logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trotec: objazdowa trasa laserowa oraz otwarcie nowego Showroomu w Bydgoszczy

  PR 28.03.2023, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu 2023 firma Trotec organizuje dwa wydarzenia, które mają na celu dotarcie do klientów, przedsiębiorców i pasjonatów technologii laserowych w całej Polsce – wiosenną trasę laserową z urządzeniem Rayjet 50 oraz otwarcie nowego Showroomu w Bydgoszczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trotec%3A-objazdowa-trasa-laserowa-oraz-otwarcie-nowego-showroomu-w-bydgoszczy,399431,artykul.html

Wiosenna trasa laserowa

Rayjet 50 jest niedrogą i kompaktową grawerką laserową wyposażoną w źródło lasera CO2. Służy do grawerowania oraz cięcia laserowego rozmaitych materiałów, takich jak drewno, papier, tkaniny, tworzywa sztuczne, metale i wiele więcej. Idealnie sprawdza się dla projektantów, jak również w szkołach i punktach świadczących usługi grawerskie. Ponieważ nie dla wszystkich zainteresowanych funkcjonalnością urządzenia podróż do Showroomów Trotec jest możliwa, producent postanowił wyjść naprzeciw potrzebom przedsiębiorców – zarówno tych doświadczonych jak i początkujących.

W dniach 11-28 kwietnia 2023 roku specjalista Trotec wyruszy w wiosenną trasę laserową z Rayjet 50. Osoby zainteresowane laserem i poradą ekspercką, mogą umówić się na prezentację maszyny w wybranej przez siebie lokalizacji. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.troteclaser.com lub skontaktować z firmą telefonicznie pod numerem: +48 22 339 35 39.

Plan wiosennej trasy laserowej:

  • 11-14.04.2023 – Województwa: lubelskie, łódzkie, mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie
  • 17-21.04.2023 – Województwa: kujawsko-pomorskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
  • 24-28.04.2023 – Województwa: dolnośląskie, małopolskie, opolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie, wielkopolskie

Otwarcie nowego Showroomu Trotec w Bydgoszczy

14 kwietnia w godzinach 10:00-16:00 firma Trotec zaprasza swoich klientów oraz osoby zainteresowane technologią laserową do świętowania uroczystego otwarcia Showroomu w Bydgoszczy – trzeciej lokalizacji producenta laserów i materiałów grawerskich w Polsce.

Prezentacja laserów prowadzona przez ekspertów Trotec, poczęstunek i nagrody

Podczas bezpłatnego wydarzenia w nowej lokalizacji, firma oferuje możliwość konsultacji z ekspertami oraz zapoznania się z działaniem grawerek i wycinarek laserowych: Speedy 100 CO2, Speedy 300 CO2 oraz Speedy 400 Run on Ruby CO2 z wbudowaną kamerą Vision Design & Position; znakowarki SpeedMarker 300, ze źródłem lasera MOPA oraz przystępnej cenowo wycinarki laserowej Q400.

Goście będą mogli wziąć udziału w konkursie, w którym nagrodą jest zestaw materiałów grawerskich Trotec o wartości 1000 PLN. Otrzymają też poczęstunek oraz upominki od organizatorów. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w darmowym wydarzeniu jest rejestracja. Na co dzień Showroom będzie pełnić funkcję miejsca spotkań dla zainteresowanych technologią Trotec, w którym organizowane będą m.in. szkolenia dla operatorów systemów laserowych oraz prezentacje demo dla klientów.

Źródło: Trodat Polska Sp. z o.o.

www.troteclaser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764