logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triple PR odpowiada za komunikację Scalence

  PR 09.08.2022, przeczytano 243 razy

Scalence, firma świadcząca usługi doradcze i mentoringowe dla biznesu, wybrała agencję Triple PR do kompleksowej obsługi komunikacyjnej. Scalence pomaga właścicielom i managerom wypracować najlepsze możliwe rozwiązania dla ich biznesu. Oferuje innowacyjne wsparcie dla właścicieli i prezesów przedsiębiorstw w dostosowaniu wizji, strategii, wartości oraz kluczowych procesów w firmie do warunków konkurowania i zmiennego otoczenia biznesowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/triple-pr-odpowiada-za-komunikacje%C2%A0scalence,396853,artykul.html

Zespół Triple PR odpowiada za pełną obsługę Scalence – od stworzenia strategii z wykorzystaniem metodologii design thinking, po jej wdrożenie. Zakres działań obejmuje działania Media Relations, adresowane do mediów branżowych i biznesowych, planowanie i obsługa social mediów, tworzenie contentu, doradztwo w zakresie SEO oraz personal branding dla założyciela firmy – Ireneusza Martyniuka.

Martyniuk w zawodowej karierze firmy na wielu rynkach: w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, Azji Środkowej i Indochinach. Obecnie, jako doświadczony lider, manager i doradca, wspiera właścicieli i managerów w rozwoju ich organizacji. Przy wykorzystaniu autorskiej koncepcji SCALing-up-excellENCE daje liderom praktyczne doradztwo skupione wokół problemów oraz jest nastawiony na ich rozwiązywanie.

Po stronie agencji Triple PR projekt prowadzą Magdalena Dymek, Senior PR Manager oraz Miłosz Ciekalski, PR Consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Agnieszka Malesza-Woźniak, Partner.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

Dodatkowe informacje:

Scalence świadczy kompleksowe usługi doradcze dla biznesu oraz specjalizuje się w prowadzeniu działań mentoringowych. Dzięki autorskiej koncepcji SCAling-up-exeleNCE wspiera właścicieli i managerów w rozwoju organizacji. Indywidualny mentoring pomaga znaleźć rozwiązania bieżących i strategicznych problemów przedsiębiorstw. Marka wspiera kadrę zarządzającą w kluczowych momentach rozwoju organizacji w oparciu o wieloletnie doświadczenie i nowoczesne narzędzia.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi oferowane przez agencję są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i marketingowe cele klientów. Triple PR, oprócz działań PR i CSR, posiada również w swoim portfolio warsztaty strategiczne i szkolenia. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN, w tym za programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio takie marki jak Cushman & Wakefield Polska, Hebe, ŠKODA, Wydawnictwo Czarna Owca, Grupa Reesco, ILF Consulting Engineers Polska, Leroy Merlin, Tchibo czy Tavex.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764