logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triple PR wzmacnia dział client service

  PR 04.11.2021, przeczytano 460 razy
ilustracja

Kinga Ostrowska i Tomasz Puszczyk dołączyli do zespołu agencji Triple PR. Objęli stanowiska PR Consultantów, wzmacniając kompetencje Triple PR. Kinga Ostrowska zajmuje się komunikacją dla klientów z obszaru B2C, przede wszystkim z branży beauty. Tomasz Puszczyk jest odpowiedzialny za doradztwo dla klientów z branży real estate.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/triple-pr-wzmacnia-dzial-client-service,393655,artykul.html

Tomasz Puszczyk przed dołączeniem do zespołu Triple PR zajmował stanowisko Brand Managera jednego z wiodących branżowych czasopism – Real Estate Magazine, gdzie do jego zadań należała opieka nad partnerami reklamowymi, biznesowymi oraz merytorycznymi redakcji, organizacja wydarzeń branżowych czy koordynacja social mediów. Odpowiadał również za współtworzenie contentu redakcji i przeprowadzanie kluczowych wywiadów z decydentami z branży.

W Triple PR jako PR Consultant jest odpowiedzialny przede wszystkim za doradztwo dla klientów z branży real estate. Tomasz Puszczyk jest również zaangażowany w rozwój usług agencji oraz pozyskiwanie nowych kontraktów.

Kinga Ostrowska jest związana z branżą PR i komunikacji wizualnej od 2017 roku. Specjalizuje się także w współtworzeniu  brandingów, stron internetowych, spotów reklamowych (także kinowych) oraz organizacji eventów. W Triple PR pracuje w zespole świadczącym kompleksową obsługę PR dla firm i marek lifestylowych. Jest odpowiedzialna za komunikację dla klientów z obszaru B2C, przede wszystkim z branży beauty.  Odpowiada także za koordynację działań z zakresu CSR dla klientów agencji.

Ukończyła studia dziennikarskie na Uniwersytecie Łódzkim na specjalizacji design, reklama i komunikacja wizualna oraz studia z grafiki interdyscyplinarnej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764