logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwa świąteczna kampania reklamowa Proline

  PR 02.12.2014, przeczytano 1518 razy
ilustracjastrzałka

„Jak wybrać dobre narzędzia na prezent? Zdradza Jarek Hampel.” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczna, świąteczna kampania marketingowa marki PROLINE, na którą składa się spot reklamowy oraz promocja cenowa wybranych produktów. Działania wspiera polski mistrz świata w żużlu Jarosław Hampel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwa-swiateczna-kampania-reklamowa-proline,23398,artykul.html

Kampania reklamowa należącej do firmy PROFIX marki PROLINE wystartowała pod koniec listopada. Działania reklamowe obejmują Internet i punkty dystrybucji. Wspiera je gwiazda polskiego żużlu, dwukrotny indywidualny wicemistrz świata i sześciokrotny drużynowy mistrz świata, ambasador marki PROLINE – Jarosław Hampel. 

Spot promocyjny będzie emitowany w usłudzie Truview na największym serwisie internetowym YouTube. Główną rolę odgrywa w nim polski żużlowiec, który rekomenduje wybór narzędzi objętych promocją. Kampania będzie wspierana materiałami reklamowymi: banerami, zdjęciami produktów oraz plakatami. – Sprzęt do majsterkowania jest doskonałym pomysłem na świąteczny prezent dla mężczyzny. Panie mogą sprawić swym partnerom oryginalny upominek, który sprawi im wiele radości – tłumaczy Joanna Woźniak, Dyrektor Marketingu w firmie Profix.

Za opracowanie kreatywnej koncepcji i produkcję spotu reklamowego odpowiada Agencja Reklamowa AVEEX

Spot reklamowy można obejrzeć na kanale YouTube marki PROLINE:

Źródło: PROFIX

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764