logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trójmiejska agencja Beeffective świętuje 6. urodziny w powiększonym składzie

  PR 24.02.2021, przeczytano 700 razy
ilustracja

Digitalowa agencja Beeffective z siedzibą w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni obchodziła w lutym swoje 6. urodziny. Mimo pandemii zespół powiększył się o 4 nowe osoby, które zasiliły działy: Performance Marketing, Social Media oraz graficzny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trojmiejska-agencja-beeffective-swietuje-6.-urodziny-w-powiekszonym-skladzie,390331,artykul.html

- To duży sukces, że w tak trudnym okresie, jakim był 2020 rok, zatrudniliśmy tylu nowych specjalistów - mówi Anna Ratajczak-Piotrowska, strategy consultant i co-owner Beeffective. - Digital marketing jest w obecnych realiach kluczem do sukcesu dla firm z większości sektorów i branż. Bez niego nie ma biznesu. W związku z mnogością zapytań dotyczących naszych usług, postanowiliśmy powiększyć grono ekspertów firmy.

Do zespołu dołączył Maciej Goś, który objął stanowisko Art Directora. Doświadczenie zdobywał w gdyńskiej agencji 360. Grono specjalistów od systemów reklamowych Google i Facebook Ads zasilił Robert Skrobek, który może pochwalić się 12-letnim stażem pracy w tym obszarze. Do ekspertów social media dołączyli: Michał Malinowski - absolwent MA European Management Studies na University of Aberdeen oraz Karolina Kumor - wcześniej Social Media Manager krakowskiej agencji kreatywnej.

- Możemy dziś śmiało powiedzieć, że tworzymy najlepszy team specjalistów w zakresie digital marketingu w Trójmieście - podsumowuje Tomasz Piotrowski, CEO agencji. - Mocno inwestujemy w ludzi, wysyłając ich na najlepsze eventy branżowe, konferencje czy szkolenia, a jednocześnie jako zespół jesteśmy bardzo blisko ze sobą, polegamy na sobie i po prostu się lubimy.

Agencja liczy już 17 osób i cały czas się rozwija! Aktualnie trwa rekrutacja na stanowisko Performance Marketing Specialist.

Źródło: Beeffective - Performance Marketing & Social Media

www.beeffective.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764