logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Trwa kampania marki Help4Skin

  PR 13.01.2023, przeczytano 786 razy
ilustracja

Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B. To kolejny projekt, jaki agencja przygotowuje dla Polpharmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-trwa-kampania-marki-help4skin,398620,artykul.html

Zadaniem postawionym przed agencją było stworzenie spotu dla marki Help4Skin – produktu przyspieszającego gojenie ran, także w wariantach: gojenie oparzeń, gojenie pęknięć skóry oraz brodawki i kurzajki. Wyzwaniem było przekonanie konsumentów do wypróbowania nowego sposobu radzenia sobie z ranami.

- Zależało nam, aby opowiedzieć historię z zabawnym fabularnym twistem, która z jednej strony ulokowana będzie w świecie wyobraźni dziecka, a z drugiej rzeczowo i konkretnie opowie o najważniejszych benefitach produktów Help4Skin - mówi Robert Kochan, Senior Copywriter w Opus B.

Kampania obejmie swoim zasięgiem największe stacje telewizyjne. Opus B odpowiada za strategię i kreację działań. Producent: Lemon Film.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764