logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trenerka Kasia Wolska w nowej własnej produkcji player.pl

  PR 09.08.2016, przeczytano 587 razy
ilustracjastrzałka

3 sierpnia  na platformie player.pl pojawił się pierwszy sportowy program z udziałem popularnej trenerki Kasi Wolskiej. „#niemażeniemogę” to sześć pełnych emocji odcinków i solidna dawka motywacji do realizowania własnych postanowień. W każdym odcinku Kasia staje do rywalizacji z mistrzem innej dyscypliny sportowej. Ale prawdziwym przeciwnikiem w wyczerpujących przygotowaniach do finałowego starcia są jej własne słabości: strach, lenistwo, złość i zmęczenie. Co tydzień udowodnia, że nie zawsze musimy być najlepsi, a satysfakcja płynie z małych zwycięstw w walce ze sobą. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trenerka-kasia-wolska-w-nowej-wlasnej-produkcji-player.pl,29553,artykul.html

Piękna i z pozoru delikatna trenerka zostaje poddana ciężkiej próbie silnej woli podczas morderczych przygotowań i treningów, aby w finale zmierzyć się z mistrzem danej dyscypliny. Podejmuje wyzwanie w zupełnie nowych dla siebie konkurencjach, ale spróbuje też pobić dotychczasowe wyniki w tych, które uprawia na co dzień. W premierowym odcinku, który już można oglądać na platformie player.pl, sprawdza swoje umiejętności, wytrzymałość, siłę i odporność psychiczną na trasie „Runmageddon Classic”. A już jutro stanie przed kolejnym ekscytującym zadaniem! Pod czujnym okiem Mistrza Polski w kitesurfingu – Victora Borsuka, spróbuje nauczyć się stania na desce i manewrowania latawcem.

Kasia w swoim programie udowodnia, że rozwijanie umiejętności i podnoszenie kwalifikacji, jest możliwe na każdym etapie życia. A bez względu na to, na jakim poziomie zaawansowania jesteśmy, nie przychodzi łatwo – wymaga pracy i samozaparcia. Niemniej satysfakcja z pokonania własnych słabości jest warta o wiele więcej.

„#niemażeniemogę” to kolejna produkcja własna player.pl. W drugim półroczu br. na platformie możemy spodziewać się jeszcze kilku premier. Stawiamy głównie na lokalne treści, które wśród polskich użytkowników cieszą się największą popularnością. Produkcje własne player.pl adresowane są głównie do młodych odbiorców w wieku od 16 do 32 lat, którzy w znacznym stopniu konsumują treści przez Internet. I to właśnie pokolenie Millenialsów wykazuje szczególnie duże zainteresowanie naszymi produktami – w tej grupie jesteśmy najbardziej popularnym serwisem VOD w Polsce. Takim programem jest również „#niemażeniemogę”, który dzięki uniwersalnemu przekazowi walki z własnymi słabościami zyska sympatię nie tylko fanów sportu i aktywnego spędzania czasu – mówi Christian Anting, Członek Zarządu TVN ds. Digital & e-Commerce.

Źródło: TVN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
Mindshare jako pierwszy dom mediowy w Polsce przeszkolił pracowników z nowatorskiego programu Multiscreen Video Planning by Google. Rozbudowany kurs, potwierdzony pozytywnym wynikiem egzaminu, ukończyło 18 ekspertów agencji. Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone on-line.
Doradztwo Mediowe i Hrlink z pomocą w czasach kryzysu
Bezpłatne konsultacje reklamowe oferowane przez Doradztwo Mediowe oraz wyjątkowa akcja #HRwspiera prowadzona przez HRlink - to przykłady wybranych działań spółek z Grupy Agora, które mają na celu wsparcie przedsiębiorców oraz pracowników, odczuwających skutki obecnego kryzysu związanego z pandemią.
Walka z epidemią „koronawirusowych” fake newsów
W ostatnich miesiącach słowo „koronawirus” odmienione zostało przez wszystkie przypadki. Wokół tematu epidemii narasta też niebezpieczne zjawisko fake newsów. By ochronić się przed samym wirusem, jak i przed niesprawdzonymi informacjami na jego temat, warto lepiej poznać swojego wroga. Pomogą w tym otwarte, bezpłatne webinary „Biologia molekularna...
Portal edukacyjny abcalkoholu.pl z pierwszym internetowym kompendium wiedzy o piwie bezalkoholowym
Dostarczać konsumentom wiedzę z wiarygodnych źródeł, propagować pozytywne wzorce i pomagać w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji w zakresie spożywania alkoholu – takie cele przyświecają twórcom serwisu www.abcalkoholu.pl. Portal został właśnie wzbogacony o pierwsze tego typu w Polsce kompendium wiedzy o...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764