logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Trwa magiczna loteria batonów Magija

  PR 19.10.2021, przeczytano 814 razy
ilustracja

Trwa kampania promująca loterię marki Magija, w której są do wygrania magiczne nagrody. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-trwa-magiczna-loteria-batonow-magija,393440,artykul.html

Z początkiem października producent batonów twarogowych Magija rozpoczął aktywację konsumencką w postaci loterii, w której do wygrania są: komputer Mac Book Air, głośniki JBL oraz torby sportowe. Każdy, kto chciałby wziąć udział w loterii powinien jednorazowo zakupić przynajmniej 2 batony  Magija, zachować paragon i wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie loteriamagija.pl. Tam również znajdziemy wszelkie szczegóły oraz regulamin loterii.

Akcja przeznaczona jest dla oósb pełnoletnich i trwa od 04.10 do 31.10. Loterii towarzyszy kampania TV oraz wsparcie w kanale online.

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Autorem kreacji jest UAB Piranijos projektai. Organizatorem loterii jest Nofsza sp. z o.o.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764