logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake

  PR 14.04.2021, przeczytano 793 razy
ilustracja

Główny motyw przekazu komunikacyjnego opiera się na tym, że Spody Tortowe to podstawa do świętowania urodzin, imienin, rocznicy, osiemnastki, chrztu, komunii, a nawet zwykłej domówki i każdej innej okazji. Aby wyeksponować różnorodność możliwości w tym zakresie, została zorganizowana sesja zdjęciowa dla 10 autorskich przepisów Gabrieli Sowy - stylistki specjalizującej się w fotografii kulinarnej. Do każdej receptury wykorzystane zostały produkty Dan Cake, ale w różnej stylistyce i z innymi dodatkami. Zdjęcia ukazują torty i ciasta, które można przyrządzić dzięki dostępnym na rynku wariantom Spodów Tortowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-trwa-kampania-spodow-tortowych-od-dan-cake,391042,artykul.html

Apetyczne ujęcia z sesji wraz z przepisami można zobaczyć w popularnych czasopismach kobiecych o tematyce lifestyle’owej oraz kulinarnej, takich jak „Olivia” „Elle” „Przyślij Przepis”, „Moje Gotowanie” czy „Dobre Rady”. Dzięki temu marka ze swoim przekazem precyzyjnie dociera do odbiorców stanowiących grupę docelową promowanych produktów.

Kampania jest prowadzona również w mediach społecznościowych i potrwa do końca kwietnia. Za koncept i realizację aktywacji odpowiada agencja 19 Południk.

Źródło: 19 Południk

www.19poludnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764