logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa odliczanie – 60 dni do Festiwaldruku.pl

   11.07.2018, przeczytano 1345 razy
ilustracjastrzałka

Już tylko dwa miesiące zostały do targów poligrafii reklamowej. Największa w drugiej połowie impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodzi w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Ostatnie lata pokazały dynamiczny rozwój Festiwalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-odliczanie-%E2%80%93-60-dni-do-festiwaldruku.pl,37207,artykul.html

– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszą imprezą. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Wystawcy z zeszłego roku potwierdzili obecność na tegorocznej edycji, a już teraz zostały nam ostatnie wolne powierzchnie w hali druku. Cieszą nas pozytywne opinie i lojalność naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali ponownie różnorodne wydarzenia specjalne: konkursy branżowe, warsztaty i szkolenia. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu –  na najbardziej innowacyjne rozwiązania poligraficzne. Specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład jury, wytypują najbardziej kreatywne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach. Po raz dziesiąty odbędzie się też konkurs POS STARS na najlepsze display’e reklamowe. Tutaj również odbywa się głosowanie z udziałem profesjonalnego jury, które wybiera POS-y aż w 16 kategoriach. Najwyżej oceniane przez jurorów zgłoszenie otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX. Również targowa publiczność będzie mogła przyznać swoje trofeum.

Także sami wystawcy stawiają na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Firma Automatic Letter Bender zaprosi na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart przeprowadzi bezpłatne warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol. 2″. A Heisslufftechnik zaprezentuje podczas targów cztery modele zgrzewarek i poprowadzi warsztaty z ich obsługi. Firma Etykiety.pl Etigraf  w ramach czwartej edycji konferencji Label Innovations podpowie: jak stworzyć opakowanie, które skutecznie sprzeda produkt. Z kolei, Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” zorganizuje w ramach Akademii Wiedzy piątą już edycję warsztatów: „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

ilustracjastrzałka

Nie zabraknie również targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

  • Lista wystawców dostępna jest: TUTAJ.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

  • Trwa bezpłatna rejestracja na targi. Szczegóły TUTAJ.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 12-13 września br. Równocześnie odbywać się będzie FestiwalMarketingu.pl. Organizatorem jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerem strategicznym targów jest firma Ulotki.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764