logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triple PR wspiera Molecule.one

  PR 16.04.2020, przeczytano 446 razy

Agencja Triple PR, w ramach programu #PRpomoc, wpiera Molecule.one. Polski start-up, poprzez nieodpłatne udostępnianie innowacyjnych rozwiązań dla laboratoriów chemicznych i farmaceutycznych, włącza się w poszukiwania leku na COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/triple-pr-wspiera-molecule.one,386594,artykul.html

Molecule.one to polski start-up, który stworzył pierwsze, w pełni oparte o dane i sztuczną inteligencję, oprogramowanie wspierające proces planowania syntez chemicznych. Proponowane przez start-up rozwiązanie daje możliwość oceny do 10 000 związków na godzinę pod kątem możliwości syntezy (SAS Score) oraz ilości niezbędnych kroków do wykonania. Informacje te pozwalają odfiltrować z dziesiątek tysięcy molekuł te najbardziej obiecujące i na nich skupić swoją uwagę i energię na dalszych etapach prac, co znacznie przyspiesza wdrażanie nowych leków na rynek, w tym tego na COVID-19.

Molecule.one udostępnia bezpłatnie platformę do planowania syntezy chemicznej wszystkim badaczom i zespołom naukowym pomagającym w walce z koronawirusem.

W ramach współpracy agencja Triple PR wesprze start-up w tworzeniu i dystrybucji materiałów prasowych oraz działaniach media relations.

W akcję zaangażowała się również firma monitorująca media – IMM (Instytut Monitorowania Mediów), która w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, monitoruje informacje o akcji w prasie drukowanej, internecie, radiu i telewizji.

- Dostrzegamy, jak dużo małych biznesów boryka się w obecnej sytuacji z wieloma różnymi trudnościami, które często dotyczą także samej komunikacji. Dlatego bez dłuższego namysłu zdecydowaliśmy się zaangażować w ten projekt, wierząc w jego jak najlepsze rezultaty – dodaje Sylwia Dobkowska, PR & Marketing Manager, Instytut Monitorowania Mediów.

- W związku z wzmożoną potrzebą komunikacji w wielu firmach, uruchomiliśmy akcję #PRpomoc, w ramach której oferujemy firmom i organizacjom bezpłatne konsultacje w zakresie komunikacji kryzysowej oraz tworzenia różnego typu tekstów adresowanych do mediów, pracowników, partnerów czy klientów. #PRpomoc jest adresowany także do firm i instytucji, które chcą zrealizować akcję z zakresu CSR, ale brakuje im pomysłu na jej komunikację – mówi Agnieszka Malesza- Woźniak, Partner, Agencja Triple PR.

Źródło: Triple PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764