logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Treści audio w internecie – ranking grup medialnych

  PR 13.08.2024, przeczytano 209 razy
ilustracja

Spośród wszystkich polskich wydawców internetowych Grupa ZPR Media jest największą pod względem liczby użytkowników treści audio (rozgłośni radiowych, tematycznych kanałów internetowych i podcastów). Wg najnowszych danych badania Mediapanel, w lipcu 2024 roku Grupa ZPR Media miała blisko 1,1 mln użytkowników. Wkrótce jej oferta audio jeszcze się powiększy – o kilkanaście nowych serii podcastów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tresci-audio-w-internecie-%E2%80%93-ranking-grup-medialnych,405325,artykul.html

W lipcu Grupa ZPR Media potwierdziła pozycję lidera audio w internecie pod względem zasięgu. Wygrała w tym zestawieniu już czwarty raz z rzędu. Z wynikiem 1.096.587 realnych użytkowników Grupa ZPR Media pokonała m.in. Grupę RMF, której rezultat był o blisko 70 tys. niższy.

W porównaniu do lipca ub.r. zasięg audio Grupy ZPR Media wzrósł aż o 24 proc.

AUDIO W INTERNECIE – RANKING GRUP lipiec 2024

GRUPA

real users

zasięg

GRUPA ZPR MEDIA

1 096 578

3,69%

Grupa RMF

1 027 890

3,46%

Grupa Wirtualna Polska – Open FM

341 172

1,15%

źródło: Mediapanel; Streams, content type: Audio, lipiec 2024

Grupa ZPR Media udostępnia w internecie za pomocą www i aplikacji stacje radiowe ESKA, ESKA2, Eska ROCK i VOX FM. Poza tym w ofercie znajdują się radio internetowe VIBE FM, kilkadziesiąt dedykowanych tematycznych streamów muzycznych oraz stale rozwijana oferta podcastów.

Aktualnie proponuje słuchaczom kilkadziesiąt stałych serii podcastów, m.in. popularne Drogowskazy, ZŁO, Nie ma głupich pytań czy Mellina Marcina Mellera. W lipcu ukazała się nowa seria, tym razem związana z brandem Murator – Murowane Starcie. A już we wrześniu pojawi się kilkanaście nowych, oryginalnych serii podcastowych o różnorodnej tematyce” – mówi Joanna Parczyńska Head of Audio w Grupie ZPR Media.

Źródło: Time SA

Dodatkowe informacje:

Grupa ZPR Media jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm medialnych w Polsce. Znajduje się w gronie największych wydawców internetowych i nadawców radiowych, specjalizuje się w dostarczaniu szeroko rozumianej rozrywki, informacji i porad. Grupa ZPR Media jest niekwestionowanym liderem na rynku sieci radiowych (w jej skład wchodzą brandy ESKA, ESKA2, Eska ROCK, VOX FM i Radio Plus), dysponuje szerokim portfolio serwisów internetowych (m.in. SE.pl, Eska.pl, Murator.pl, Architektura.muratorplus.pl, Urządzamy.pl, MjakMama.pl, PoradnikZdrowie.pl, Beszamel.pl), w skład grupy wchodzą też tytuły prasowe („Super Express”, „Murator”, „Architektura-murator”) oraz wydawnictwa książkowe – Harde i Lekkie. Firma prowadzi również działalność eventową (m.in. Targi Książki i Mediów VIVELO) oraz skrojone na miarę usługi dla biznesu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jesienna ramówka TVN Style
Jest wiele powodów, aby cieszyć się ze zbliżającej się jesieni. Jednym z nich jest nowa oferta programowa, którą na nadchodzący sezon przygotowała dla swoich widzów stacja TVN Style. Na antenie zobaczymy kolejne serie znanych i lubianych hitów, a także aż 5 zupełnie nowych formatów.
Jesienną nowością, która startuje we wrześniu jest program biograficzny „Siedmiu wspaniałych muzyki filmowej”, w którym co sobotę (15:00 -17:00) przybliżymy sylwetki najsłynniejszych kompozytorów tego gatunku – od Ennia Morricone, przez Johna Williamsa po Hansa Zimmera. Ten program to część ważnej akcji jesiennej, której celem jest wprowadzenie do kalendarza ważnego...
Radio ESKA z akcją „Back to oldschool”
Z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego w Radiu ESKA startuje akcja antenowa „Back to oldschool” w ramach której słuchacze będą mieli szansę wygrać retro automaty do gier.
Co to będzie w Ameryce – polityczny wideopodcast Gazeta.pl
Wideopodcast „Co to będzie” Marty Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza wyjaśnia meandry polityki w przystępny i niepozbawiony humoru sposób. Projekt cieszy się bardzo dużą popularnością – od premiery w lutym 2024 r. zanotował ponad 18,3 mln emisji tylko w portalu Gazeta.pl. Teraz prowadzący postanowili przybliżyć słuchaczom i czytelnikom zawiłości...
Nowy nadajnik Radia ESKA Wrocław
Radio ESKA Wrocław uruchomiło nowy, dodatkowy nadajnik w stolicy Dolnego Śląska na częstotliwości 97,4 FM, dzięki czemu odbiór stacji w samym mieście stał się jeszcze łatwiejszy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764