Agencja Triple PR, w ramach programu #PRpomoc, wpiera Molecule.one. Polski start-up, poprzez nieodpłatne udostępnianie innowacyjnych rozwiązań dla laboratoriów chemicznych i farmaceutycznych, włącza się w poszukiwania leku na COVID-19.
Molecule.one to polski start-up, który stworzył pierwsze, w pełni oparte o dane i sztuczną inteligencję, oprogramowanie wspierające proces planowania syntez chemicznych. Proponowane przez start-up rozwiązanie daje możliwość oceny do 10 000 związków na godzinę pod kątem możliwości syntezy (SAS Score) oraz ilości niezbędnych kroków do wykonania. Informacje te pozwalają odfiltrować z dziesiątek tysięcy molekuł te najbardziej obiecujące i na nich skupić swoją uwagę i energię na dalszych etapach prac, co znacznie przyspiesza wdrażanie nowych leków na rynek, w tym tego na COVID-19.
Molecule.one udostępnia bezpłatnie platformę do planowania syntezy chemicznej wszystkim badaczom i zespołom naukowym pomagającym w walce z koronawirusem.
W ramach współpracy agencja Triple PR wesprze start-up w tworzeniu i dystrybucji materiałów prasowych oraz działaniach media relations.
W akcję zaangażowała się również firma monitorująca media – IMM (Instytut Monitorowania Mediów), która w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, monitoruje informacje o akcji w prasie drukowanej, internecie, radiu i telewizji.
- Dostrzegamy, jak dużo małych biznesów boryka się w obecnej sytuacji z wieloma różnymi trudnościami, które często dotyczą także samej komunikacji. Dlatego bez dłuższego namysłu zdecydowaliśmy się zaangażować w ten projekt, wierząc w jego jak najlepsze rezultaty – dodaje Sylwia Dobkowska, PR & Marketing Manager, Instytut Monitorowania Mediów.
- W związku z wzmożoną potrzebą komunikacji w wielu firmach, uruchomiliśmy akcję #PRpomoc, w ramach której oferujemy firmom i organizacjom bezpłatne konsultacje w zakresie komunikacji kryzysowej oraz tworzenia różnego typu tekstów adresowanych do mediów, pracowników, partnerów czy klientów. #PRpomoc jest adresowany także do firm i instytucji, które chcą zrealizować akcję z zakresu CSR, ale brakuje im pomysłu na jej komunikację – mówi Agnieszka Malesza- Woźniak, Partner, Agencja Triple PR.
Źródło: Triple PR