logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa nowa kampania marki Deflegmin

  PR 18.01.2019, przeczytano 370 razy
ilustracjastrzałka

Rok 2019 marka Deflegmin rozpoczyna nową kampanią reklamową pod hasłem „Deflegmin na mokry kaszel – raz, a dobrze!”. Spoty można obejrzeć od 1 stycznia w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Za przygotowanie scenariuszy odpowiada agencja Schulz brand friendly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-nowa-kampania-marki-deflegmin,380843,artykul.html

Szukamy szybkich rozwiązań

Nowe spoty telewizyjne marki Deflegmin nawiązują do współczesnej technologii, pozwalającej na rozwiązanie różnorodnych problemów jednym prostym ruchem. Podobnie jest w przypadku kaszlu – aby pozbyć się tej dolegliwości, wystarczy zażyć raz dziennie kapsułkę o przedłużonym uwalnianiu. Spoty można oglądać w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych - TVP, Polsat oraz stacjach tematycznych. Za opracowanie dwóch wersji – 30-sekundowej i 15-sekundowej, w reżyserii Marcina Ziębińskiego, odpowiada agencja Schulz brand friendly. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, zaś za produkcję – Agencja Filmowa.

Wystarczy raz dziennie

Dzięki nowoczesnym technologiom, wiele zadań możemy wykonywać poprzez jedną prostą akcję – np. kliknięcie czy dotknięcie. Szybkie tempo życia sprawia, że szukamy innowacyjnych i prostych rozwiązań, dostępnych na wyciągnięcie ręki. Dotyczy to także walki z uciążliwymi dolegliwościami, do jakich z pewnością należy kaszel. Innowacyjne kapsułki o przedłużonym uwalnianiu Deflegmin uwalniają nas od konieczności pamiętania o kolejnych porcjach leku - wystarczy jedna dawka raz dziennie, aby substancja czynna, ambroksol, działała przez całą dobę – łagodząc objawy mokrego kaszlu.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764