logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa kampania TVP Go

  PR 18.03.2022, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „TVP GO zmienia zasady oglądania!” trwa kampania promocyjna nowej platformy hybrydowej Telewizji Polskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-kampania-tvp-go,395161,artykul.html

- Telewizja Polska ma świadomość zmian w sposobie konsumpcji mediów, dlatego stale poszerza portfolio swoich nowoczesnych produktów i usług. Taki jest nasz nowy serwis premium, platforma hybrydowa – TVP GO. To połączenie tradycyjnej telewizji naziemnej z Internetem i technologią HbbTV. Dzięki TVP GO nasi widzowie mogą zatrzymywać, oglądać od początku programy, które już się rozpoczęły, a także odtworzyć treści emitowane przez ostatni tydzień bez dodatkowych opłat, czyli korzystać z funkcjonalności dostępnych do tej pory jedynie w płatnych serwisach streamingowych – powiedział Jacek Kurski, Prezes Zarządu Telewizji Polskiej.

Dzięki nowej platformie hybrydowej TVP GO, widzowie mogą za darmo:

  • zatrzymać program w trakcie oglądania,
  • oglądać od początku program, który już się rozpoczął,
  • obejrzeć program emitowany 7 dni wstecz,
  • korzystać z bogatej biblioteki treści na życzenie.

Za pośrednictwem TVP GO (na platformie hybrydowej i w aplikacji mobilnej) Telewizja Polska udostępnia także kanał ukraińskiej telewizji publicznej UA1 (UA Perszyj). Ze względu na ograniczenia regulacyjne (Telewizja Polska nie jest nadawcą tego programu i nie posiada koncesji na jego udostępnianie drogą naziemną) kanał jest dostępny dla widzów posiadających telewizory podłączone do internetu i obsługujące standard HbbTV.

Spoty promocyjne nowej platformy hybrydowej są emitowane na antenach Telewizji Polskiej w: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Sport, TVP Info, TVP Historia, TVP Kultura, TVP Kobieta, TVP Dokument, TVP Rozrywka, TVP ABC, TVP Seriale, TVP HD, oraz w mediach społecznościowych i serwisach internetowych.

Kampania promocyjna została przygotowana we współpracy z agencją Bridge2Fun, a jej koncepcja odnosi się do zachodzących na świecie zmian technologicznych.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764