logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trotec z nowościami na targach Festiwaldruku.pl 2021

  PR 01.09.2021, przeczytano 1181 razy
ilustracja

Podczas wrześniowych targów producent systemów laserowych zaprezentuje przegląd maszyn oraz materiałów grawerskich ze swojej oferty. Zapowiada także nowości!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trotec-z-nowosciami-na-targach-festiwaldruku.pl-2021,392835,artykul.html

Ploter laserowy Speedy 400 Run on Ruby z panelem dotykowym

Już 15-16 września na stoisku J17 fani technologii laserowej będą mogli przetestować na żywo wybrane urządzenia Trotec. Wśród nich znajdzie się najnowsza odsłona flagowego modelu Speedy 400 Run on Ruby. To pierwszy ploter laserowy w ofercie Trotec z wbudowanym panelem dotykowym. Będąc wszechstronnym urządzeniem do cięcia i grawerowania laserowego o polu roboczym 1016 x 610 mm o oraz maksymalnej prędkości grawerowania 4,3 m/s wyznacza standardy w branży. System laserowy jest także w pełni zintegrowany z zupełnie nowym oprogramowaniem Ruby, które ułatwia i przyśpiesza pracę oraz pozwala zwiększyć rentowność.

Na stoisku pojawi się także wycinarka laserowa Q400, która łączy w sobie wszystkie rozwiązania firmy Trotec potrzebne do wydajnego cięcia laserowego. System z polem roboczym o wymiarach 1030 x 630 mm dostępny jest z ceramicznym lub szklanym źródłem lasera o mocy do 100 W i umożliwia wydajne cięcie takich materiałów jak drewno, laminaty, akryl, tekstylia czy papier.

Targową przestrzeń producenta uzupełnią dobrze już znane klientom urządzenia - grawerka laserowa Speedy 100 oraz znakowarka laserowa SpeedMarker 300.

Syntetyczna skóra do obróbki laserowej

Zgodnie ze swoją targową tradycją producent przygotował także premiery w ofercie materiałów grawerskich. Tym razem na targach zaprezentowana zostanie zupełnie nowa kategoria –syntetyczna skóra LaserLeather. W ofercie znajdzie się aż sześć kolorów tego materiału. LaserLeather w wyglądzie i dotyku nie różni się od skóry naturalnej, lecz jest od niej łatwiejsza w pielęgnacji i prostsza w obróbce. Wyróżnia ją dwuwarstwowa i dwukolorowa struktura, która pozwala na szeroki zakres zastosowań.

Poszerzona zostanie także oferta akrylowych arkuszy w pastelowych kolorach z serii TroGlass Pastel. Klienci będą mogli wybierać spośród trzech nowych kolorów tego materiału – malinowego, lawendowego oraz turkusowego. Arkusze materiału z serii TroGlass Pastel mogą być wykorzystywane przy produkcji dekoracji, wyposażenia sklepu czy przy okazji różnego rodzaju uroczystości takich jak np. baby shower.

Listę nowości zamyka papierowa taśma maskująca TroMask, wykorzystywana do zabezpieczania materiału przed zabrudzeniami podczas obróbki laserowej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Trotec Polska

www.troteclaser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764