logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trenerka Kasia Wolska w nowej własnej produkcji player.pl

  PR 09.08.2016, przeczytano 730 razy
ilustracjastrzałka

3 sierpnia  na platformie player.pl pojawił się pierwszy sportowy program z udziałem popularnej trenerki Kasi Wolskiej. „#niemażeniemogę” to sześć pełnych emocji odcinków i solidna dawka motywacji do realizowania własnych postanowień. W każdym odcinku Kasia staje do rywalizacji z mistrzem innej dyscypliny sportowej. Ale prawdziwym przeciwnikiem w wyczerpujących przygotowaniach do finałowego starcia są jej własne słabości: strach, lenistwo, złość i zmęczenie. Co tydzień udowodnia, że nie zawsze musimy być najlepsi, a satysfakcja płynie z małych zwycięstw w walce ze sobą. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trenerka-kasia-wolska-w-nowej-wlasnej-produkcji-player.pl,29553,artykul.html

Piękna i z pozoru delikatna trenerka zostaje poddana ciężkiej próbie silnej woli podczas morderczych przygotowań i treningów, aby w finale zmierzyć się z mistrzem danej dyscypliny. Podejmuje wyzwanie w zupełnie nowych dla siebie konkurencjach, ale spróbuje też pobić dotychczasowe wyniki w tych, które uprawia na co dzień. W premierowym odcinku, który już można oglądać na platformie player.pl, sprawdza swoje umiejętności, wytrzymałość, siłę i odporność psychiczną na trasie „Runmageddon Classic”. A już jutro stanie przed kolejnym ekscytującym zadaniem! Pod czujnym okiem Mistrza Polski w kitesurfingu – Victora Borsuka, spróbuje nauczyć się stania na desce i manewrowania latawcem.

Kasia w swoim programie udowodnia, że rozwijanie umiejętności i podnoszenie kwalifikacji, jest możliwe na każdym etapie życia. A bez względu na to, na jakim poziomie zaawansowania jesteśmy, nie przychodzi łatwo – wymaga pracy i samozaparcia. Niemniej satysfakcja z pokonania własnych słabości jest warta o wiele więcej.

„#niemażeniemogę” to kolejna produkcja własna player.pl. W drugim półroczu br. na platformie możemy spodziewać się jeszcze kilku premier. Stawiamy głównie na lokalne treści, które wśród polskich użytkowników cieszą się największą popularnością. Produkcje własne player.pl adresowane są głównie do młodych odbiorców w wieku od 16 do 32 lat, którzy w znacznym stopniu konsumują treści przez Internet. I to właśnie pokolenie Millenialsów wykazuje szczególnie duże zainteresowanie naszymi produktami – w tej grupie jesteśmy najbardziej popularnym serwisem VOD w Polsce. Takim programem jest również „#niemażeniemogę”, który dzięki uniwersalnemu przekazowi walki z własnymi słabościami zyska sympatię nie tylko fanów sportu i aktywnego spędzania czasu – mówi Christian Anting, Członek Zarządu TVN ds. Digital & e-Commerce.

Źródło: TVN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764