logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Treści wideo z kanału National Geographic w Onecie

  PR 14.01.2022, przeczytano 132 razy

National Geographic dołączył do Programu Partnerskiego Onetu. W ramach współpracy, Onet udostępni swoim użytkownikom angażujące treści wideo wybrane z programów oferowanych na  trzech kanałach National Geographic. Wśród nich znajdą się fragmenty popularnych dokumentów, takich jak „Katastrofa w Przestworzach” czy „Przedziwna Planeta Ziemia”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tresci-wideo-z-kanalu-national-geographic-w-onecie,394400,artykul.html

Współpraca z National Geographic jest kolejnym krokiem w rozwoju Programu Partnerskiego Onetu, skierowanego do twórców jakościowych i autorskich treści. Różnorodność tematyczna materiałów redakcyjnych, które dzięki programowi partnerskiemu trafiają do Onetu, zwiększa satysfakcję użytkowników, a twórcy treści zyskują możliwość dotarcia do tysięcy nowych odbiorców. W programie bierze udział obecnie ponad 250 partnerów z dziedzin, takich jak m.in.: historia, parenting, biznes czy sport. Każdego miesiąca, użytkownicy Onetu otrzymają od kanału National Geographic 30 ciekawych historii wideo oraz towarzyszące im krótkie artykuły.

– Współpraca z kanałem National Geographic zdecydowanie wzmacnia ofertę dla naszych czytelników i widzów. Jakościowe materiały wideo z każdego zakątka świata, wykonane – co w wypadku National Geographic jest standardem – w doskonałej jakości, to coś co każdy wydawca chciałby widzieć na swoim portalu. Onet dołoży do ich widowni solidną cegiełkę – mówi Michał Pietniczka, Dyrektor ds. Partnerstw w Ringier Axel Springer Polska.

– W dzisiejszym świecie, gdzie skondensowana pigułka informacyjna często zastępuje rozbudowane artykuły i filmy, chcemy dawać widzom Onetu możliwość sprawdzenia najlepszych produkcji National Geographic w postaci krótkich, jakościowych historii, by w dalszej kolejności zaprosić ich do oglądania pełnych treści w serwisach wideo na żądanie i na kanałach z naszego portfolio. Głęboko wierzymy, że jakość naszych produkcji i głód informacji o świecie użytkowników Onetu, to recepta na sukces – dodaje Edyta Pytlewska-Mele, General Manager Networks w The Walt Disney Company, właściciela marki National Geographic.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radia słucha codziennie ponad 20 mln Polaków – podsumowanie słuchalności w 2021 roku
W 2021 roku utrzymał się bardzo wysoki zasięg dzienny radia, które pozostaje jednym z najpopularniejszych wśród Polaków mediów. Codziennie gromadzi ponad 20 milionów słuchaczy, każdego tygodnia jest to już 26,6 mln osób.
Cyfrowy gigant dołącza do Aleph Group jako udziałowiec i wesprze rozwój nowej platformy edukacyjnej tego koncernu. Dzięki temu ruchowi firma Httpool, która jest częścią Aleph Group, wzmacnia swoje strategiczne partnerstwo z Twitterem.
Nowy prezes i zmiany w 4fun Media
Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media został powołany dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej 4fun Media S.A., Wojciech Bieńkowski. Zarząd zwołał...
AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764