logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trójwymiarowy Danonek - specjalna edycja magnesów z aplikacją Shazam

  PR 22.01.2019, przeczytano 3504 razy
ilustracjastrzałka

Każdy kolejny rok to nowe doświadczenia i wyzwania, szczególnie dla dzieci, które świata się dopiero uczą. Uwielbiany przez dzieciaki Danonek tym razem zaprasza do wspólnych morskich przygód przy wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trojwymiarowy-danonek---specjalna-edycja-magnesow-z-aplikacja-shazam,380894,artykul.html

Nauka przez zabawę

Od wielu lat Danonki towarzyszą dzieciom w ich podróży po świecie zarówno w zakresie właściwego żywienia, jak i edukacji o najbliższym otoczeniu. Bohater marki - Danonek - wie, że nauka poprzez zabawę to jedna z najbardziej efektywnych metod na przyswajanie informacji przez dzieci, dlatego kolejny raz przekazuje ciekawe treści w atrakcyjny sposób. Dodatkowo dzieci mogą zebrać kolekcję edukacyjnych magnesów opowiadających o podwodnym świecie.

Odkrywaj morski świat z Danonkiem!

Nowe przygody Danonka rozgrywają się w morskim świecie. Tam przedszkolaki poznają ciekawostki o przeróżnych zwierzętach morskich - od żółwi, przez kraby, ośmiornice, aż po żabnice i jeżowce! Do opakowań promocyjnych dołączone zostały magnesy, na których Danonek przedstawia aż 16 różnych stworzeń. Każdy z tych magnesów jest możliwy do zeskanowania w aplikacji Shazam, w której to ukazane zostaną scenki z przygodami Danonka z udziałem morskich zwierząt - i to w 3D! Wierzymy, że taka forma spodoba się dzieciom.

ilustracjastrzałka

Trójwymiarowy Danonek. Sprawdź jak to działa skanując poniższy kod VR

Kampania „Odkryj morski świat z Danonkiem” to szansa na pobudzenie dziecięcej ciekawości i doskonałe wsparcie dla rodziców, którzy chcą zainteresować dzieci morzem i życiem, które skrywa. Zaś nowoczesna forma przekazu dostosowana jest do dynamicznie rozwijającego się świata nowych technologii, które bez wątpienia są przyszłością kolejnych pokoleń. Współpraca z mobilną aplikacją Shazam, która rozpoznaje obrazy typu VR odtwarzane w pobliżu użytkownika, pozwala opowiedzieć nowe historie Danonka w kreatywny sposób oraz oferuje wiedzę, która zaskoczy nie tylko dzieci, ale też dużą część rodziców. Bardzo ważne dla marki było, aby obudzić ciekawość i kreatywność poprzez stworzenie treści dostosowanych do poziomu wiedzy i rozwoju intelektualnego dziecka.

ilustracjastrzałka

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764