Już tylko dwa miesiące zostały do targów poligrafii reklamowej. Największa w drugiej połowie impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodzi w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Ostatnie lata pokazały dynamiczny rozwój Festiwalu.
– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszą imprezą. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Wystawcy z zeszłego roku potwierdzili obecność na tegorocznej edycji, a już teraz zostały nam ostatnie wolne powierzchnie w hali druku. Cieszą nas pozytywne opinie i lojalność naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.
Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali ponownie różnorodne wydarzenia specjalne: konkursy branżowe, warsztaty i szkolenia. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne rozwiązania poligraficzne. Specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład jury, wytypują najbardziej kreatywne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach. Po raz dziesiąty odbędzie się też konkurs POS STARS na najlepsze display’e reklamowe. Tutaj również odbywa się głosowanie z udziałem profesjonalnego jury, które wybiera POS-y aż w 16 kategoriach. Najwyżej oceniane przez jurorów zgłoszenie otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX. Również targowa publiczność będzie mogła przyznać swoje trofeum.
Także sami wystawcy stawiają na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Firma Automatic Letter Bender zaprosi na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart przeprowadzi bezpłatne warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol. 2″. A Heisslufftechnik zaprezentuje podczas targów cztery modele zgrzewarek i poprowadzi warsztaty z ich obsługi. Firma Etykiety.pl Etigraf w ramach czwartej edycji konferencji Label Innovations podpowie: jak stworzyć opakowanie, które skutecznie sprzeda produkt. Z kolei, Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” zorganizuje w ramach Akademii Wiedzy piątą już edycję warsztatów: „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.
Nie zabraknie również targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.
- Lista wystawców dostępna jest: TUTAJ.
Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.
- Trwa bezpłatna rejestracja na targi. Szczegóły TUTAJ.
FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 12-13 września br. Równocześnie odbywać się będzie FestiwalMarketingu.pl. Organizatorem jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: OOH magazine