3 sierpnia na platformie player.pl pojawił się pierwszy sportowy program z udziałem popularnej trenerki Kasi Wolskiej. „#niemażeniemogę” to sześć pełnych emocji odcinków i solidna dawka motywacji do realizowania własnych postanowień. W każdym odcinku Kasia staje do rywalizacji z mistrzem innej dyscypliny sportowej. Ale prawdziwym przeciwnikiem w wyczerpujących przygotowaniach do finałowego starcia są jej własne słabości: strach, lenistwo, złość i zmęczenie. Co tydzień udowodnia, że nie zawsze musimy być najlepsi, a satysfakcja płynie z małych zwycięstw w walce ze sobą.
Piękna i z pozoru delikatna trenerka zostaje poddana ciężkiej próbie silnej woli podczas morderczych przygotowań i treningów, aby w finale zmierzyć się z mistrzem danej dyscypliny. Podejmuje wyzwanie w zupełnie nowych dla siebie konkurencjach, ale spróbuje też pobić dotychczasowe wyniki w tych, które uprawia na co dzień. W premierowym odcinku, który już można oglądać na platformie player.pl, sprawdza swoje umiejętności, wytrzymałość, siłę i odporność psychiczną na trasie „Runmageddon Classic”. A już jutro stanie przed kolejnym ekscytującym zadaniem! Pod czujnym okiem Mistrza Polski w kitesurfingu – Victora Borsuka, spróbuje nauczyć się stania na desce i manewrowania latawcem.
Kasia w swoim programie udowodnia, że rozwijanie umiejętności i podnoszenie kwalifikacji, jest możliwe na każdym etapie życia. A bez względu na to, na jakim poziomie zaawansowania jesteśmy, nie przychodzi łatwo – wymaga pracy i samozaparcia. Niemniej satysfakcja z pokonania własnych słabości jest warta o wiele więcej.
„#niemażeniemogę” to kolejna produkcja własna player.pl. W drugim półroczu br. na platformie możemy spodziewać się jeszcze kilku premier. Stawiamy głównie na lokalne treści, które wśród polskich użytkowników cieszą się największą popularnością. Produkcje własne player.pl adresowane są głównie do młodych odbiorców w wieku od 16 do 32 lat, którzy w znacznym stopniu konsumują treści przez Internet. I to właśnie pokolenie Millenialsów wykazuje szczególnie duże zainteresowanie naszymi produktami – w tej grupie jesteśmy najbardziej popularnym serwisem VOD w Polsce. Takim programem jest również „#niemażeniemogę”, który dzięki uniwersalnemu przekazowi walki z własnymi słabościami zyska sympatię nie tylko fanów sportu i aktywnego spędzania czasu – mówi Christian Anting, Członek Zarządu TVN ds. Digital & e-Commerce.
Źródło: TVN