logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trias laureatem TopBuilder 2012

   08.12.2011, przeczytano 1389 razy
ilustracjastrzałka

TRIAS S.A. – lider w branży Audio Video Light Integration oraz Event Engineering w Polsce – zdobył prestiżową nagrodę TopBuilder 2012. Wyróżnienie przyznano firmie za wdrożenie i integrację systemów teletechnicznych w zakresie bezpieczeństwa, instalacji audiowizualnych oraz systemów teleinformatycznych i telekomunikacyjnych na stadionie piłkarskim PGE ARENA Gdańsk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trias-laureatem-topbuilder-2012,14131,artykul.html

Statuetka TopBuilder to nagroda przyznawana przez redakcję miesięcznika „Builder” oraz Kapitułę Wyróżnień pod przewodnictwem prof. dr hab. inż. Leonarda Runkiewicza z Instytutu Techniki Budowlanej. Wyróżnieniem tym nagradzane są innowacyjne produkty i rozwiązania w branży budowlanej, zgodne z wymaganiami budownictwa zrównoważonego, zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo wznoszonych obiektów budowlanych.

Gala wręczenia statuetek TopBuilder 2012 odbyła się 6 grudnia br. w Pałacu Lubomirskich – siedzibie Business Centre Club w Warszawie. W uroczystości wzięły udział wiodące firmy budowlane oraz przedstawiciele administracji, organizacji branżowych i środowiska akademickiego.

„Cieszymy się, że zrealizowany przez nas projekt został doceniony przez Kapitułę. Dzięki wyposażeniu stadionu w zaawansowane technologicznie urządzenia oraz zintegrowaniu systemu zarządzania PGE ARENA Gdańsk jest jednym z najnowocześniejszych obiektów sportowych w Europie i na Świecie. Przy tej okazji pragnę podziękować naszym partnerom, w szczególności firmom Atos, Daktronics, ESS Audio i Sharp, które współuczestniczyły w realizacji tego projektu” – mówi Zbigniew Klonowski, Prezes Zarządu TRIAS S.A.

W ramach projektu stadion został wyposażony m.in. w 4 telebimy o powierzchni 70 mkw. każdy oraz 308 głośników o łącznej mocy niemal 200 tys. Wat, dzięki którym kibice mogą pełniej przeżywać sportowe emocje. Obiekt został również wyposażony w system Digital Signage, w skład którego wchodzi niemal 300 ekranów LCD rozmieszczonych wewnątrz i na zewnątrz stadionu – na promenadach, przy kioskach gastronomicznych, w strefach VIP, strefie dla prasy oraz w FUN Pubie. Służą one m.in. do prezentacji bieżących statystyk podczas meczów, wyników z innych stadionów czy komunikatów informacyjnych.

Na stadionie zainstalowano także wiele elementów, których publiczność nie widzi, a które tworzą „serce” nowoczesnego stadionu. Są to serwery komputerowe, setki tysięcy metrów kabli, systemy zabezpieczeń, kilkaset kamer do monitorowania obiektu.

Zainstalowany system bezpieczeństwa obejmuje m.in. systemy monitoringu wizyjnego, kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu, alarmowego dla osób niepełnosprawnych, monitoringu konstrukcji dachu oraz zarządzania bezpieczeństwem.

Instalacje teleinformatyczne i telekomunikacyjne obejmują m.in.: infrastrukturę sieci LAN, węzły Centrum Przetwarzania Danych, infrastrukturę dostępu bezprzewodowego WLAN, system zarządzania urządzeniami sieciowymi, system komunikacji głosowej, wideo oraz call center.

Dodatkowo zaprojektowano i wykonano system zegara centralnego, system do realizacji przekazu TV z wydarzeń na stadionie, systemy teletechniczne na zewnątrz obiektu (wyposażenie toru wrotkarskiego, nagłośnienie wokół stadionu oraz oświetlenie specjalne). Wdrożone zostały również systemy zarządzania nieruchomością (Facility Management) oraz parkingowy.

„Zakończenie budowy stadionu nie oznacza końca naszego zaangażowania w ten projekt. Przez pięć lat jako Partner Technologiczny obiektu będziemy czuwać nad prawidłowym funkcjonowaniem zainstalowanych systemów” – podsumowuje Zbigniew Klonowski, Prezes Zarządu TRIAS S.A.

Źródło: TRIAS S.A.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764