logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa konkurs Absolut Creative Competition

  PR 30.11.2018, przeczytano 750 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs kreatywny Absolut Creative Competition, to niezwykła szansa dla młodych artystów do pokazania swojego stylu i wkroczenia z rozmachem do wielkiego świata sztuki. W tegorocznej edycji wydarzenia do wygrania jest aż 20 000 euro! Międzynarodowy zwycięzca zostanie wybrany spośród lokalnych triumfatorów konkursu przez profesjonalne jury. Jak wygrać? Wystarczy przygotować swój własny, kreatywny projekt butelki Absolut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-konkurs-absolut-creative-competition,380355,artykul.html

Od czterech dekad artyści oraz marka Absolut tworzą nierozerwalny, kreatywny mariaż, z którego rodzą się coraz to nowe, wyjątkowe dzieła. Są nimi niepowtarzalne i charakterystyczne butelki, które zyskały już status kultowych. Tworzą one motyw przewodni twórczości setek projektantów, fotografów, grafików oraz malarzy. Wśród najbardziej znanych artystów współpracujących z Absolut jest Britto, Haring czy Mickalene Thomas. Teraz, każdy talent ma szansę dołączyć do panteonu najlepszych.

- Absolut Creative Competition, to przepustka do świata sztuki przez duże „S”, bo globalną misją marki jest odkrywanie kolejnych niesamowitych osobowości, dając im szansę na prawdziwą karierę – mówi Arkadiusz Dobosz, Brand Director marki Absolut w Wyborowej Pernod Ricard.

Co należy zrobić? Wystarczy stworzyć własne dzieło, którego tematem przewodnim będzie przedstawiona w sposób kreatywny butelka Absoluta. Niezbędne wzory i materiały należy pobrać na stronie www.absolut.com/pl/competition/. Uczestników czeka tam również wiele inspiracji pomocnych w procesie twórczym. Jedynym wymogiem nadesłanej pracy jest umieszczenie wizerunku butelki w widoczny sposób.

Zgłoszenia można przesyłać na stronie www.absolut.com/pl/competition/ do 31 stycznia 2019 r. Nadesłane prace będą oceniane przez komisję składającą się ze znanych w danym regionie artystów. Jurorzy wybiorą grupę finalistów, spośród których w marcu wyłonieni zostaną lokalni zwycięzcy. Następnie – dwa miesiące później, zwycięzcy reprezentujący każdy ze startujących w konkursie krajów wezmą udział w rundzie międzynarodowej, ocenianej przez światowej sławy komisję.

Na triumfatora konkursu czeka aż 20 tysięcy euro nagrody.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

www.pernod-ricard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764