logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”

  PR 22.07.2019, przeczytano 679 razy
ilustracja

27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-akcja-vanish-_daj-swoim-ubraniom-drugie-zycie_,383327,artykul.html

Kampania ma na celu zachęcenie  Polaków do zajrzenia do swoich szaf, wyselekcjonowanie ubrań, których jużnie używają , a następnie odświeżenie ich z Vanishem i zabranie ze sobą przy okazji zakupów, do sklepu Biedronka. Wybrane ubrania należy umieścić w specjalnych, różowych kontenerach z napisem DAJ SWOIM UBRANIOM DRUGIE ŻYCIE.

- Vanish od zawsze przedłużał życie naszym ubraniom będąc ekspertem od skutecznego usuwania nawet najtrudniejszych plam na delikatnych tkaninach. Teraz marka zdecydowała się pójść o krok dalej i zaangażować się społecznie. Konsumenci mogą przynieść nieużywane ubrania do kontenerów ustawionych w Biedronce, a Vanish zadba o to, by dały radość kolejnym osobom i mogły jeszcze długo im służyć – mówi Agnieszka Siemaszko, Account Supervisor w Havas Warsaw.

W przygotowaniu kampanii markę Vanish wpierała agencja Havas Warsaw, która odpowiedzialna była za przygotowanie tagonu do TV, kampanię display, opracowanie materiałów do kampanii w mediach społecznościowych oraz projekt kontenerów do zbiórki ubrań. Kampania obejmuje Internet i telewizję.

obrazek

Źródło: Havas Warsaw

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764