logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwają zgłoszenia do 20. edycji konkursu Effie Awards

   06.05.2019, przeczytano 523 razy
ilustracja

Effie Awards od 20 lat w Polsce, docenia skuteczną komunikację marketingową i wszelkie rozwiązania, które prowadzą do wzrostu biznesu. Zgłoszenia do jubileuszowej edycji konkursu trwają do 17 czerwca. Zainteresowani mają do wyboru 23 kategorie, od tej edycji nowością jest: Positive change: PR-Led i Employer branding.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwaja-zgloszenia-do-20.-edycji-konkursu-effie-awards,382299,artykul.html

Od dwóch dekad Effie Poland kształtuje rynek agencji komunikacyjnych i społeczności marketingowej. Aby nieustannie cieszyć się ogromną popularnością i prestiżem Effie Awards, wciąż się rozwija. Konkurs ewoluuje wraz z dynamicznie zmieniającą się branżą i w tym roku wprowadza nową kategorię Positive change: PR-Led i Employer branding.

-  W Polsce od wielu lat promujemy Effie united – jesteśmy jednym z niewielu rynków, na których Effie docenia współpracę i zgłoszenia odzwierciedlające udział wielu firm, bo sukces ma wielu ojców i matek. WARC Media 100 pokazuje, że łączenie mediów, kreacji i PR-u, od samego początku realizacji projektu, przynosi  największe szanse na dobre wyniki. Choć od lat agencje PR lat są współzgłaszającymi w Effie, to  gubiliśmy kampanie, w których PR odgrywał wiodącą role. Nowa kategoria daje nam szansę docenić również takie kampanie – powiedział Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu SAR.

- Od lat można zauważyć, że rynek public relations w Polsce staje się coraz bardziej dojrzały. Firmy dostrzegły jak niezwykle ważna jest ta dziedzina komunikacji w organizacjach, nie tylko ta zewnętrzna, ale także wewnętrzna, która ma na celu zatrzymać najlepszych pracowników, czy pozyskać nowe talenty – powiedział Paweł Bylicki, CEO Public Dialog, pomysłodawca kategorii Positive Change: PR-Led i Employer branding. – Dla całej branży PR wprowadzenie tej kategorii w Effie to świetna wiadomość, bo to najlepsza platforma do pokazania jak daleko policzalną, realnie wspierającą wyniki biznesowe dziedziną jest public relations. Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie zarówno agencje, stronę kliencką, jaki i NGO’S czy administracje publiczną – dodaje Paweł Bylicki.

Efekty działań w ramach kampanii PR-owych muszą być przedstawione w postaci twardych wskaźników popartych danymi. W zgłoszeniu należy wykazać jak wdrożona strategia wpłynęła na istotną zmianę biznesową, społeczną i/lub kulturową. W niniejszej kategorii można również zgłaszać kampanie, które miały na celu budowanie wizerunku dobrego pracodawcy (employer branding).

- PR umiera, jest niepoliczalny i nie ma przełożenia na brand, nie mamy budżetu, więc zróbmy PR – z takimi stereotypami nasza branża mierzy się codziennie. Utworzenie nowej kategorii PR Led i Employer branding w Effie to dowód, że jest inaczej. PR w końcu został zauważony i znalazł swoje miejsce w jednym z najbardziej cenionych przez firmy i marketerów konkursów komunikacyjnych. Dla naszej branży to szansa, by udowodnić, że jej działania mogą być motorem napędowym wzmacniającym wizerunek organizacji, marki lub instytucji i odgrywać kluczową rolę w realizacji celów. – powiedziała Iwona Michalczyk, Dyrektor Zarządzająca Garden of Words Group, współtwórczyni nowej kategorii w Effie.

W tej edycji organizator wprowadził zmiany w 5 istniejących wcześniej kategoriach. Obecnie Nowe technologie zmieniły nazwę na Tech driven. Kategoria Telekomunikacja została dołączona do Usług. Natomiast Kategoria Kultura, rozrywka, media poszerzona została o gaming – od teraz można zgłaszać kampanie promujące wydarzenia e-sportowe. Z kolei kategoria Positive change: CSR oraz kategoria Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono zostały połączone w jedną.

  • Więcej na temat kategorii Effie Awards TUTAJ

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Dodatkowe informacje:

Sponsorzy Strategiczni: TVN, WP, Radio Zet
Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS
Partner Merytoryczny: Premium TV TVN
Doradca prawny: LSW
Partnerzy: Douglas, Kukbuk, Prowly, Senti One
Partner Technologiczny: Samsung
Patroni Medialni: THINKTANK, My Company, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Meloradio

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs: neon dla Centrum Kultury w Lublinie
Centrum Kultury w Lublinie zaprasza do udziału w konkursie, którego celem jest wyłonienie projektu neonu na elewację budynku Centrum. Do wygrania jest 5 tys. zł.
We Want Jazz - Międzynarodowy Konkurs Plakatu
Temat: Bronisław Kaper, Henryk Wars, Victor Young. Wkład polskich kompozytorów w historię światowego jazzu.
Konkurs na mural FSC w Lublinie
Rada Dzielnicy Hajdów-Zadębie w Lublinie oraz Centrum Kultury w Lublinie aprasza do udziału w konkursie na mural nawiązującu do spuścizny Fabryki Samochodów Ciężarowych w Lublinie.
Admind z nagrodą Red Dot 2020
Wśród 6 992 projektów podzielonych na trzy główne kategorie, zostaliśmy wyróżnieni aż dwa razy za kampanie związane z brands & communication.
Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764