logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triple PR odpowiada za PR dla fansi

  PR 08.11.2021, przeczytano 474 razy

Agencja Triple PR nawiązała współpracę z fansi. Fansi to innowacyjna platforma e-commerce, łącząca internetowych twórców z ich fanami założona przez BrandBuddies – czołową agencję influencer marketingu w Polsce. fansi wraz z BrandBuddies tworzą spójny ekosystem –  dom dla twórców i marek zainteresowanych influencer marketingiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/triple-pr-odpowiada-za-pr-dla-fansi,393691,artykul.html

Platforma fansi to odpowiedź na trend „ekonomii twórców”. Ułatwia influencerom tworzenie własnych produktów dla ich społeczności i umożliwia monetyzację popularności w sposób inny niż współpraca z reklamodawcami.

- Co ciekawe, aż 50,3% ankietowanych użytkowników social mediów jest zainteresowanych zakupem produktów od influencerów – wynika z przeprowadzonej przez nas ankiety – tłumaczy Kamil Sokołowski, Brand Manager fansi. - Co więcej, aż 82,5% ankietowanych twórców nie posiada własnych produktów na sprzedaż. To bardzo duży obszar do zagospodarowania ze względu na rosnącą popularność zawodu influencerów. Dynamiczny rozwój sektora e-commerce w Polsce sprzyja także sprzedaży cieszących się popularnością podczas pandemii internetowych szkoleń czy e-booków – dodaje.

Influencerzy mogą sprzedawać swoje usługi cyfrowe w kategoriach takich jak: fansi Class czy fansi Video. Dodatkowo dochodzą do tego różnego rodzaju produkty – e-booki, kosmetyki czy odzież. Ostatnią kategorię stanowi fansi Experience – wyjątkowa kategoria produktowa i nowość na polskim rynku.

Daje  fanom możliwość uczestniczenia w niezwykłych doświadczeniach z udziałem twórców, gwiazd, influencerów oraz kształtowania tego, jak mają one wyglądać. Doświadczeniem może być kolacja z influencerem lub udział w jego filmie, ale także współudział w powstawaniu produktu cyfrowego, takiego jak e-book.

- W tym modelu odbiorcy zostają włączeni w proces twórczy. Mogą na przykład uczestniczyć w wyborze okładki, tytułu czy pojawić się na sesji zdjęciowej. Nie otrzymują gotowego produktu, a doświadczają jego powstawania od bardzo wczesnego etapu. To znacznie wyższy poziom emocji – mówi Kamil Sokołowski, brand manager fansi.

Zespół Triple PR odpowiada za komunikację nowej platformy - w tym działania Media Relations adresowane do mediów marketingowych i opiniotwórczych. Za doradztwo strategiczne jest odpowiedzialna Magdalena Dymek, Senior PR Manager. Koordynacją projektu zajmie się Kinga Ostrowska, PR Consultant, natomiast za kontakty z mediami odpowiada Zuzanna Tartanus, Junior PR Consultant. Fansi to kolejny podmiot z szeroko rozumianej branży marketingowej w portfolio agencji.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764