logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa 8. edycja targów Festiwaldruku.pl

   08.09.2016, przeczytano 847 razy
ilustracjastrzałka

8. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej obfituje w nowości. W tym roku po raz pierwszy, ze względu na bardzo duże zainteresowanie wystawców, impreza została podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali również różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-8.-edycja-targow-festiwaldruku.pl,29860,artykul.html

Licznie przybywający zwiedzający mieli okazję nie tylko zapoznać się z najnowszą ofertą produktową wystawców targów, jak również wziąć udział w imprezach towarzyszących, z których najważniejszą była konferencja Event MIX. Gościem specjalnym wydarzenia była Dorota Wellman.

Odwiedzający targi chętnie również oglądali strefę konkursów. Zwiedzający mogą wybierać nagrodę publiczności w konkursie POS STARS. Ekspozycja, zgłoszonych do udziału  w rywalizacji, display’ów ocenianych w 12 kategoriach tematycznych – to jeden z elementów uzupełniających bogatą ofertę wystawienniczą hali nr I.

To nie wszystko. W czasie trwania Festiwalu uczestnicy mogli po raz pierwszy zobaczyć najbardziej kreatywne rozwiązania w druku w specjalnie zaaranżowanej strefie BE CREATIVE! W hali nr II, przy targowej recepcji, są prezentowane personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający strefę BE CREATIVE! obejrzą oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz. Możliwości i rozwiązania prezentują nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.

Równie bogaty program przygotowano dla odwiedzających halę nr III dedykowaną branży poligraficznej.

Firma Polkos zaprosiła na dzień otwarty z automatyczną giętarką do liter z taśm aluminiowych. W ramach wydarzeń dodatkowych Alma Trend przeprowadziła bezpłatne warsztaty „Termo – transfer od A do Z”, podczas których zaprezentowała drukarkę OKI PRO6410 NeonColor.

Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym targom była organizowana przez Etykiety.pl Etigraf konferencja szkoleniowa „Co mówi twoje opakowanie?”.

Drugiego dnia targów firma Key2Print zaprasza na konferencję „Nowe możliwości druku przez Internet – dekoracja, fotografia, druk komercyjny”.

Po raz kolejny, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” i partner targów przeprowadzi także warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

Na odwiedzających EXPO XXI Warszawa czeka 250 wystawców prezentujących szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych począwszy, przez materiały POS, opakowania, branżę eventową, na mediach i maszynach kończąc.

Zapraszamy do odwiedzania imprezy 8 września. Rejestracja na miejscu jest bezpłatna dla osób związanych z branżą reklamowo-poligraficzną.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

"Gościem specjalnym wydarzenia była Dorota Wellman."

Dziennikarka atrakcją na festiwalu branżowym.
WOW!!!

avatar użytkownika
,

A co w tym dziwnego skoro wzięła udział w konferencji na temat eventów? Sprawdziłeś jakie ma doświadczenie w tej dziedzinie zanim zdecydowałeś się wykpić jej udział?   

,

To jest okrzyk radości, a nawet ekscytacji.  

avatar użytkownika
,

Nikt nie kazał Ci się ekscytować więc Twoje kpiarskie uwagi są zupełnie off-topic.   

,

To ja decyduję o tym czy się czymś ekscytuję a nie Ty.  

avatar użytkownika
,

Nikt nie zamierza robić zamachu na Twoje kompetencje. W rzeczywistości nikogo nie obchodzi to czy i czym się ekscytujesz. Naszym zadaniem jest pilnować abyś wypowiadał się na temat i przestrzegał ogólnie przyjętych norm społecznych, wśród których jest i ta mówiąca o szacunku dla ludzi. Kpisz sobie z konkretnej osoby bez żadnego powodu - nie życzymy sobie takich występów.  

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764