„Jak wybrać dobre narzędzia na prezent? Zdradza Jarek Hampel.” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczna, świąteczna kampania marketingowa marki PROLINE, na którą składa się spot reklamowy oraz promocja cenowa wybranych produktów. Działania wspiera polski mistrz świata w żużlu Jarosław Hampel.
Kampania reklamowa należącej do firmy PROFIX marki PROLINE wystartowała pod koniec listopada. Działania reklamowe obejmują Internet i punkty dystrybucji. Wspiera je gwiazda polskiego żużlu, dwukrotny indywidualny wicemistrz świata i sześciokrotny drużynowy mistrz świata, ambasador marki PROLINE – Jarosław Hampel.
Spot promocyjny będzie emitowany w usłudzie Truview na największym serwisie internetowym YouTube. Główną rolę odgrywa w nim polski żużlowiec, który rekomenduje wybór narzędzi objętych promocją. Kampania będzie wspierana materiałami reklamowymi: banerami, zdjęciami produktów oraz plakatami. – Sprzęt do majsterkowania jest doskonałym pomysłem na świąteczny prezent dla mężczyzny. Panie mogą sprawić swym partnerom oryginalny upominek, który sprawi im wiele radości – tłumaczy Joanna Woźniak, Dyrektor Marketingu w firmie Profix.
Za opracowanie kreatywnej koncepcji i produkcję spotu reklamowego odpowiada Agencja Reklamowa AVEEX.
Spot reklamowy można obejrzeć na kanale YouTube marki PROLINE:
Źródło: PROFIX