logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa konkurs Absolut Creative Competition

  PR 30.11.2018, przeczytano 1626 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs kreatywny Absolut Creative Competition, to niezwykła szansa dla młodych artystów do pokazania swojego stylu i wkroczenia z rozmachem do wielkiego świata sztuki. W tegorocznej edycji wydarzenia do wygrania jest aż 20 000 euro! Międzynarodowy zwycięzca zostanie wybrany spośród lokalnych triumfatorów konkursu przez profesjonalne jury. Jak wygrać? Wystarczy przygotować swój własny, kreatywny projekt butelki Absolut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-konkurs-absolut-creative-competition,380355,artykul.html

Od czterech dekad artyści oraz marka Absolut tworzą nierozerwalny, kreatywny mariaż, z którego rodzą się coraz to nowe, wyjątkowe dzieła. Są nimi niepowtarzalne i charakterystyczne butelki, które zyskały już status kultowych. Tworzą one motyw przewodni twórczości setek projektantów, fotografów, grafików oraz malarzy. Wśród najbardziej znanych artystów współpracujących z Absolut jest Britto, Haring czy Mickalene Thomas. Teraz, każdy talent ma szansę dołączyć do panteonu najlepszych.

- Absolut Creative Competition, to przepustka do świata sztuki przez duże „S”, bo globalną misją marki jest odkrywanie kolejnych niesamowitych osobowości, dając im szansę na prawdziwą karierę – mówi Arkadiusz Dobosz, Brand Director marki Absolut w Wyborowej Pernod Ricard.

Co należy zrobić? Wystarczy stworzyć własne dzieło, którego tematem przewodnim będzie przedstawiona w sposób kreatywny butelka Absoluta. Niezbędne wzory i materiały należy pobrać na stronie www.absolut.com/pl/competition/. Uczestników czeka tam również wiele inspiracji pomocnych w procesie twórczym. Jedynym wymogiem nadesłanej pracy jest umieszczenie wizerunku butelki w widoczny sposób.

Zgłoszenia można przesyłać na stronie www.absolut.com/pl/competition/ do 31 stycznia 2019 r. Nadesłane prace będą oceniane przez komisję składającą się ze znanych w danym regionie artystów. Jurorzy wybiorą grupę finalistów, spośród których w marcu wyłonieni zostaną lokalni zwycięzcy. Następnie – dwa miesiące później, zwycięzcy reprezentujący każdy ze startujących w konkursie krajów wezmą udział w rundzie międzynarodowej, ocenianej przez światowej sławy komisję.

Na triumfatora konkursu czeka aż 20 tysięcy euro nagrody.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

www.pernod-ricard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764