logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa 5 edycja Papaya Young Directors

  PR 09.03.2018, przeczytano 821 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs Papaya Young Directors kierowany jest do młodych twórców w wieku 20-30 lat: studentów szkół filmowych, początkujących copywriterów, filmowców i wszystkich tych, którzy nie boją się łamać stereotypów i myśleć nieszablonowo. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest napisanie eksplikacji w odpowiedzi na creative startery marek partnerów głównych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-5-edycja-papaya-young-directors,35732,artykul.html

Partnerzy główni

W tym roku na uczestników czekają nowe marki, które zadebiutują na polu konkursowym: EB, McDonald’s, PZU, Fundacja Orange, DPD oraz Sprite. EB czeka na świeże pomysły, które wpiszą się w głośną kampanię „Tymczasem”. Młodzi twórcy będą mogli zmierzyć się także z wybranym przez McDonald’s produktem 2 FOR U. Na odważne pomysły liczy również PZU, które początkiem tego roku ogłosiło nową strategię komunikacji. Osoby, które dobrze czują się w pomysłach z obszaru CSR-u, będą mogły zmierzyć się z promocją edukacyjnej działalności Fundacji Orange, umożliwiającej dzieciom i młodzieży dostęp do nowych technologii. DPD liczy, że twórcy stworzą uniwersalne komunikaty podkreślające, że wszyscy korzystają z usług kurierskich, z kolei Sprite chce podkreślić swój młodzieżowy wizerunek.

Jury

Jury, w skład którego wszedł również nasz Creative Director, Tomek Kosiński, oceniać będzie kreatywne podejście do briefu, zrozumienie świata marki, oparcie historii na oryginalnym insightcie, oraz spójną wizję przedstawionego świata, która powinna być widoczna na poziomie wszystkich elementów filmowych: obraz, światło, dźwięk, lokacja, aktorzy. Dla jurorów bardzo istotna będzie również eksplikacja, która dobrze dopełni scenariusz i będzie świadczyć o tym, że autor świadomie dobiera elementy filmowe i żaden z nich nie jest w niej pominięty.

Pula nagród w tej edycji wynosi 60 000 zł. Premierowy pokaz filmów odbędzie się na finałowej gali w połowie czerwca.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing i AI - konferencja I love marketing & technology już w październiku
23 – 27 października w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy i będzie skupiał się na marketingu oraz AI.
Laureaci 15. edycji konkursu POS Stars na najlepszy display reklamowy
Podczas targów Festiwal Marketingu, które odbyły się 13 i 14 września w EXPO XXI Warszawa, miała miejsce 15. Jubileuszowa edycja konkursu na najlepszy display reklamowy POS STARS.
Cube Group & SEMSTORM & WhitePress zapraszają na bezpłatny webinar. Chcesz poznać genialne sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki działaniom SEO&Contentu? Już 27 września o 10:00 zarezerwuj swój czas w kalendarzu na bezpłatny webinar organizowany przez Cube Group, SEMSTORM i WhitePress. Zebraliśmy ekspertów z branży, którzy podzielą się swoją...
Golden Drum 2023: więcej zgłoszeń do konkursu
Festiwal Golden Drum odnotowuje wzrost liczby zgłoszeń, przy czym największą liczbę prac zgłosiła Ukraina, a następnie Rumunia, Polska, Słowacja, Węgry i Bułgaria. Ponad połowa kreatywnych rozwiązań pochodziła od niezależnych agencji. Liczba zgłoszeń w sekcji Creative Media Excellence przekroczyła oczekiwania kapituły konkursu. Zwycięzcy Golden Drum zostaną ogłoszeni...
Pro Experts Days to wydarzenie organizowane przez ekspertów branży digital marketingu, kierowane do środowiska marketingowego i biznesowego. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął IAB Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764