logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triple PR z cykliczną współpracą z Intersport Polska S.A.

  PR 26.10.2021, przeczytano 599 razy

INTERSPORT Polska, sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem, powierzyła Triple PR działania z zakresu public relations. Agencja – co kwartał – odpowiada za komunikację firmy uwzględniającą wyniki finansowe spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/triple-pr-z-cykliczna-wspolpraca-z-intersport-polska-s.a.,393537,artykul.html

Agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną firmy. Co kwartał, do jej zadań należy koordynowanie działań komunikacyjnych zawiązanych z zachodzącymi zamianami w branży oraz wynikami finansowymi INTERSPORT Polska. Triple PR zajmuje się również plasowaniem ekspertów w mediach.

Triple PR zadba o obecność INTERSPORT Polska w mediach branżowych, a także biznesowych. Za współpracę z Klientem z ramienia agencji odpowiadają Aneta Gałka, PR Manager oraz Miłosz Ciekalski, PR Consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Anna Olkowicz, Partner.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764