logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa nabór do konkursu na rezydentów Art_inkubatora

  PR 31.03.2021, przeczytano 173 razy

Studio filmowe, design dla zwierząt, gry wideo, a może fotografia wnętrz? Pomysły na biznes w branży kreatywnej mogą być różne. Podobnie jak wyzwania, z którymi muszą mierzyć się początkujący przedsiębiorcy. Przyda się wsparcie merytoryczne, prawne czy księgowe i przestrzeń do spotkań z klientami czy partnerami. Wszystko to oferuje Art_Inkubator w Fabryce Sztuki w Łodzi, w konkursie na rezydentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-nabor-do-konkursu-na-rezydentow-art_inkubatora,390866,artykul.html

– To miejsce na bezpieczny eksperyment, taki skok z asekuracją. Prowadzenie własnej firmy to wyzwanie, sprawdzenie siebie w nowej, biznesowej roli. Do tej pory wsparliśmy 87 młodych przedsiębiorców, którzy w Art_Inkubatorze rozwijali swoje firmy w branżach takich jak: film, rzemiosło artystyczne czy fotografia – zaznacza Maciej Trzebeński, dyrektor Fabryki Sztuki w Łodzi.

Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 30 czerwca. Pierwszy etap polega na wysłaniu formularza online, który znajduje się na stronie www.artinkubator.com. Trzeba opisać w nim swój pomysł na biznes i doświadczenie. Do drugiego etapu – prezentacji i rozmowy kwalifikacyjnej – eksperci Art_Inkubatora zaproszą wybranych kandydatów, a zwycięzcy konkursu będą mogli korzystać ze wsparcia przez dwa lata.

Kto może startować? Do konkursu Art_Inkubator zaprasza przedsiębiorców, którzy działają w obszarze sektora kreatywnego (nie dłużej niż 3 lata) lub planują dopiero założyć własną działalność. Rezydent otrzymuje wsparcie merytoryczne, księgowe i prawne. A to nie wszystko. Ma też dostęp do przestrzeni Art_Inkubatora, w których można spotkać się z klientem, zorganizować spotkanie branżowe, a także prowadzić biuro lub pracownię. – Chcemy zapewnić rezydentom jak najlepsze warunki, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Dlatego podczas rozmowy w drugim etapie wspólnie z kandydatem wybierzemy, która z trzech możliwych opcji jest dla niego najlepsza – rezydent z własną przestrzenią, rezydent z przestrzenią współdzieloną czy rezydent wirtualny – wyjaśnia Katarzyna Krawczyk z zespołu ds. Art_Inkubatora i podkreśla, że najważniejsza jest pomoc w prowadzeniu biznesu.

Wsparcie, jakie dostają rezydenci w pierwszych miesiącach swojej działalności, często kształtuje sposób funkcjonowania firmy na lata. Z kolei uczestnicy poprzednich edycji mówią, że kluczowa jest wyjątkowa atmosfera i możliwość dzielenia się problemami i doświadczeniem z innymi. Udział w programie to też niepowtarzalna szansa na poznanie partnerów biznesowych.

– Art_Inkubator wniósł do mojej firmy przede wszystkim energię. Wniósł pewność siebie. Tutaj wiem, że to, co robię, dotyka wszystkich innych początkujących przedsiębiorców w branży kreatywnej – mówi Aleksandra Przedecka, która założyła firmę Zmiana Planu.

Żeby dowiedzieć się więcej o wymaganiach konkursowych, regulaminie i samym Art_Inkubatorze warto wziąć udział w spotkaniach informacyjnych, które będą organizowane w terminach: 5 kwietnia, 10 maja, 3 czerwca, 7 czerwca 2021, w godzinach 12.00-14.00. Dodatkowe informacje na temat konkursu można też uzyskać pisząc na adres konkurs[at]fabrykasztuki.org.

Źródło: Art_Inkubator

www.artinkubator.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cupra Formentor nagrodzona Red Dot Award: Product Design 2021
Wyróżnienie CUPRY Formentora w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów designerskich wyznacza ważny moment w historii młodej marki. O nagrodzeniu pierwszego autorskiego modelu CUPRY zadecydowało 50-osobowe jury złożone z ekspertów z całego świata. CUV łączy codzienną praktyczność z emocjami i wyrazistym designem samochodu sportowego.
Dariusz Maciołek – Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas został nagrodzony tytułem AD Marketer Roku w tegorocznej, dziewiątej edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020. Wyniki zostały ogłoszone 8 kwietnia.
Ad Wo/Man 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni
Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).
Marketing w czasie pandemii – Golden Arrow 2021
Golden Arrow 2021 to XVI edycja konkursu promującego najlepsze i najbardziej efektywne projekty z zakresu marketingu zintegrowanego. Po raz pierwszy obejmuje ona przedsięwzięcia, które powstały i były zrealizowane w czasie trwającej pandemii – od 7 maja 2020 r. do 7 maja 2021 r. Jak to wpłynęło na kampanie marketingowe, dowiemy się już w czerwcu.
Kampania #mniejplastiku wyróżniona w konkursie Instytucja Roku
Kampania edukacyjna #mniejplastiku zdobyła wyróżnienie w konkursie Instytucja Roku, jako jedna z najlepszych inicjatyw społecznych zrealizowanych przez instytucje finansowe w 2020 r. Kampanię prowadzą wspólnie: bank Credit Agricole i spółka leasingowa EFL.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764