logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triumf marki E.Wedel w konkursach FMCG

  PR 13.11.2019, przeczytano 214 razy

Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/triumf-marki-e.wedel-w-konkursach-fmcg,384705,artykul.html

Złota Innowacja FMCG 2019 & Retail

W ramach pierwszej edycji konkursu „Złota Innowacja FMCG 2019 & Retail” konsumenci w głosowaniu internetowym wybrali produkty, które ich zdaniem wyróżniają się innowacyjnością wśród FMCG i Retailu. Do plebiscytu zakwalifikowały się produkty, które w minionym roku zostały wprowadzone na rynek lub były w znaczący sposób ulepszone. Nagrody wręczono w pięciu kategoriach: smak, skład, opakowanie, odpowiedź na potrzeby, chwile z produktem. Ptasie Mleczko otrzymało nagrodę główną, czyli Złotą Innowację w kategorii opakowanie za tegoroczną zamianę szaty graficznej kultowych pianek.

- To ogromne wyróżnienie dla pianek Ptasie Mleczko. W tym roku opakowania kultowego produktu przeszły wyjątkową metamorfozę. Każde z siedmiu pudełek zaprojektował inny artysta młodego pokolenia, nawiązując do wybranego ptasiego motywu. W efekcie każde opakowanie ma swój niepowtarzalny styl. Jest nam niezmiernie miło, że konsumenci docenili tę zmianę – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.

Certyfikat Dobry Produkt

Podczas jubileuszowej, X edycji konkursu Dobry Produkt 2019 przyznano tytuły Certyfikat Dobry Produkt, wyróżniając tym samym dwadzieścia produktów w pięciu kategoriach: Produkt wysokiej jakości, Innowacyjny produkt, Produkt tradycyjny i regionalny, Produkt nowy i Produkt HorecaTrends. O nominacji decydowały redakcje serwisów portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl oraz Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji. Linia czekolad gorzkich Premium od E.Wedel otrzymała Certyfikat Dobry Produkt w grupie Produkt Wysokiej Jakości. W skład linii wchodzą cztery warianty smakowe tabliczek Premium: Gorzka z 80% zawartością kakao, Gorzka z cząstkami pomarańczowymi, Gorzka z karmelizowanymi orzechami laskowymi i solonymi cząstkami karmelu, a także nowość: Gorzka z cząstkami wiśni i chili. Sukces produktu to zasługa wyselekcjonowanego kakao z Ghany oraz starannie dobranych dodatków.

Źródło: Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

6 nagród European Newspaper Award dla Polska Press
Okładki dzienników Polska Press autorstwa Tomasza Bocheńskiego, jako jedyne z Polski, nagrodzone w 21. edycji prestiżowego konkursu projektowania prasowego European Newspaper Award.
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.
Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764