logo
WIADOMOŚCI

Trwa odliczanie – 60 dni do Festiwaldruku.pl

Mateusz Zawiślak   11.07.2018, przeczytano 921 razy
ilustracjastrzałka

Już tylko dwa miesiące zostały do targów poligrafii reklamowej. Największa w drugiej połowie impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodzi w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Ostatnie lata pokazały dynamiczny rozwój Festiwalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-odliczanie-–-60-dni-do-festiwaldruku.pl,37207,artykul.html

– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszą imprezą. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Wystawcy z zeszłego roku potwierdzili obecność na tegorocznej edycji, a już teraz zostały nam ostatnie wolne powierzchnie w hali druku. Cieszą nas pozytywne opinie i lojalność naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali ponownie różnorodne wydarzenia specjalne: konkursy branżowe, warsztaty i szkolenia. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu –  na najbardziej innowacyjne rozwiązania poligraficzne. Specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład jury, wytypują najbardziej kreatywne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach. Po raz dziesiąty odbędzie się też konkurs POS STARS na najlepsze display’e reklamowe. Tutaj również odbywa się głosowanie z udziałem profesjonalnego jury, które wybiera POS-y aż w 16 kategoriach. Najwyżej oceniane przez jurorów zgłoszenie otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX. Również targowa publiczność będzie mogła przyznać swoje trofeum.

Także sami wystawcy stawiają na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Firma Automatic Letter Bender zaprosi na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart przeprowadzi bezpłatne warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol. 2″. A Heisslufftechnik zaprezentuje podczas targów cztery modele zgrzewarek i poprowadzi warsztaty z ich obsługi. Firma Etykiety.pl Etigraf  w ramach czwartej edycji konferencji Label Innovations podpowie: jak stworzyć opakowanie, które skutecznie sprzeda produkt. Z kolei, Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” zorganizuje w ramach Akademii Wiedzy piątą już edycję warsztatów: „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

ilustracjastrzałka

Nie zabraknie również targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

  • Lista wystawców dostępna jest: TUTAJ.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

  • Trwa bezpłatna rejestracja na targi. Szczegóły TUTAJ.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 12-13 września br. Równocześnie odbywać się będzie FestiwalMarketingu.pl. Organizatorem jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerem strategicznym targów jest firma Ulotki.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone