logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trotec Polska z nowościami na Remadays Warsaw 2020

  PR 23.01.2020, przeczytano 1655 razy
ilustracjastrzałka

Trotec Polska przygotował szereg nowości produktowych z okazji zbliżających się targów RemaDays Warsaw 2020. Wśród premier znalazły się nowa znakowarka laserowa oraz materiały grawerskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trotec-polska-z-nowosciami-na-remadays-warsaw-2020,385422,artykul.html

Znakowarka laserowa galvo U300

Podczas targów producent po raz pierwszy w Polsce zaprezentuje nową znakowarkę laserową Rayjet U300. W tym systemie zastosowano laser światłowodowy służący do znakowania metali i tworzyw sztucznych. U300 zostało zaprojektowane z myślą o grawerach, właścicielach warsztatów przemysłowych oraz producentów maszyn. Ta nowa maszyna laserowa umożliwia proste znakowanie z dużą prędkością niewielkich i średniej wielkości serii podzespołów, tabliczek znamionowych i narzędzi nawet w trudno dostępnych miejscach.

Nowe materiały do obróbki laserowej

Na stoisku I11 w hali F producent systemów laserowych zaprezentuje także nowości w swojej ofercie materiałów grawerskich. Jedną z nich jest przyjazny środowisku i w pełni biodegradowalny materiał TroCraft Eco. Wykonany z włókien celulozowych arkusz świetnie sprawdza się przy produkcji zabawek, elementów wystroju wnętrz oraz wzornictwie przemysłowym.

W ofercie pojawią się także butelki i piersiówki z wysokiej klasy stali nierdzewnej przystosowane do obróbki laserowej. Butelki wyróżniają się nie tylko modnym dizajnem, ale również zastosowaną w nich izolacją próżniową z podwójnymi ściankami, która pozwala zachować temperaturę napojów chłodzonych nawet do 24 godzin, a napojów gorących - do 12 godzin. Taki przedmiot z możliwością wykonania spersonalizowanych grawerów doskonale sprawdzi się jako produkt reklamowy lub prezent na wiele okazji.

ilustracjastrzałka

Wśród nowości Trotec znajdą się także folia do grawerowania TroLase Foil, korek oraz fornirowany dąb, który rozszerzy stałą ofertę w tej kategorii. Dla klientów przygotowany zostanie także odświeżony katalog materiałów grawerskich, zawierający strony produktowe nowych materiałów w ofercie.

Systemy laserowe Trotec na żywo

Oprócz nowości producent pokaże także swoje flagowe modele ploterów i znakowarek laserowych w tym m.in. najszybszy laser do grawerowania w branży – nowy Speedy 400, a także wielkoformatową wycinarkę laserową SP2000. Nie zabraknie również prezentacji oferty materiałów do obróbki laserowej oraz ich kreatywnych zastosowań. Trotec Laser Polska pojawi się na międzynarodowych targach reklamy i druku RemaDays Warsaw 2020 (12-14 lutego) na stoisku I11 w hali F.

Źródło: Trotec Polska

www.troteclaser.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogród NAJ: Saatchi & Saatchi dla OBI
Ruszyła nowa wielokanałowa kampania OBI „Ogród NAJ”. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, natomiast za działania Paid Social agencja marketingu efektywnościowego Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
MHC Mobility powierza Euvic Digital przygotowanie kampanii
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) na zlecenie firmy MHC Mobility (Mitsubishi HC Capital Group), specjalizującej się wynajmie i finansowaniu pojazdów, przygotowała kampanię marketingową, związaną z długoterminowym wynajmem samochodów. Jej celem jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych...
DoubleVerify i Internet Watch Foundation rozpoczynają współpracę
DoubleVerify nawiązuje współpracę z Internet Watch Foundation (IWF) w celu zwiększenia bezpieczeństwa ekosystemu reklamowego i wzmocnienia inicjatyw przeciwko materiałom online związanym z wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Partnerstwo umożliwi DoubleVerify dostęp do wiodących na świecie narzędzi i zbiorów danych IWF, wzmacniając ochronę i pomagając uniknąć emisji reklam...
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764