logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa kampania miodów Pan Mazur z influencerami

  PR 28.03.2023, przeczytano 458 razy
ilustracjastrzałka

Marka Pan Mazur, producent wyjątkowej jakości polskich miodów, rozpoczął współpracę z influencerami przy promocji sprzedaży swoich produktów w sieci GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI. Na kanałach social media obu spółek oraz Iluzjonisty Y i kucharza Piotra Ogińskiego publikowane są krótkie, lekkie, zabawne, ale też merytoryczne filmy związane z miodami Pan Mazur.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-kampania-miodow-pan-mazur-z-influencerami,399428,artykul.html

Obecnie w sprzedaży w sieci GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI dostępne są dwa rodzaje wysokogatunkowych miodów Pan Mazur – wielokwiatowy oraz lipowy. W przyszłości mogą pojawić się też inne smaki miodów z oferty.

Marka Pan Mazur jest zarządzana przez spółkę Płynne Złoto, której udziałowcem jest giełdowa grupa M FOOD, jeden z głównych graczy na rynku obrotu miodem i produktami pszczelimi w Europie.

Kucharz Piotr Ogiński oraz Iluzjonista Y, znany z „magicznych” spotkań z Robertem Lewandowskim, Jared’em Leto czy Mike’m Tysonem, od marca wspierają sprzedaż miodów Pan Mazur na swoich kanałach: instagram, facebook, youtube oraz TikTok. Influencerzy w publikowanych filmach podkreślają bardzo wysoką jakość miodów Pan Mazur, które pochodzą z Polski i są całkowicie naturalne oraz przedstawiają przepisy na smaczne dana z wykorzystaniem miodu, takie jak m.in. chałka z truskawkową salsa, kurczak w miodzie czy amerykańskie gofry z kurczakiem. Dodatkowo z publikowanych materiałów dowiemy się, m.in. czy miód się psuje i ile miodu może wytworzyć jedna kolonia pszczół. W kwietniu planowany jest też live cooking ze wspierającymi Pana Mazura influencerami.

- Do współpracy przy miodach Pan Mazur wybraliśmy dwóch influencerów znanych z oryginalności oraz promowania produktów wysokiej jakości – kucharza Piotra Ogińskiego, który docenił jakość naszych miodów oraz Iluzjonistę Y, który pokaże kilka swoich sztuczek związanych z miodem. Obaj mają wierne grono fanów, którzy śledzą ich dokonania, a tym samym poznają nasze miody. Chcieliśmy w ten sposób dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, skupionych nie tylko na kuchni, ponieważ zaplanowaliśmy też element edukacyjny o miodach. Jaki? Zapraszam do śledzenia naszych kanałów i kolejnych postów – powiedział Paweł Łapiński, prezes spółki Płynne Złoto, zarządzającej marką Pan Mazur.

- GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI stawiają na produkty najwyższej jakości, dlatego współpraca z marką Pan Mazur jest dla nas zupełnie naturalna. Obie marki nie idą na kompromisy w tym zakresie. Jest nam niezmiernie miło, że jesteśmy częścią promocji miodów Pan Mazur i trwającej właśnie akcji z tak znanymi influencerami jak Iluzjonista Y oraz kucharz Piotr Ogiński. Mam nadzieję, że dzięki tej promocji nie tylko miody Pan Mazur znajdą swoich wielbicieli, ale też poszerzy się grono odwiedzających naszą dynamicznie rozwijającą się sieć, do której już serdecznie zapraszam – powiedział Grzegorz Szymański, członek zarządu spółki ENATA BREAD, zarządzającej marką GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI.

Pan Mazur, to nowa marka wysokiej jakości miodów na polskim rynku. Jej celem jest wprowadzanie do sprzedaży unikalnych miodów, ale też innych produktów bazujących na miodzie. Pierwszą siecią handlową, do której Pan Mazur wprowadza swoje produkty jest dynamicznie rozwijająca się sieć GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI. W przyszłości planowane jest nawiązanie współpracy również z innymi sieciami detalicznymi.

Źródło: M FOOD S.A.

www.m-food.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764