logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwają zgłoszenia do 20. edycji konkursu Effie Awards

   06.05.2019, przeczytano 374 razy
ilustracja

Effie Awards od 20 lat w Polsce, docenia skuteczną komunikację marketingową i wszelkie rozwiązania, które prowadzą do wzrostu biznesu. Zgłoszenia do jubileuszowej edycji konkursu trwają do 17 czerwca. Zainteresowani mają do wyboru 23 kategorie, od tej edycji nowością jest: Positive change: PR-Led i Employer branding.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwaja-zgloszenia-do-20.-edycji-konkursu-effie-awards,382299,artykul.html

Od dwóch dekad Effie Poland kształtuje rynek agencji komunikacyjnych i społeczności marketingowej. Aby nieustannie cieszyć się ogromną popularnością i prestiżem Effie Awards, wciąż się rozwija. Konkurs ewoluuje wraz z dynamicznie zmieniającą się branżą i w tym roku wprowadza nową kategorię Positive change: PR-Led i Employer branding.

-  W Polsce od wielu lat promujemy Effie united – jesteśmy jednym z niewielu rynków, na których Effie docenia współpracę i zgłoszenia odzwierciedlające udział wielu firm, bo sukces ma wielu ojców i matek. WARC Media 100 pokazuje, że łączenie mediów, kreacji i PR-u, od samego początku realizacji projektu, przynosi  największe szanse na dobre wyniki. Choć od lat agencje PR lat są współzgłaszającymi w Effie, to  gubiliśmy kampanie, w których PR odgrywał wiodącą role. Nowa kategoria daje nam szansę docenić również takie kampanie – powiedział Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu SAR.

- Od lat można zauważyć, że rynek public relations w Polsce staje się coraz bardziej dojrzały. Firmy dostrzegły jak niezwykle ważna jest ta dziedzina komunikacji w organizacjach, nie tylko ta zewnętrzna, ale także wewnętrzna, która ma na celu zatrzymać najlepszych pracowników, czy pozyskać nowe talenty – powiedział Paweł Bylicki, CEO Public Dialog, pomysłodawca kategorii Positive Change: PR-Led i Employer branding. – Dla całej branży PR wprowadzenie tej kategorii w Effie to świetna wiadomość, bo to najlepsza platforma do pokazania jak daleko policzalną, realnie wspierającą wyniki biznesowe dziedziną jest public relations. Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie zarówno agencje, stronę kliencką, jaki i NGO’S czy administracje publiczną – dodaje Paweł Bylicki.

Efekty działań w ramach kampanii PR-owych muszą być przedstawione w postaci twardych wskaźników popartych danymi. W zgłoszeniu należy wykazać jak wdrożona strategia wpłynęła na istotną zmianę biznesową, społeczną i/lub kulturową. W niniejszej kategorii można również zgłaszać kampanie, które miały na celu budowanie wizerunku dobrego pracodawcy (employer branding).

- PR umiera, jest niepoliczalny i nie ma przełożenia na brand, nie mamy budżetu, więc zróbmy PR – z takimi stereotypami nasza branża mierzy się codziennie. Utworzenie nowej kategorii PR Led i Employer branding w Effie to dowód, że jest inaczej. PR w końcu został zauważony i znalazł swoje miejsce w jednym z najbardziej cenionych przez firmy i marketerów konkursów komunikacyjnych. Dla naszej branży to szansa, by udowodnić, że jej działania mogą być motorem napędowym wzmacniającym wizerunek organizacji, marki lub instytucji i odgrywać kluczową rolę w realizacji celów. – powiedziała Iwona Michalczyk, Dyrektor Zarządzająca Garden of Words Group, współtwórczyni nowej kategorii w Effie.

W tej edycji organizator wprowadził zmiany w 5 istniejących wcześniej kategoriach. Obecnie Nowe technologie zmieniły nazwę na Tech driven. Kategoria Telekomunikacja została dołączona do Usług. Natomiast Kategoria Kultura, rozrywka, media poszerzona została o gaming – od teraz można zgłaszać kampanie promujące wydarzenia e-sportowe. Z kolei kategoria Positive change: CSR oraz kategoria Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono zostały połączone w jedną.

  • Więcej na temat kategorii Effie Awards TUTAJ

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Dodatkowe informacje:

Sponsorzy Strategiczni: TVN, WP, Radio Zet
Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS
Partner Merytoryczny: Premium TV TVN
Doradca prawny: LSW
Partnerzy: Douglas, Kukbuk, Prowly, Senti One
Partner Technologiczny: Samsung
Patroni Medialni: THINKTANK, My Company, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Meloradio

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Chep zwycięzcą Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics
CHEP Polska – wiodący dostawca rozwiązań poolingowych w Polsce – otrzymał główną nagrodę w konkursie Modern Retail Awards w kategorii Supply Chain & Logistics za swoją innowacyjną ekspozycyjną paletę wielokrotnego użytku Q+. Nowa paleta CHEP wykorzystywana jest w punktach sprzedaży jako nośnik ekspozycyjny, który pomaga zwiększać sprzedaż towaru...
Zwycięzcy konkursu projektów graficznych Coreldraw 2019
Firma Corel ogłosiła zwycięzców Międzynarodowego Konkursu Projektów Graficznych CorelDRAW 2019. Zwycięskie projekty zostały wybrane spośród prac stworzonych w pakietach CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub CorelDRAW Technical Suite 2019. Nagrodę główną zdobył Rogelio Hernandez (Roy Monster) — autor ilustracji „Angel of Fire”, zgłoszonej w kategorii „Grafiki i...
Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764