logo
WIADOMOŚCI

Trwa odliczanie – 60 dni do Festiwaldruku.pl [ankieta]

Mateusz Zawiślak   11.07.2018, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

Już tylko dwa miesiące zostały do targów poligrafii reklamowej. Największa w drugiej połowie impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodzi w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Ostatnie lata pokazały dynamiczny rozwój Festiwalu.

ankieta: Czy planujesz odwiedzić Festiwaldruku.pl 2018?
TAK - jako wystawca
TAK - jako zwiedzający
NIE - odwiedzam inne targi w ciągu roku
NIE - nie bywam na targach, to strata czasu

Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-odliczanie-–-60-dni-do-festiwaldruku.pl,37207,artykul.html

– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszą imprezą. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Wystawcy z zeszłego roku potwierdzili obecność na tegorocznej edycji, a już teraz zostały nam ostatnie wolne powierzchnie w hali druku. Cieszą nas pozytywne opinie i lojalność naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali ponownie różnorodne wydarzenia specjalne: konkursy branżowe, warsztaty i szkolenia. Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Złoty Medal Festiwalu –  na najbardziej innowacyjne rozwiązania poligraficzne. Specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład jury, wytypują najbardziej kreatywne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach. Po raz dziesiąty odbędzie się też konkurs POS STARS na najlepsze display’e reklamowe. Tutaj również odbywa się głosowanie z udziałem profesjonalnego jury, które wybiera POS-y aż w 16 kategoriach. Najwyżej oceniane przez jurorów zgłoszenie otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX. Również targowa publiczność będzie mogła przyznać swoje trofeum.

Także sami wystawcy stawiają na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Firma Automatic Letter Bender zaprosi na pokazy gięcia liter 3D na wyginarkach. W ramach wydarzeń dodatkowych, Integart przeprowadzi bezpłatne warsztaty z termotransferu „Amazing, But True vol. 2″. A Heisslufftechnik zaprezentuje podczas targów cztery modele zgrzewarek i poprowadzi warsztaty z ich obsługi. Firma Etykiety.pl Etigraf  w ramach czwartej edycji konferencji Label Innovations podpowie: jak stworzyć opakowanie, które skutecznie sprzeda produkt. Z kolei, Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” zorganizuje w ramach Akademii Wiedzy piątą już edycję warsztatów: „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.

ilustracjastrzałka

Nie zabraknie również targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

  • Lista wystawców dostępna jest: TUTAJ.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

  • Trwa bezpłatna rejestracja na targi. Szczegóły TUTAJ.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 12-13 września br. Równocześnie odbywać się będzie FestiwalMarketingu.pl. Organizatorem jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl



Dodatkowe informacje:

Partnerem strategicznym targów jest firma Ulotki.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 165 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone