logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trwają zgłoszenia do XX edycji konkursu KTR

   19.06.2023, przeczytano 959 razy
ilustracjastrzałka

Do 31 lipca można zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy. Nagrody zostaną wręczone 16 października podczas gali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trwaja-zgloszenia-do-xx-edycji-konkursu-ktr,400414,artykul.html

- Zawsze liczy się pomysł. Tak było, jest i będzie. Niezależnie od tego jakiego użyto medium, jaki był budżet na produkcję i czy mamy 2003 czy 2023 rok. Od 20 już lat KTR docenia właśnie to, co jest motorem naszej branży – czyli pomysły. Z rożnych obszarów – komunikacji, warsztatu, designu czy technologii. Przy okazji 20-lecia będziemy nie tylko doceniać te powstałe teraz, ale przypomnimy także wybitne rzeczy powstałe przez ostatnie 20 lat oraz to czego się z nich nauczyliśmy lub możemy nauczyć. Przy okazji tegorocznej edycji otworzymy także zupełnie nową kategorię, w której doceniane będą zarówno działania marek jak i pojedynczych twórców. „Entertainment” – coraz bardziej rosnący obszar współczesnych działań, pojawi się jako nowa, duża kategoria KTR. W jury zasiądą tu zarówno twórcy z agencji, jak i twórcy popkultury, artyści i muzycy. – powiedział Maciej Twardowski, Ogilvy, przewodniczący Zarządu KTR.

Do konkursu KTR można zgłaszać prace zrealizowane między 01.06.2022 a 04.08.2023 r.

W tym roku została wprowadzona nowa, oddzielna kategoria Entertainment. Kolejny raz zostaje podtrzymana możliwość jednego, bezpłatnego zgłoszenia dla freelancerów.

Zgłoszenia do KTR oceniane są przez najlepszych ekspertów branży, w tym roku przewodniczącymi poszczególnych kategorii będą:

  • Communication – Małgorzata Drozdowska z FCB&theMilkman
  • Creative Strategy – Agnieszka Gozdek z 180heartbeats + Jung V.Matt
  • Entertainment – Dawid Szczepaniak z VMLY&R Poland
  • Design – Emilka Bojańczyk z Podpunkt / SuperSkrypt
  • Technology – Anna Nowak z dentsu Creative
  • Craft Audio Video – Maciej Twardowski z Ogilvy
  • Craft Fotografia – Zuza KrajewskaCraft Ilustracja – Aleksandra Jasionowska z Zarządu Zieleni m.st. Warszawy

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”
Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764