logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa kampania miodów Pan Mazur z influencerami

  PR 28.03.2023, przeczytano 783 razy
ilustracjastrzałka

Marka Pan Mazur, producent wyjątkowej jakości polskich miodów, rozpoczął współpracę z influencerami przy promocji sprzedaży swoich produktów w sieci GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI. Na kanałach social media obu spółek oraz Iluzjonisty Y i kucharza Piotra Ogińskiego publikowane są krótkie, lekkie, zabawne, ale też merytoryczne filmy związane z miodami Pan Mazur.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-kampania-miodow-pan-mazur-z-influencerami,399428,artykul.html

Obecnie w sprzedaży w sieci GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI dostępne są dwa rodzaje wysokogatunkowych miodów Pan Mazur – wielokwiatowy oraz lipowy. W przyszłości mogą pojawić się też inne smaki miodów z oferty.

Marka Pan Mazur jest zarządzana przez spółkę Płynne Złoto, której udziałowcem jest giełdowa grupa M FOOD, jeden z głównych graczy na rynku obrotu miodem i produktami pszczelimi w Europie.

Kucharz Piotr Ogiński oraz Iluzjonista Y, znany z „magicznych” spotkań z Robertem Lewandowskim, Jared’em Leto czy Mike’m Tysonem, od marca wspierają sprzedaż miodów Pan Mazur na swoich kanałach: instagram, facebook, youtube oraz TikTok. Influencerzy w publikowanych filmach podkreślają bardzo wysoką jakość miodów Pan Mazur, które pochodzą z Polski i są całkowicie naturalne oraz przedstawiają przepisy na smaczne dana z wykorzystaniem miodu, takie jak m.in. chałka z truskawkową salsa, kurczak w miodzie czy amerykańskie gofry z kurczakiem. Dodatkowo z publikowanych materiałów dowiemy się, m.in. czy miód się psuje i ile miodu może wytworzyć jedna kolonia pszczół. W kwietniu planowany jest też live cooking ze wspierającymi Pana Mazura influencerami.

- Do współpracy przy miodach Pan Mazur wybraliśmy dwóch influencerów znanych z oryginalności oraz promowania produktów wysokiej jakości – kucharza Piotra Ogińskiego, który docenił jakość naszych miodów oraz Iluzjonistę Y, który pokaże kilka swoich sztuczek związanych z miodem. Obaj mają wierne grono fanów, którzy śledzą ich dokonania, a tym samym poznają nasze miody. Chcieliśmy w ten sposób dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, skupionych nie tylko na kuchni, ponieważ zaplanowaliśmy też element edukacyjny o miodach. Jaki? Zapraszam do śledzenia naszych kanałów i kolejnych postów – powiedział Paweł Łapiński, prezes spółki Płynne Złoto, zarządzającej marką Pan Mazur.

- GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI stawiają na produkty najwyższej jakości, dlatego współpraca z marką Pan Mazur jest dla nas zupełnie naturalna. Obie marki nie idą na kompromisy w tym zakresie. Jest nam niezmiernie miło, że jesteśmy częścią promocji miodów Pan Mazur i trwającej właśnie akcji z tak znanymi influencerami jak Iluzjonista Y oraz kucharz Piotr Ogiński. Mam nadzieję, że dzięki tej promocji nie tylko miody Pan Mazur znajdą swoich wielbicieli, ale też poszerzy się grono odwiedzających naszą dynamicznie rozwijającą się sieć, do której już serdecznie zapraszam – powiedział Grzegorz Szymański, członek zarządu spółki ENATA BREAD, zarządzającej marką GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI.

Pan Mazur, to nowa marka wysokiej jakości miodów na polskim rynku. Jej celem jest wprowadzanie do sprzedaży unikalnych miodów, ale też innych produktów bazujących na miodzie. Pierwszą siecią handlową, do której Pan Mazur wprowadza swoje produkty jest dynamicznie rozwijająca się sieć GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI. W przyszłości planowane jest nawiązanie współpracy również z innymi sieciami detalicznymi.

Źródło: M FOOD S.A.

www.m-food.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764