logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trias: premiera ściany diodowej w programie Must Be The Music

  PR 30.04.2012, przeczytano 1370 razy

TRIAS Event Engineering jako pierwsza firma w Polsce wprowadziła innowacyjną ścianę diodową MorisLED HD3 o rewolucyjnej rozdzielczości 3 mm. Wykonana w technologii SMD stanowi przełom na rynku usług event engineering. Jest to najlepsze rozwiązanie LED dostępne w naszym kraju oraz jedno z najnowocześniejszych w Europie. Swoją premierę ściana diodowa MorisLED HD3 miała w programie „Must Be The Music” emitowanym przez telewizję Polsat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trias%3A-premiera-sciany-diodowej-w-programie-must-be-the-music,15435,artykul.html

Zastosowanie tak wysokiej rozdzielczości pozwala na uzyskanie doskonałej jakości obrazu dobrze widocznego już z odległości 2-3 metrów. Modułowa budowa umożliwia tworzenie dowolnych kształtów na potrzeby scenografii. Rozwiązania tego typu doskonale sprawdzają się podczas wydarzeń indoorowych, nawet w mocno oświetlonych wnętrzach, takich jak studio telewizyjne, hala targowa czy atrium.

Moduły MorisLED HD3 (SMD 3mm) mają wymiary 500 mm x 500 mm x 85,5 mm i charakteryzują się niezwykłą lekkością (każdy waży 8,5 kg). Dzięki temu są bardzo łatwe w montażu. Moduły posiadają bardzo wysoką rozdzielczość 3,875 mm, układ piksela: 65536 pixel/m2 i jasność 1500 cd/m2. Kąt obserwacji ekranu w poziomie wynosi 110 stopni, w pionie 110 stopni (przy 50 proc. jasności). Częstotliwość odświeżania to 2000 Hz. Ściana diodowa MorisLED HD3 może pracować w przedziale temperatur od -20℃ do +50℃, przy wilgotności powietrza w granicach od 10 do 99 proc. Średni pobór mocy wynosi do 300 W/m2, a maksymalny nie przekracza 600 W/m2.

Źródło: Trias

Galeria: Ściana diodowa w programie Must Be The Music

Dodatkowe informacje:

Grupa TRIAS obejmuje obecnie cztery firmy:
TRIAS S.A. – lider w branży Audio Video Light Integration w Polsce. W tym roku TRIAS S.A. obchodzi 16-lecie od momentu powstania w 1996 roku.
TRIAS EE Sp. z o.o. – lider w branży Event Engineering w Polsce.
GIG Sp. z o.o. – dystrybutor profesjonalnego sprzętu multimedialnego i oświetleniowego.
Digiservice Sp. z o.o. – profesjonalny serwis urządzeń multimedialnych, oświetleniowych i elektrycznych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764