logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trotec otwiera nowy showroom w Warszawie

  PR 03.10.2019, przeczytano 1146 razy
ilustracjastrzałka

Trotec Polska z radością zaprasza klientów oraz wszystkich zainteresowanych systemami laserowymi na oficjalne otwarcie nowego showroomu w Warszawie. Nowa przestrzeń firmowa zostanie oficjalnie otwarta już w czwartek, 10 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trotec-otwiera-nowy-showroom-w-warszawie,384191,artykul.html

Nowa przestrzeń Trotec

Showroom przy warszawskim biurze firmy to nowe miejsce w pełni zaprojektowane i poświęcone systemom laserowym Trotec. W przestrzeni na stałe zagości szeroka oferta systemów laserowych oraz strefa inspiracji. W tej ostatniej znajdą się atrakcyjne wizualnie aplikacje, wykonane z materiałów grawerskich Trotec na systemach laserowych producenta. Część z nich to również efekt współpracy z klientami firmy.

10 systemów laserowych w akcji

Podczas wydarzenia goście będą mieć okazję zobaczenia w akcji aż 10 systemów laserowych. Jednym z nich będzie wielkoformatowa wycinarka laserowa SP2000. Na miejscu nie zabraknie także nowego Speedy 400 flexx – plotera laserowego do grawerowania. Najnowsza odsłona tej maszyny zawiera szereg innowacji oraz osiąga prędkość grawerowania 4,2 m/sek przy przyśpieszeniu wynoszącym 5g. Ploter laserowy z maksymalną mocą do 250 watów dostępny jest z jednym (CO₂) lub z dwoma źródłami lasera (CO₂ oraz fiber) w jednym urządzeniu. W showroomie będą dostępne także systemy laserowe do znakowania z serii ProMarker oraz SpeedMarker.

Dzień pełen wrażeń

Otwarcie showroomu Trotec w Warszawie to również doskonała okazja do spotkania się z ekspertami technologii laserowej Trotec i poszerzenia wiedzy na temat systemów oraz materiałów grawerskich dostępnych w ofercie. Producent zachęca gości do przyniesienia także własnych materiałów, aby mogli przetestować je na wybranym systemie laserowym.

Obecni na otwarciu będą mogli wziąć udział także w wyjątkowym konkursie. Na jego zwycięzcę czekać będą miesięczne bezpłatne testy systemu laserowego CO₂ Speedy 360. Każdy z uczestników otrzyma również voucher na materiały grawerskie Trotec. Część oficjalną wydarzenia zaplanowano na godzinę 11:00.

Na co dzień showroom będzie pełnić funkcję miejsca spotkań dla zainteresowanych technologią Trotec, w którym organizowane będą m.in. szkolenia dla operatorów systemów laserowych oraz prezentacje demo dla klientów.

Szczegółowe informacje

  • Godziny otwarcia: 10:00 - 17:00
  • Data: 10 października 2019 r.
  • Lokalizacja: Trotec Showroom Warszawa, ul. Marywilska 22, 03-228, Warszawa
  • Formularz do bezpłatnej rejestracji na wydarzenie znajduje się TUTAJ

Źródło: Trotec Laser GmbH

www.troteclaser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764