logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa nabór do programu studenckiego Canon

  PR 18.04.2019, przeczytano 527 razy

Tylko do 10 maja br. studenci o zainteresowaniach fotograficznych mogą ubiegać się o udział w programie studenckim Canon na międzynarodowym festiwalu Visa pour l’image. Dla 10 najlepszych studentów z Polski, Canon przygotował specjalny pakiet festiwalowy obejmujący udział w 3-dniowych warsztatach i spotkaniach networkingowych, przelot, zakwaterowanie oraz wyżywienie. W ramach warsztatów odbędzie się m.in. przegląd portfolio uczestników pod okiem fotografów z największych agencji fotograficznych oraz ambasadorów Canon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-nabor-do-programu-studenckiego-canon,382157,artykul.html

Odbywający się we francuskim Perpignan festiwal Visa pour l’image (31 sierpnia – 15 września br.) to jedno z najbardziej kreatywnych wydarzeń poświęconych fotografii reportażowej. Wystawy, prelekcje i warsztaty prowadzone przez uznanych fotografów z najlepszych agencji fotograficznych świata mieszają się tu z inspirującymi pomysłami aspirujących fotografów, którzy mają okazję podpatrywać swoich mistrzów.

- Canon Polska zdecydowanie wierzy w młode talenty! – przyznaje Małgorzata Działa z Pink Water Creative, która jako laureatka programu Canon uczestniczyła w Festiwalu w 2017 r. - Niespełna 2 lata temu sama sprawdziłam, jak wygląda ten program szkoleń. Miałam okazję zderzyć swoje portfolio z jednymi z najlepszych, uwierzyć w siebie a do tego zainspirować się cudowną bohemą Perpignan. Dlatego jeśli macie jeszcze status studenta to aplikujcie! Fotoedytorzy i fotografowie Magnum Photos, World Press Photo czy NOOR czekają na Was – nie zwlekajcie.

To już III edycja programu studenckiego Canon. W ramach zeszłorocznej odsłony, w programie uczestniczyło ponad 200 studentów i gości specjalnych ze 101 uczelni zlokalizowanych w 20 krajach. Łączna liczba zgłoszonych do programu fotografii przekroczyła 5 000.

Jak się zgłosić?

Aby wziąć udział w programie studenckim Canon należy:

  • Wejść na stronę www.canon-europe.com/student
  • Przesłać maksymalnie dwa portfolio (o różnej tematyce); każde portfolio powinno składać się maksymalnie z 20 zdjęć
  • Dołączyć opis i streszczenie projektu, a także krótki biogram kandydata oraz list motywacyjny
  • Dołączyć opinię i rekomendację nauczyciela-opiekuna z uczelni, które jednocześnie będą potwierdzeniem posiadania przez kandydata statusu studenta.

W ramach eliminacji wyłonionych zostanie 10 studentów z Polski. Aplikować do programu mogą osoby w wieku od 18 do 27 lat. Warsztaty studenckie będą prowadzone w języku angielskim, dlatego zgłaszający się powinni posiadać znajomość tego języka w stopniu komunikatywnym.

- Popularność ubiegłorocznej edycji programu studenckiego Canon oraz jakość zgłoszonych prac przekroczyła nasze oczekiwania. Dając możliwość uczestniczenia młodym twórcom w tak inspirującym wydarzeniu i konfrontując ich z ambasadorami Canon, dokładamy cegiełkę do rozwoju ich kreatywności i dajemy dodatkową motywację do poszukiwania fotograficznych inspiracji na co dzień. Nie bez znaczenia jest również fakt, że w 2018 r. średni wiek uczestników wynosił 23 lata, a 54 proc. wszystkich uczestników stanowiły kobiety – mówi Joanna Stankiewicz, Corporate & Marketing Communications Manager, Corporate Communication & Marketing Services w Canon Polska.

Aplikacje należy przesyłać do 10 maja 2019 r.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764