logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triple PR z nowym klientem technologicznym

  PR 21.12.2017, przeczytano 753 razy

FreeVolt, grupa technologiczna wprowadzająca własne patenty i rozwiązania z zakresu pozyskiwania energii z odnawialnych źródeł, powierzyła komunikację zespołowi Triple PR. Agencja jest odpowiedzialna za działania medialne związane z najnowszym patentem na użycie polskiego grafenu w modułach fotowoltaicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/triple-pr-z-nowym-klientem-technologicznym,34938,artykul.html

Agencja zajęła się przygotowaniem i realizacją strategii komunikacyjnej związanej z unikalnym wynalazkiem opracowanym w laboratorium FreeVolt, który ma szansę zrewolucjonizować rynek energetyki słonecznej. Do zadań Triple PR należą działania media relations, ekspercka komunikacja z dziennikarzami oraz prowadzenie biura prasowego. Projekt realizuje zespół kierowany przez Magdalenę Dymek, PR Managera.

Firma FreeVolt za cel stawia sobie opracowanie i wdrażanie nowoczesnych technologii OZE oraz stworzenie możliwości rozwoju produktów, które w znacznym stopniu zmienią wpływ obecnego stylu życia społeczeństwa na środowisko. Grupa ma na celu zintegrowanie systemów produkcji i konsumpcji energii elektrycznej zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Jej misją jest obecna zmiana porządku świata i wiara w decentralizację systemu zasilania poprzez inteligentne zarządzanie potrzebami konsumentów we wszystkich regionach świata. FreeVolt w następnych 5 latach planuje zrewolucjonizować postrzeganie odnawialnych źródeł energii poprzez własne patenty i ich komercjalizację.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od ponad 9 lat. Prowadzi działania zarówno z zakresu PR-u produktowego, jak i korporacyjnego przede wszystkim dla firm z branży: marketingowej, nowoczesnych usług dla biznesu, FMCG i wnętrzarsko-budowlanej. Triple PR specjalizuje się w tworzeniu i realizacji długofalowych strategii public relations, działaniach z zakresu media relations oraz content marketingu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764