logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

   21.05.2024, przeczytano 542 razy
ilustracja

Po raz dwudziesty piąty, kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwaja-zgloszenia-do-25.-edycji-konkursu%C2%A0effie-awards-poland,404308,artykul.html

Od ćwierćwiecza obserwujemy, jak potężnym motorem napędowym w świecie marketingu jest rywalizacja. Marki próbując zyskać uwagę konsumentów, wprowadzają nowe, ulepszone produkty, usługi i strategie komunikacji. Ich rywale chcąc przebić tę ofertę, tworzą jeszcze bardziej odważne i innowacyjne koncepty. A na to znowu reaguje konkurencja. Tak powstaje idealnie działający mechanizm, którego efektem są coraz skuteczniejsze kampanie. W naturalny sposób przekłada się to na działanie konkursu Effie, który cały czas rozwija się i pracuje, aby inspirować do efektywności.

Głęboko wierzę, że Effie od 25 lat nie tylko nagradza, ale przede wszystkim pobudza efektywność. Pomysł na komunikację jubileuszowej edycji zrodził się bardzo szybko. We Freundschaft szczerze wierzymy, że nic tak nie napędza do większego wysiłku i nie daje lepszych efektów, jak dobry rywal! Pozycja konkursu Effie i prestiż tej rywalizacji jest tego doskonałym przykładem, i to chcieliśmy podkreślić w tegorocznej kampanii. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy zaproszeni do jej współtworzenia” - podsumowała współautorka konceptu komunikacyjnego tegorocznej edycji Effie, ale także była członkini Komitetu Organizacyjnego Effie i wielokrotna jurorka w konkursie, Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft: 

Dlatego tegorocznej edycji Effie Awards Poland przyświecać będzie myśl, że rywalizacja napędza efektywność, motywując do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i ciągłego doskonalenia. Tym bardziej, że 25 lat Effie to wyjątkowy jubileusz i warto skorzystać z okazji, aby docenić rynek, na jakim jesteśmy i konkurentów, z którymi rywalizujemy.

Za realizację działań mediowych tegorocznej kampanii Effie odpowiada agencja mediowa Starcom.

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane od 1.01.2023 r. do 31.03.2024 r. Do rywalizacji można dołączyć w trzech terminach:

  • I termin: do 7 czerwca 2024 r.
  • II termin: do 21 czerwca 2024 r.
  • III termin: do 5 lipca 2024 r.

Gala odbędzie się 5.11.2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsorzy i Partnerzy Effie Poland 2024:
Sponsorzy Strategiczni: Onet, Salesforce, TikTok, TVN Media
Sponsorzy Wspierający: Adform, Meta, YouTube
Partnerzy Merytoryczni: AMS, Fundacja Climate Strategies Poland, Ipsos, Media&Leads
Patroni Medialni: Business Insider, Forbes, Noizz, KampanieSpołeczne.pl, Marketing przy Kawie, Marketer+, Nowy Marketing
Partnerzy Kreatywni: Freundschaft, Starcom
Doradca prawny i Audytor Konkursu: Firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Wpisowe
4900 PLN netto w pierwszym terminie, 8000 PLN netto w terminie trzecim.
Dla non profit jest taniej, tylko 4900 PLN netto.

Ciekawe ile kosztuje pakiet obowiązkowy zwycięzcy.

avatar użytkownika
,

Lamborghini Aventador jest jeszcze droższy. Ceny zaczynają się powyżej miliona i sięgają blisko czterech milionów. Kodeks ruchu drogowego nie wymaga jednak poruszania się po drogach tą marką. Można - ale nie trzeba. Jeżdżą ci, których na to stać.  

avatar użytkownika
,

Konkursy mają wyłaniać najlepszych z najlepszych a nie z najbogatszych.
  

avatar użytkownika
,

Ten konkurs ma wyłaniać najlepszych spośród tych, których stać na udział. Taka formuła. Jak komuś nie odpowiada, może wybrać udział w konkursie bez wpisowego.   

avatar użytkownika
,

To czemu nie ma tego w oficjalnej nazwie konkursu?
Wstydzą się tego kryterium?
  

avatar użytkownika
,

TANSTAAFL  

avatar użytkownika
,

Ale w kwestii komunikowania to niewiele zmienia.
Trzeba to głośno wyartykułować:
Effie Awards - wybieramy spośród tych, których stać na wpisowe!
  

avatar użytkownika
,

Pomóżmy: Effie Awards - wybieramy spośród tych, których stać na wpisowe!   

avatar użytkownika
,

Wszyscy razem!
Effie Awards - wybieramy spośród tych, których stać na wpisowe!
  

Najnowsze w tym dziale

Sukces studia kreatywnego Lens That na Festiwalu w Cannes
Kampanie współtworzone przez polskie studio kreatywne Lens That, specjalizujące się w rozwiązaniach Augumented Reality (AR) zostały dostrzeżone przez jury tegorocznego Festiwalu w Cannes. Prace Lens That wyróżniono aż dziewięcioma nagrodami w tym Grand Prix w kategorii Experience za kampanię "Refurb. Better than New." dla marki Phillips oraz 4 złotymi i 4...
Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.
ONE House wyróżnione w konkursie EMMA
Podczas wczorajszej gali pierwszej edycji konkursu Effective Media & Marketing Awards (EMMA), agencja komunikacji marketingowej ONE House otrzymała wyróżnienie w kategorii Best Use of Marketing Toolkit za projekt „Moje gardło. Mój głos. Moja Isla”, zrealizowany dla marki Isla.
Konkurs POS Stars: ruszyły zgłoszenia
Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.
III edycja Konkursu Wnętrze Roku SAW
Największy, najbardziej prestiżowy i w pełni niezależny konkurs dla architektów wnętrz w Polsce wciąż się rozwija. Nie tylko rośnie wartość nagród, ale też rozszerza się jego formuła– w tym roku debiutuje wyróżnienie za projektowanie zrównoważone. Najlepsze realizacje oceni jury złożone z uznanych ekspertów z wielu dziedzin...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764