logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trotec Polska z nowościami na Remadays Warsaw 2020

  PR 23.01.2020, przeczytano 1552 razy
ilustracjastrzałka

Trotec Polska przygotował szereg nowości produktowych z okazji zbliżających się targów RemaDays Warsaw 2020. Wśród premier znalazły się nowa znakowarka laserowa oraz materiały grawerskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trotec-polska-z-nowosciami-na-remadays-warsaw-2020,385422,artykul.html

Znakowarka laserowa galvo U300

Podczas targów producent po raz pierwszy w Polsce zaprezentuje nową znakowarkę laserową Rayjet U300. W tym systemie zastosowano laser światłowodowy służący do znakowania metali i tworzyw sztucznych. U300 zostało zaprojektowane z myślą o grawerach, właścicielach warsztatów przemysłowych oraz producentów maszyn. Ta nowa maszyna laserowa umożliwia proste znakowanie z dużą prędkością niewielkich i średniej wielkości serii podzespołów, tabliczek znamionowych i narzędzi nawet w trudno dostępnych miejscach.

Nowe materiały do obróbki laserowej

Na stoisku I11 w hali F producent systemów laserowych zaprezentuje także nowości w swojej ofercie materiałów grawerskich. Jedną z nich jest przyjazny środowisku i w pełni biodegradowalny materiał TroCraft Eco. Wykonany z włókien celulozowych arkusz świetnie sprawdza się przy produkcji zabawek, elementów wystroju wnętrz oraz wzornictwie przemysłowym.

W ofercie pojawią się także butelki i piersiówki z wysokiej klasy stali nierdzewnej przystosowane do obróbki laserowej. Butelki wyróżniają się nie tylko modnym dizajnem, ale również zastosowaną w nich izolacją próżniową z podwójnymi ściankami, która pozwala zachować temperaturę napojów chłodzonych nawet do 24 godzin, a napojów gorących - do 12 godzin. Taki przedmiot z możliwością wykonania spersonalizowanych grawerów doskonale sprawdzi się jako produkt reklamowy lub prezent na wiele okazji.

ilustracjastrzałka

Wśród nowości Trotec znajdą się także folia do grawerowania TroLase Foil, korek oraz fornirowany dąb, który rozszerzy stałą ofertę w tej kategorii. Dla klientów przygotowany zostanie także odświeżony katalog materiałów grawerskich, zawierający strony produktowe nowych materiałów w ofercie.

Systemy laserowe Trotec na żywo

Oprócz nowości producent pokaże także swoje flagowe modele ploterów i znakowarek laserowych w tym m.in. najszybszy laser do grawerowania w branży – nowy Speedy 400, a także wielkoformatową wycinarkę laserową SP2000. Nie zabraknie również prezentacji oferty materiałów do obróbki laserowej oraz ich kreatywnych zastosowań. Trotec Laser Polska pojawi się na międzynarodowych targach reklamy i druku RemaDays Warsaw 2020 (12-14 lutego) na stoisku I11 w hali F.

Źródło: Trotec Polska

www.troteclaser.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764