Spośród wszystkich polskich wydawców internetowych Grupa ZPR Media jest największą pod względem liczby użytkowników treści audio (rozgłośni radiowych, tematycznych kanałów internetowych i podcastów). Wg najnowszych danych badania Mediapanel, w lipcu 2024 roku Grupa ZPR Media miała blisko 1,1 mln użytkowników. Wkrótce jej oferta audio jeszcze się powiększy – o kilkanaście nowych serii podcastów.
W lipcu Grupa ZPR Media potwierdziła pozycję lidera audio w internecie pod względem zasięgu. Wygrała w tym zestawieniu już czwarty raz z rzędu. Z wynikiem 1.096.587 realnych użytkowników Grupa ZPR Media pokonała m.in. Grupę RMF, której rezultat był o blisko 70 tys. niższy.
W porównaniu do lipca ub.r. zasięg audio Grupy ZPR Media wzrósł aż o 24 proc.
AUDIO W INTERNECIE – RANKING GRUP lipiec 2024 | ||
GRUPA | real users | zasięg |
GRUPA ZPR MEDIA | 1 096 578 | 3,69% |
Grupa RMF | 1 027 890 | 3,46% |
Grupa Wirtualna Polska – Open FM | 341 172 | 1,15% |
źródło: Mediapanel; Streams, content type: Audio, lipiec 2024
Grupa ZPR Media udostępnia w internecie za pomocą www i aplikacji stacje radiowe ESKA, ESKA2, Eska ROCK i VOX FM. Poza tym w ofercie znajdują się radio internetowe VIBE FM, kilkadziesiąt dedykowanych tematycznych streamów muzycznych oraz stale rozwijana oferta podcastów.
„Aktualnie proponuje słuchaczom kilkadziesiąt stałych serii podcastów, m.in. popularne Drogowskazy, ZŁO, Nie ma głupich pytań czy Mellina Marcina Mellera. W lipcu ukazała się nowa seria, tym razem związana z brandem Murator – Murowane Starcie. A już we wrześniu pojawi się kilkanaście nowych, oryginalnych serii podcastowych o różnorodnej tematyce” – mówi Joanna Parczyńska Head of Audio w Grupie ZPR Media.
Źródło: Time SA