logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa konkurs Absolut Creative Competition

  PR 30.11.2018, przeczytano 650 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs kreatywny Absolut Creative Competition, to niezwykła szansa dla młodych artystów do pokazania swojego stylu i wkroczenia z rozmachem do wielkiego świata sztuki. W tegorocznej edycji wydarzenia do wygrania jest aż 20 000 euro! Międzynarodowy zwycięzca zostanie wybrany spośród lokalnych triumfatorów konkursu przez profesjonalne jury. Jak wygrać? Wystarczy przygotować swój własny, kreatywny projekt butelki Absolut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-konkurs-absolut-creative-competition,380355,artykul.html

Od czterech dekad artyści oraz marka Absolut tworzą nierozerwalny, kreatywny mariaż, z którego rodzą się coraz to nowe, wyjątkowe dzieła. Są nimi niepowtarzalne i charakterystyczne butelki, które zyskały już status kultowych. Tworzą one motyw przewodni twórczości setek projektantów, fotografów, grafików oraz malarzy. Wśród najbardziej znanych artystów współpracujących z Absolut jest Britto, Haring czy Mickalene Thomas. Teraz, każdy talent ma szansę dołączyć do panteonu najlepszych.

- Absolut Creative Competition, to przepustka do świata sztuki przez duże „S”, bo globalną misją marki jest odkrywanie kolejnych niesamowitych osobowości, dając im szansę na prawdziwą karierę – mówi Arkadiusz Dobosz, Brand Director marki Absolut w Wyborowej Pernod Ricard.

Co należy zrobić? Wystarczy stworzyć własne dzieło, którego tematem przewodnim będzie przedstawiona w sposób kreatywny butelka Absoluta. Niezbędne wzory i materiały należy pobrać na stronie www.absolut.com/pl/competition/. Uczestników czeka tam również wiele inspiracji pomocnych w procesie twórczym. Jedynym wymogiem nadesłanej pracy jest umieszczenie wizerunku butelki w widoczny sposób.

Zgłoszenia można przesyłać na stronie www.absolut.com/pl/competition/ do 31 stycznia 2019 r. Nadesłane prace będą oceniane przez komisję składającą się ze znanych w danym regionie artystów. Jurorzy wybiorą grupę finalistów, spośród których w marcu wyłonieni zostaną lokalni zwycięzcy. Następnie – dwa miesiące później, zwycięzcy reprezentujący każdy ze startujących w konkursie krajów wezmą udział w rundzie międzynarodowej, ocenianej przez światowej sławy komisję.

Na triumfatora konkursu czeka aż 20 tysięcy euro nagrody.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

www.pernod-ricard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala „Zaprojektowane po ludzku”
Uroczystą galą w Warszawie redakcja Gazety Wyborczej podsumowała w sobotę 13 kwietnia akcję "Zaprojektowane po ludzku", której partnerem była Amica. Od października 2018 roku promowano ideę designu uwzględniającego potrzeby, zachowania i oczekiwania użytkowników, organizowano warsztaty edukacyjne. Na zakończenie pierwszej edycji wręczono wyróżnionym przez kapitułę...
Konkurs Benq: do wygrania monitor PD2720U i nagroda pieniężna
Dajemy Ci kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w projektowaniu graficznym i wygrania niesamowitych nagród. Tym razem celem jest stworzenie wygaszaczy ekranu dla naszych nowych monitorów PD DesignVue PD2720U, a nagrodą dla zwycięzcy będzie monitor PD2720U oraz 3000 EURO! Dodatkowo zwycięskie projekty będziemy prezentować również na naszej stronie internetowej, a...
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja
Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.
Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!
Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764