logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trotec Laser: Większa wydajność systemów laserowych Speedy

  PR 31.12.2020, przeczytano 1364 razy
ilustracjastrzałka

Grawerki laserowe Speedy 100 oraz Speedy 300 zostały udoskonalone. Wprowadzone zmiany mają wyznaczyć nowe standardy i sprawić, by praca użytkownika była prostsza, szybsza i bardziej rentowna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trotec-laser%3A-wieksza-wydajnosc-systemow-laserowych-speedy-,389735,artykul.html

Grawerowanie laserowe najwyższej jakości

Nowe źródło lasera Ceramicore w systemach Speedy 100 oraz Speedy 300 umożliwia grawerowanie najmniejszych elementów, linii oraz znaków, dzięki bardzo małej średnicy wiązki laserowej. Dodatkowo zagwarantowany jest jednolity efekt grawerowania na całym obrabianym obszarze. Wspomniana technologia jest już standardem w laserach o większej mocy, natomiast teraz jest również dostępna dla laserów o mocy 30 i 45 watów. Opatentowane źródło lasera odznacza się niezawodnością, wysoką jakością grawerowania oraz wytrzymałością. Rezonator źródła lasera, w którym generowane jest promieniowanie lasera, jest w 100% ceramiczny.

Oszczędność cennego czasu przy przygotowywaniu pliku do obróbki laserowej

Sterownik ruchu OptiMotion, który dostępny jest teraz także w nowych ploterach laserowych Speedy 100 oraz Speedy 300, automatycznie wyszukuje optymalne parametry prędkości. Operator urządzenia musi zdefiniować jedynie moc oraz prędkość wymaganą do przecięcia materiału lub grawerowania wektorowego – niezależnie od kształtu cięcia. Podczas przetwarzania zadania, OptiMotion dopasowuje prędkość i przyspieszenie w czasie rzeczywistym na podstawie geometrii cięcia. Dzięki temu operator maszyny może zaoszczędzić cenny czas na przygotowaniu pliku. Dodatkowo OptiMotion zwiększa produktywność - zagwarantowana jest najwyższa jakość cięcia przy maksymalnej prędkości cięcia.

Zwiększone bezpieczeństwo

Wszystkie urządzenia laserowe Trotec są zgodne z Certyfikatem CE i spełniają standardy bezpieczeństwa Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WE. Trotec opracował także przeznaczone dla maszyn narzędzia zapewniające bezpieczeństwo i ochronę, dzięki którym lasery Trotec są jednymi z najbezpieczniejszych w swojej klasie na świecie. Wyłącznik kluczykowy oraz wyłącznik bezpieczeństwa zastosowane w nowych ploterach laserowych Speedy 100 oraz Speedy 300 umieszczone są teraz obok klawiatury, dzięki czemu w razie zagrożenia obróbka laserowa może zostać natychmiast przerwana. Co więcej, nowa klawiatura została wyposażona w intuicyjny układ symboli, w tym m.in. dotykowe elementy umożliwiające pracę bez konieczności patrzenia na panel.

Większy komfort

Nowe podświetlenie LED zapewnia równomierne oświetlenie pola roboczego. Zwiększa to komfort użytkownika oraz pozwala na szybsze ustawienie zadań grawerowania i cięcia.

Źródło: Trotec Laser

www.troteclaser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764