logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa cykl z marką JBB w Dzień Dobry TVN „Spotkajmy się przy grillu”

  PR 22.08.2022, przeczytano 427 razy
ilustracjastrzałka

Trwa cykl „Spotkajmy się przy grillu” w wykonaniu Martyny Chomackiej i Jaśka Kuronia w popularnym programie Dzień Dobry w TVN oraz w Internecie. Dodatkowo JBB zachęca do pobrania darmowego ebooka z doskonałymi przepisami stworzonymi wspólnie ze znanymi kucharzami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-cykl-z-marka-jbb-w-dzien-dobry-tvn-_spotkajmy-sie-przy-grillu_,396962,artykul.html

Emisja programu rozpoczęła się końcem czerwca. Do końca wakacji będzie miała miejsce jeszcze 28 sierpnia. Podczas każdego odcinka kucharze lokują produkty JBB Bałdyga. Marka zachęca również do pobierania darmowego ebooka z pysznymi przepisami.

- Jeśli stoisz przed wyzwaniem zorganizowania insta-party w ogrodzie mamy dla ciebie kilka porad i wskazówek, dzięki którym przygotowania okażą się dziecinną igraszką, a ty zyskasz uznanie w oczach znajomych – tymi słowami zapowiadany na stronie Dzień Dobry TVN jest nowy, kulinarny ebook pt. "Spotkajmy się przy grillu". Fani dowiedzą się z niego m.in., jak ubrać się na przyjęcie w ogrodzie, czy imprezy składkowe są nadal w dobrym tonie, jakie są kluczowe elementy udanego garden party oraz  co warto wrzucić na ruszt w 2022 roku.

Szefowie kuchni, znani z gotowania w Dzień Dobry TVN, czyli Martyna Chomacka i Jasiek Kuroń przygotowali również kilka porad związanych z grillowaniem oraz stworzyli aż 12 unikalnych przepisów, między innymi na letnie tacosy z pieczoną kiełbasą z karkówką JBB Bałdyga, szaszłyk chłopski, hot dogi z nowalijkami, ośmiorniczki grillowe, azjatyckiego burgera, czy polędwiczki faszerowane Szynką Sołtysówką JBB Bałdyga i serem pleśniowym.

  • Ebook można pobrać TUTAJ.

Źródło: Zakład Przetwórstwa Mięsnego „JBB” Import- Eksport Józef Bałdyga

www.jbb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764