logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triple PR wspiera wejście platformy Tealium na polski rynek

  PR 11.05.2023, przeczytano 653 razy

Ceentrals, oficjalny partner Tealium na polskim rynku, powierzył agencji Triple PR obsługę komunikacyjną działań dla platformy. Tealium, narzędzie wspierające efektywne zarządzanie danymi klientów dla średnich i dużych biznesów e-commerce, zyskało już uznanie specjalistów z zakresu e-commerce i marketingu w USA, Singapurze, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Japonii, Holandii, Francji i Australii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/triple-pr-wspiera-wejscie-platformy-tealium-na-polski-rynek,399908,artykul.html

Tealium to amerykańska firma, założona w 2008 roku w San Diego w Kalifornii, oferująca rozwiązania do zarządzania tagami korporacyjnymi, centrum API, platformę danych klientów z uczeniem maszynowym i produkty do zarządzania danymi. Tealium łączy dane klientów w Internecie, na urządzeniach mobilnych, offline i z IoT, dzięki czemu firmy mogą lepiej komunikować się ze swoimi klientami. Ponad tysiąc wiodących firm na całym świecie zaufało Tealium, aby wspierać swoje strategie dotyczące danych klientów.

Partnerem Tealium na polskim rynku jest Ceentrals – firma consultingowa oferująca najnowocześniejsze technologie i ekspertów z zakresu e-comemrce i digital marketingu. Centraals specjalizuje się w technologiach gromadzenia danych (audience data), w tym technologiach CDP i DMP oraz w narzędziach do automatyzacji procesów marketingowych (automatyzacja marketingowa, zaleceń treści itp.). Zespół Ceentrals doradza i wspiera efektywność swoich klientów w zakresie marketingu, sprzedaży i dostarczania unikalnych, zróżnicowanych i wyjątkowych doświadczeń konsumentów w Internecie.

W swoich działaniach na polskim rynku Ceentrals skupia się na Tealium CDP. Jest to platforma danych klienta, która umożliwia firmom zbieranie i unifikowanie danych klientów z różnych źródeł, takich jak strony internetowe, aplikacje mobilne i interakcje offline. Pomaga to stworzyć kompleksowy i dokładny obraz klientów oraz ich zachowań we wszystkich kanałach. Tealium CDP pomaga firmom poprawić zaangażowanie i lojalność klientów, dostarczając personalizowane doświadczenia oparte na głębokim zrozumieniu preferencji i zachowań ich klientów.

W ramach współpracy Triple PR będzie odpowiadać za realizację działań zwiększających rozpoznawalność Tealium na polskim rynku, budowanie świadomości, jakie niesie wdrożenie platformy wśród specjalistów z obszarów retail, e-commerce oraz marketingu. Agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu media relations i SoMe oraz content marketing, a także za organizację eventu skierowanego do osób zarządzających w firmach z branży e-commerce oraz dyrektorów marketingu.

Strategiczne doradztwo dla klienta świadczyć będzie Agnieszka Malesza-Woźniak, partnerka zarządzająca agencji, specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacyjnych w oparciu o autorską metodę wykorzystującą metodologię design thinkingu. O jakość obsługi Klienta, która dla Triple PR jest kluczowa, dbać będzie Magdalena Dymek, Senior PR Manager, a kontakty z klientem i działania komunikacyjne koordynować będzie Paulina Woźniak, Senior PR Consultant.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi oferowane przez agencję są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i marketingowe cele klientów. Triple PR, oprócz działań PR i CSR, posiada w swoim portfolio również warsztaty strategiczne i szkolenia. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio takie marki jak Grupa Reesco, Cushman & Wakefield Polska, TFG Asset Management Polska, Hebe, ŠKODA Polska, Faktoria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, , Leroy Merlin oraz Tchibo.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Valkea Media wyodrębnia dział influencer marketingu
Valkea, agencja marketingowa 360°, która od dwudziestu pięciu lat tworzy nagradzane kampanie marketingowe, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, wprowadza od kwietnia nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764