logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa finał Świeć się z Energą

  PR 21.01.2022, przeczytano 1241 razy
ilustracjastrzałka
Świąteczne iluminacje w Gdyni fot. Karol Stańczak

Już tylko cztery dni dzielą nas od zakończenia głosowania w finale 13. edycji ogólnopolskiego plebiscytu miast Świeć się z Energą. Spośród 266 miejscowości zgłoszonych do zabawy, z finałowej 16. wyłonione zostanie miasto o najpiękniejszych świetlnych dekoracjach. Rywalizacja o tytuł i charytatywne nagrody jest niezwykle zacięta. Na czele rankingu znajdują się Trzebiatów i Ostrów Wielkopolski. Wszystko jeszcze może jednak ulec zmianie - różnice nie są wielkie, a liderom po piętach depczą między innymi Bielsko-Biała, Brzesko, Radom i Gdynia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-final-swiec-sie-z-energa,394463,artykul.html

W konkursie zainicjowanym przez Energę z Grupy ORLEN nagrodą dla zwycięskiego miasta jest sprzęt o łącznej wartości 50 tys. zł, w tym instalacja fotowoltaiczna. Zestaw dobrany będzie przez ekspertów spółki Energa Obrót i trafi do placówki typu dom dziecka. Wszystkie pozostałe urządzenia także zostaną przekazane z przeznaczeniem dla osób potrzebujących. Dlatego warto do końca wspierać swojego faworyta, by pomóc mu w walce o tytuł. W zabawie aktualnie rywalizuje już tylko 16 mistrzów wojewódzkich, wyłonionych spośród 266 miejscowości podczas regionalnego etapu plebiscytu. Wszyscy finaliści już wygrali, zdobywając na cele dobroczynne zestawy energooszczędnych urządzeń AGD o wartości 10 tys. zł oraz lampy UV-C, które udostępni Energa Oświetlenie.

Przed nami ostatnie kilka dni walki o nagrodę główną i miano miasta o najpiękniejszych świetlnych dekoracjach. Emocjonujący finał głosowania potrwa do 25 stycznia. Aktualnymi liderem jest Trzebiatów, który zdobył ponad 73 tys. głosów. Nieznacznie za nim plasują się Ostrów Wielkopolski, Bielsko-Biała i Brzesko. Ostatniego słowa nie powiedziały zapewne jeszcze Gdynia, Radom, Braniewo i pozostali kandydaci. Między liderami różnice nie są duże, więc w głosowaniu, tradycyjnie dla Świeć się z Energą, do ostatniej chwili będzie liczyć się każdy głos.

ilustracjastrzałka

Świąteczne iluminacje w Brzesku

Klasyfikacja Plebiscytu Miast (stan na 21.01.2022, w nawiasie nazwa województwa, które reprezentuje kandydat):

  • Trzebiatów (zachodniopomorskie)
  • Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
  • Bielsko-Biała (śląskie)
  • Brzesko (małopolskie)
  • Lubartów (lubelskie)
  • Radom (mazowieckie)
  • Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
  • Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
  • Braniewo (warmińsko-mazurskie)
  • Legnica (dolnośląskie)
  • Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
  • Kluczbork (opolskie)
  • Wschowa (lubuskie)
  • Starachowice (świętokrzyskie)
  • Gdynia (pomorskie)
  • Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

Do tej pory tytuł Świetlnej Stolicy Polski zdobywały m.in. Bielsko-Biała, Rzeszów, Szczecin, Chełm i Zamość, a wartość charytatywnej pomocy przekazanej dzięki akcji Energi przekroczy w tym roku kwotę 1,4 mln zł. Kto zdobędzie tym razem najwięcej głosów, tytuł i dobroczynne nagrody? Przekonamy się już 25 stycznia.

ilustracjastrzałka

Świąteczne iluminacje w Ostrowie Wielkopolskim fot. Anna Kłopocka

Inicjatorem projektu Świeć się z Energą jest Energa z Grupy ORLEN. Organizatorem 13. edycji akcji jest Polska Press Grupa wraz z siecią dzienników regionalnych, tygodników lokalnych oraz serwisów naszemiasto.pl.

Źródło: Energa

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764