logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tribes – zmiany i awanse w strukturze VML Poland

  PR 15.01.2024, przeczytano 533 razy
ilustracja

VML Poland tworzy strukturę opartą o multidyscyplinarne zespoły oraz awansuje sześcioro liderów, którzy staną na czele poszczególnych zespołów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tribes-%E2%80%93-zmiany-i-awanse-w-strukturze-vml-poland,402744,artykul.html

W związku ze strategią rozwoju biznesu brand experience, agencja VML Poland powołała multidyscyplinarne zespoły (Tribes) zbudowane wokół grup klientów, łącząc kompetencje kreatywne, strategiczne oraz client engagement w ramach każdego z tych zespołów. Pozwoli to na optymalny dobór najwyższej klasy specjalistów pod kątem potrzeb klienta, w oparciu o specjalizacje i doświadczenie w pracy dla poszczególnych branż i kategorii. 

Poszczególne Tribes będą wspierane przez wszystkie zasoby, produkty i narzędzia w ofercie VML Poland, z uwzględnieniem najnowszej wiedzy w zakresie możliwości oferowanych przez AI oraz z wykorzystaniem pogłębionej adopcji danych. Będą korzystały ze wsparcia działu technologicznego agencji. Organizacja zespołów multidyscyplinarnych pozwala także optymalnie wykorzystywać globalny know how grupy WPP oraz efektywnie współpracować z agencjami mediowymi i PR WPP w Polsce.

Na czele poszczególnych Tribes, w randze Managing Partners, stoją:

  • Michał Banaszewski
  • Magdalena Brejnak-Kowalska
  • Agnieszka Grzymkowska
  • Natalia Krzyśków
  • Katarzyna Smurzyńska
  • Katarzyna Tomalska

Zmiany wchodzą w życie z początkiem stycznia 2024. 

VML to największa agencja kreatywno-technologiczna w Polsce, oferująca kompleksowe usługi marketingowe z zakresu brand experience, customer experience i commerce, z zespołem ponad 800 pracowników, zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy i Katowicach.

Michał Banaszewski od 18 lat związany jest z branżą komunikacji marketingowej, od blisko 13 lat – z VML. Członek kadry zarządzającej i partner w polskim oddziale agencji. Przez wiele lat odpowiedzialny za rozwój biznesu i rozbudowę portfolio klientów, również, jako szef zespołu obsługi klienta zarządzający zespołem Client Engagement i relacjami z kilkudziesięcioma kluczowymi klientami. Doświadczenie zdobywał w pracy dla globalnych i lokalnych firm, w tym m.in.: T-Mobile, IKEA, Samsung, Danone, PepsiCo, Orange, Mazda, Grupa Żywiec, P&G, Coca-Cola, Pernod-Ricard, BP, Ferrero, mBank, Sanofi, Red Bull. Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek jury Effie Awards 2018 oraz Komitetu Organizacyjnego Effie Awards w latach 2019-2022.

Magdalena Brejnak-Kowalska z VML jest związana od ponad sześciu lat. Pracowała m.in dla takich klientów jak: mBank, Grupa Żywiec czy IKEA, realizowała tez projekty regionalne, np. dla marki Hartmann. W branży reklamowej od 2000 roku, kiedy stawiała pierwsze kroki w McCann Erickson. W kolejnych latach była związana z kilkoma innymi sieciowymi i lokalnymi agencjami, pracowała dla kilkudziesięciu lokalnych i międzynarodowych marek w praktycznie każdej kategorii, budując zespoły, realizując kilkaset projektów, działań komunikacyjnych czy kampanii. W strukturze działu Client Engagement VML Poland stoi na czele 60-osobowego zespołu regionalnego realizującego działania na 19 rynkach europejskich dla jednego z największych klientów sieci WPP. 

Agnieszka Grzymkowska jest menedżerką z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach marketingu i komunikacji marki. Zarządzała projektami komunikacji marketingowej z wykorzystaniem technologii cyfrowych oraz pracą multidyscyplinarnych zespołów. W VML zajmowała stanowiska Client Engagement Director, a ostatnio WPP Danteam Regional Lead, koordynując tworzenie komunikacji dla marek Danone EDP w regionie Europy Środkowej. Wcześniej związana z takimi firmami jak McCann i Ogilvy. Pracowała dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Danone, Coca-Cola, Reckitt, Ferrero, Dove, Unilever, PZU, PLL LOT, mBank, IKEA i wielu innych. Szczególnie dumna jest z ostatniej kampanii profrekwencyjnej „To Twój Wybór”. Ceni ducha współpracy i dobrej komunikacji w zespole, które jej zdaniem, pozwalają rozwijać kreatywność. Z wykształcenia psycholożka i filmoznawczyni. Miłośniczka zwierząt, tenisa i medytacji. 

Natalia Krzyśków to absolwentka SGH i Ecole des Sciendes Politiques w Paryżu. Jest związana z rynkiem reklamy od samego początku swojej kariery zawodowej. Doświadczenie zdobywała w Polsce i za granicą pracując w lokalnych i sieciowych agencjach reklamowych. W swojej 16-letniej karierze współpracowała m.in. dla takich brandów i klientów jak: McDonald’s, Tesco, Plus, Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, Renault, Maspex, Carrefour. Współlaureatka trzech nagród Effie, w tym za kampanię długofalową. Do VML przyszła na początku 2023 roku z K2Create. W VML zarządzała zespołami realizującymi działania dla takich klientów, jak: IKEA, Ferrero, BAT, bp, Pernod-Ricard czy McCormick.

Katarzyna Smurzyńska jest związana z branżą reklamową od 2007 roku. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczęła po stronie klienta, przez ponad 6 lat zarządzając kompleksowymi kampaniami marketingowymi linii lotniczych Wizz Air w 12 krajach. Od 2017 roku pracuje w agencji marketingowej VML, obsługując głównie markę Mazda na poziomie europejskim. Jej zainteresowania skupiają się wokół procesów transformacji klientów, centralizacji działań oraz optymalizacji produkcji w ramach jednego hubu obsługującego liczne rynki. Pasjonuje ją sztuczna inteligencja oraz wykorzystanie najnowszych technologii w dalszej optymalizacji pracy. 

Katarzyna Tomalska ma inżynierskie wykształcenie i analityczny umysł, dzięki czemu zmienia się w radar do wychwytywania potencjalnych zagrożeń i ich skutków. Takim radarem jest od 2004 roku, kiedy zaczęła pracować dla m.in. Unilever (Dove, Lipton, Knorr), Nutricia (Bebiko, Bebilon, BoboVita), Nestlé (Winiary, Kit Kat, Lion), PepsiCo (Lay's Cheetos), Philips, Lidl, GSK, FCA, adidas. Umie poruszać się w środowisku korporacyjnym, budować zaufanie, nie tracąc z pola widzenia KPI. Cechy, które najbardziej ceni u siebie i innych to: zaangażowanie, zorganizowanie, pracowitość i poczucie humoru. Czytane w odwrotnej kolejności. 

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764