Rok 2019 marka Deflegmin rozpoczyna nową kampanią reklamową pod hasłem „Deflegmin na mokry kaszel – raz, a dobrze!”. Spoty można obejrzeć od 1 stycznia w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Za przygotowanie scenariuszy odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Szukamy szybkich rozwiązań
Nowe spoty telewizyjne marki Deflegmin nawiązują do współczesnej technologii, pozwalającej na rozwiązanie różnorodnych problemów jednym prostym ruchem. Podobnie jest w przypadku kaszlu – aby pozbyć się tej dolegliwości, wystarczy zażyć raz dziennie kapsułkę o przedłużonym uwalnianiu. Spoty można oglądać w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych - TVP, Polsat oraz stacjach tematycznych. Za opracowanie dwóch wersji – 30-sekundowej i 15-sekundowej, w reżyserii Marcina Ziębińskiego, odpowiada agencja Schulz brand friendly. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, zaś za produkcję – Agencja Filmowa.
Wystarczy raz dziennie
Dzięki nowoczesnym technologiom, wiele zadań możemy wykonywać poprzez jedną prostą akcję – np. kliknięcie czy dotknięcie. Szybkie tempo życia sprawia, że szukamy innowacyjnych i prostych rozwiązań, dostępnych na wyciągnięcie ręki. Dotyczy to także walki z uciążliwymi dolegliwościami, do jakich z pewnością należy kaszel. Innowacyjne kapsułki o przedłużonym uwalnianiu Deflegmin uwalniają nas od konieczności pamiętania o kolejnych porcjach leku - wystarczy jedna dawka raz dziennie, aby substancja czynna, ambroksol, działała przez całą dobę – łagodząc objawy mokrego kaszlu.
Źródło: Schulz brand friendly