logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa rejestracja na targi Festiwaldruku.pl

   18.08.2020, przeczytano 1299 razy
ilustracjastrzałka

Trwa rejestracja dla zwiedzających na wrześniowe targi FestiwalDruku.pl. Rejestracja jest bezpłatna dla przedstawicieli branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-rejestracja-na-targi-festiwaldruku.pl,388135,artykul.html

Jak podkreśla Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży FestiwalDruku.pl, biznes potrzebuje spotkań.

– Nie ukrywamy, że ostatnie miesiące dla nas jako organizatora targów, były okresem niepewności i wątpliwości. Research przeprowadzony przez nas wśród wystawców, jak i zwiedzających daje nam jednak jasny sygnał z rynku - branża potrzebuje spotkania w profesjonalnej przestrzeni, powrotu do prowadzenia biznesu i rozmowy z klientami oraz kontrahentami. Biznes rodzi się na targach, szczególnie w naszej branży. Narzędzia do komunikacji online, tak ostatnimi czasy pomocne w kontakcie z klientami czy dostawcami, nie są w stanie zastąpić kontaktu FACE to FACE, możliwości obejrzenia produktów czy zobaczenia na żywo maszyn – wyjaśnia Monika Opałka.

W dniach 9-10 września br. w EXPO XXI Warszawa zaprezentują się dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 9-10 września 2020 r. Równolegle odbywają się targi FestiwalMarketingu.pl. Wstęp na targi jest skierowany wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży.

  • Bezpłatnej rejestracji na targi można dokonać TUTAJ.

SIGNS.PL jest partnerem medialnym targów.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764