logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa kampania TVP Go

  PR 18.03.2022, przeczytano 778 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „TVP GO zmienia zasady oglądania!” trwa kampania promocyjna nowej platformy hybrydowej Telewizji Polskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-kampania-tvp-go,395161,artykul.html

- Telewizja Polska ma świadomość zmian w sposobie konsumpcji mediów, dlatego stale poszerza portfolio swoich nowoczesnych produktów i usług. Taki jest nasz nowy serwis premium, platforma hybrydowa – TVP GO. To połączenie tradycyjnej telewizji naziemnej z Internetem i technologią HbbTV. Dzięki TVP GO nasi widzowie mogą zatrzymywać, oglądać od początku programy, które już się rozpoczęły, a także odtworzyć treści emitowane przez ostatni tydzień bez dodatkowych opłat, czyli korzystać z funkcjonalności dostępnych do tej pory jedynie w płatnych serwisach streamingowych – powiedział Jacek Kurski, Prezes Zarządu Telewizji Polskiej.

Dzięki nowej platformie hybrydowej TVP GO, widzowie mogą za darmo:

  • zatrzymać program w trakcie oglądania,
  • oglądać od początku program, który już się rozpoczął,
  • obejrzeć program emitowany 7 dni wstecz,
  • korzystać z bogatej biblioteki treści na życzenie.

Za pośrednictwem TVP GO (na platformie hybrydowej i w aplikacji mobilnej) Telewizja Polska udostępnia także kanał ukraińskiej telewizji publicznej UA1 (UA Perszyj). Ze względu na ograniczenia regulacyjne (Telewizja Polska nie jest nadawcą tego programu i nie posiada koncesji na jego udostępnianie drogą naziemną) kanał jest dostępny dla widzów posiadających telewizory podłączone do internetu i obsługujące standard HbbTV.

Spoty promocyjne nowej platformy hybrydowej są emitowane na antenach Telewizji Polskiej w: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Sport, TVP Info, TVP Historia, TVP Kultura, TVP Kobieta, TVP Dokument, TVP Rozrywka, TVP ABC, TVP Seriale, TVP HD, oraz w mediach społecznościowych i serwisach internetowych.

Kampania promocyjna została przygotowana we współpracy z agencją Bridge2Fun, a jej koncepcja odnosi się do zachodzących na świecie zmian technologicznych.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764