logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Treści na TVP VOD nawet 7 dni po emisji

  PR 14.09.2024, przeczytano 371 razy

Telewizja Polska udostępniła nowe funkcjonalności w swoim serwisie streamingowym TVP VOD. Zalogowani użytkownicy usługi mogą korzystać m.in. z funkcji catch up umożliwiającej oglądanie treści nawet 7 dni po ich emisji linearnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tresci-na-tvp-vod-nawet-7-dni-po-emisji,405659,artykul.html

Najnowsza aktualizacja sekcji kanałów na żywo dostępnych w aplikacji TVP VOD oprócz funkcji catch up umożliwia też przewijanie audycji (funkcja timeshift), oglądanie ich od początku (startover) oraz przegląd audycji trwających, przyszłych i przeszłych w zakresie ostatnich 7 dni, bez przerywania oglądania bieżącego programu (picture-in-picture). Użytkownicy korzystający z opcji Backward-EPG, przeglądając program telewizyjny, otrzymują ponadto informacje, które z audycji są już dostępne w serwisie TVP VOD (są one oznaczone specjalną ikonką), dzięki czemu mogą obejrzeć je jeszcze przed zaplanowaną emisją w telewizji linearnej.

 Nowe funkcjonalności TVP VOD to kolejny krok w sukcesywnym rozwoju odświeżonej wersji serwisu streamingowego Telewizji Polskiej. Zmieniamy się dzięki wykorzystywaniu najnowszych technologii i udoskonalamy TVP VOD tak, by treści TVP były jeszcze lepiej dostępne dla naszych widzów, a serwis intuicyjny i wygodny w obsłudze – mówi Monika Karasek, dyrektorka TVP+.

Telewizja Polska wprowadziła też duże zmiany w samym odtwarzaczu. Teraz, oglądając program w trybie pełnoekranowym, użytkownicy mogą zmieniać kanały za pomocą strzałek góra/dół w przeglądarce internetowej, a na urządzeniach mobilnych dodatkowo poprzez przesunięcie palcem. Na bieżąco dostępna jest też informacja o czasie pozostałym do końca audycji oraz o tym, co będzie emitowane w następnej kolejności. Oprócz tego, również z poziomu odtwarzacza, dostępne są funkcje timeshift, catch up i startover. Pod paskiem postępu znajduje się przycisk Program TV, który pozwala na szybki dostęp do pełnego widoku EPG.

– Telewizja Polska zaproponowała nowatorskie podejście do konsumowania treści na żywo, które przenosi doświadczenie widza na nowy poziom. Cieszymy się, że jako partnerzy technologiczni mogliśmy wesprzeć TVP, dostarczając jej najnowocześniejsze rozwiązania streamingowe, co jest możliwe dzięki naszemu doświadczonemu zespołowi deweloperskiemu i zaawansowanym narzędziom – mówi Mateusz Zawiślak, dyrektor Działu Aplikacji Online w firmie Redge Technologies, która jest partnerem technologicznym Telewizji Polskiej.

Serwis TVP VOD umożliwia dostęp do 7-dniowej historii kanałów linearnych Telewizji Polskiej (TVP1, TVP2, TVP Kultura, TVP Kobieta, TVP Sport, TVP Seriale, TVP HD, TVP Historia, TVP ABC, TVP Dokument, TVP Nauka, TVP Polonia, TVP Rozrywka, TVP Historia 2, Alfa TVP, TVP ABC 2, TVP Kultura 2, Telewizja Biełsat, TVP World, TVP Parlament Sejm, TVP Parlament Senat) oraz do 16 kanałów oddziałów terenowych TVP.

TVP VOD można korzystać na komputerach, urządzeniach mobilnych i telewizorach Smart TV. Nowe funkcjonalności są dostępne na urządzeniach mobilnych oraz w wersji przeglądarkowej. Korzystanie z nowych opcji wymaga aktualizacji aplikacji TVP VOD dostępnej w App Store i w Sklepie Play.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764