logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trotec z nowościami na targach Festiwaldruku.pl 2021

  PR 01.09.2021, przeczytano 1026 razy
ilustracja

Podczas wrześniowych targów producent systemów laserowych zaprezentuje przegląd maszyn oraz materiałów grawerskich ze swojej oferty. Zapowiada także nowości!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trotec-z-nowosciami-na-targach-festiwaldruku.pl-2021,392835,artykul.html

Ploter laserowy Speedy 400 Run on Ruby z panelem dotykowym

Już 15-16 września na stoisku J17 fani technologii laserowej będą mogli przetestować na żywo wybrane urządzenia Trotec. Wśród nich znajdzie się najnowsza odsłona flagowego modelu Speedy 400 Run on Ruby. To pierwszy ploter laserowy w ofercie Trotec z wbudowanym panelem dotykowym. Będąc wszechstronnym urządzeniem do cięcia i grawerowania laserowego o polu roboczym 1016 x 610 mm o oraz maksymalnej prędkości grawerowania 4,3 m/s wyznacza standardy w branży. System laserowy jest także w pełni zintegrowany z zupełnie nowym oprogramowaniem Ruby, które ułatwia i przyśpiesza pracę oraz pozwala zwiększyć rentowność.

Na stoisku pojawi się także wycinarka laserowa Q400, która łączy w sobie wszystkie rozwiązania firmy Trotec potrzebne do wydajnego cięcia laserowego. System z polem roboczym o wymiarach 1030 x 630 mm dostępny jest z ceramicznym lub szklanym źródłem lasera o mocy do 100 W i umożliwia wydajne cięcie takich materiałów jak drewno, laminaty, akryl, tekstylia czy papier.

Targową przestrzeń producenta uzupełnią dobrze już znane klientom urządzenia - grawerka laserowa Speedy 100 oraz znakowarka laserowa SpeedMarker 300.

Syntetyczna skóra do obróbki laserowej

Zgodnie ze swoją targową tradycją producent przygotował także premiery w ofercie materiałów grawerskich. Tym razem na targach zaprezentowana zostanie zupełnie nowa kategoria –syntetyczna skóra LaserLeather. W ofercie znajdzie się aż sześć kolorów tego materiału. LaserLeather w wyglądzie i dotyku nie różni się od skóry naturalnej, lecz jest od niej łatwiejsza w pielęgnacji i prostsza w obróbce. Wyróżnia ją dwuwarstwowa i dwukolorowa struktura, która pozwala na szeroki zakres zastosowań.

Poszerzona zostanie także oferta akrylowych arkuszy w pastelowych kolorach z serii TroGlass Pastel. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech nowych kolorów tego materiału – malinowego, lawendowego oraz turkusowego. Arkusze materiału z serii TroGlass Pastel mogą być wykorzystywane przy produkcji dekoracji, wyposażenia sklepu czy przy okazji różnego rodzaju uroczystości takich jak np. baby shower.

Listę nowości zamyka papierowa taśma maskująca TroMask, wykorzystywana do zabezpieczania materiału przed zabrudzeniami podczas obróbki laserowej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Trotec Polska

www.troteclaser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764