logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trias laureatem TopBuilder 2012

   08.12.2011, przeczytano 1450 razy
ilustracjastrzałka

TRIAS S.A. – lider w branży Audio Video Light Integration oraz Event Engineering w Polsce – zdobył prestiżową nagrodę TopBuilder 2012. Wyróżnienie przyznano firmie za wdrożenie i integrację systemów teletechnicznych w zakresie bezpieczeństwa, instalacji audiowizualnych oraz systemów teleinformatycznych i telekomunikacyjnych na stadionie piłkarskim PGE ARENA Gdańsk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trias-laureatem-topbuilder-2012,14131,artykul.html

Statuetka TopBuilder to nagroda przyznawana przez redakcję miesięcznika „Builder” oraz Kapitułę Wyróżnień pod przewodnictwem prof. dr hab. inż. Leonarda Runkiewicza z Instytutu Techniki Budowlanej. Wyróżnieniem tym nagradzane są innowacyjne produkty i rozwiązania w branży budowlanej, zgodne z wymaganiami budownictwa zrównoważonego, zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo wznoszonych obiektów budowlanych.

Gala wręczenia statuetek TopBuilder 2012 odbyła się 6 grudnia br. w Pałacu Lubomirskich – siedzibie Business Centre Club w Warszawie. W uroczystości wzięły udział wiodące firmy budowlane oraz przedstawiciele administracji, organizacji branżowych i środowiska akademickiego.

„Cieszymy się, że zrealizowany przez nas projekt został doceniony przez Kapitułę. Dzięki wyposażeniu stadionu w zaawansowane technologicznie urządzenia oraz zintegrowaniu systemu zarządzania PGE ARENA Gdańsk jest jednym z najnowocześniejszych obiektów sportowych w Europie i na Świecie. Przy tej okazji pragnę podziękować naszym partnerom, w szczególności firmom Atos, Daktronics, ESS Audio i Sharp, które współuczestniczyły w realizacji tego projektu” – mówi Zbigniew Klonowski, Prezes Zarządu TRIAS S.A.

W ramach projektu stadion został wyposażony m.in. w 4 telebimy o powierzchni 70 mkw. każdy oraz 308 głośników o łącznej mocy niemal 200 tys. Wat, dzięki którym kibice mogą pełniej przeżywać sportowe emocje. Obiekt został również wyposażony w system Digital Signage, w skład którego wchodzi niemal 300 ekranów LCD rozmieszczonych wewnątrz i na zewnątrz stadionu – na promenadach, przy kioskach gastronomicznych, w strefach VIP, strefie dla prasy oraz w FUN Pubie. Służą one m.in. do prezentacji bieżących statystyk podczas meczów, wyników z innych stadionów czy komunikatów informacyjnych.

Na stadionie zainstalowano także wiele elementów, których publiczność nie widzi, a które tworzą „serce” nowoczesnego stadionu. Są to serwery komputerowe, setki tysięcy metrów kabli, systemy zabezpieczeń, kilkaset kamer do monitorowania obiektu.

Zainstalowany system bezpieczeństwa obejmuje m.in. systemy monitoringu wizyjnego, kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu, alarmowego dla osób niepełnosprawnych, monitoringu konstrukcji dachu oraz zarządzania bezpieczeństwem.

Instalacje teleinformatyczne i telekomunikacyjne obejmują m.in.: infrastrukturę sieci LAN, węzły Centrum Przetwarzania Danych, infrastrukturę dostępu bezprzewodowego WLAN, system zarządzania urządzeniami sieciowymi, system komunikacji głosowej, wideo oraz call center.

Dodatkowo zaprojektowano i wykonano system zegara centralnego, system do realizacji przekazu TV z wydarzeń na stadionie, systemy teletechniczne na zewnątrz obiektu (wyposażenie toru wrotkarskiego, nagłośnienie wokół stadionu oraz oświetlenie specjalne). Wdrożone zostały również systemy zarządzania nieruchomością (Facility Management) oraz parkingowy.

„Zakończenie budowy stadionu nie oznacza końca naszego zaangażowania w ten projekt. Przez pięć lat jako Partner Technologiczny obiektu będziemy czuwać nad prawidłowym funkcjonowaniem zainstalowanych systemów” – podsumowuje Zbigniew Klonowski, Prezes Zarządu TRIAS S.A.

Źródło: TRIAS S.A.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764