logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa 8. edycja targów Festiwaldruku.pl

   08.09.2016, przeczytano 1014 razy
ilustracjastrzałka

8. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej obfituje w nowości. W tym roku po raz pierwszy, ze względu na bardzo duże zainteresowanie wystawców, impreza została podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali również różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-8.-edycja-targow-festiwaldruku.pl,29860,artykul.html

Licznie przybywający zwiedzający mieli okazję nie tylko zapoznać się z najnowszą ofertą produktową wystawców targów, jak również wziąć udział w imprezach towarzyszących, z których najważniejszą była konferencja Event MIX. Gościem specjalnym wydarzenia była Dorota Wellman.

Odwiedzający targi chętnie również oglądali strefę konkursów. Zwiedzający mogą wybierać nagrodę publiczności w konkursie POS STARS. Ekspozycja, zgłoszonych do udziału  w rywalizacji, display’ów ocenianych w 12 kategoriach tematycznych – to jeden z elementów uzupełniających bogatą ofertę wystawienniczą hali nr I.

To nie wszystko. W czasie trwania Festiwalu uczestnicy mogli po raz pierwszy zobaczyć najbardziej kreatywne rozwiązania w druku w specjalnie zaaranżowanej strefie BE CREATIVE! W hali nr II, przy targowej recepcji, są prezentowane personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający strefę BE CREATIVE! obejrzą oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz. Możliwości i rozwiązania prezentują nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.

Równie bogaty program przygotowano dla odwiedzających halę nr III dedykowaną branży poligraficznej.

Firma Polkos zaprosiła na dzień otwarty z automatyczną giętarką do liter z taśm aluminiowych. W ramach wydarzeń dodatkowych Alma Trend przeprowadziła bezpłatne warsztaty „Termo – transfer od A do Z”, podczas których zaprezentowała drukarkę OKI PRO6410 NeonColor.

Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym targom była organizowana przez Etykiety.pl Etigraf konferencja szkoleniowa „Co mówi twoje opakowanie?”.

Drugiego dnia targów firma Key2Print zaprasza na konferencję „Nowe możliwości druku przez Internet – dekoracja, fotografia, druk komercyjny”.

Po raz kolejny, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” i partner targów przeprowadzi także warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

Na odwiedzających EXPO XXI Warszawa czeka 250 wystawców prezentujących szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych począwszy, przez materiały POS, opakowania, branżę eventową, na mediach i maszynach kończąc.

Zapraszamy do odwiedzania imprezy 8 września. Rejestracja na miejscu jest bezpłatna dla osób związanych z branżą reklamowo-poligraficzną.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764