logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tryb Domówki – nowa odsłona kampanii marki Wyborowa

  PR 15.03.2021, przeczytano 1900 razy
ilustracjastrzałka

Kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań jest wyjątkowa gra planszowa, zaprojektowana przez markę Wyborowa oraz PROSTO. Tryb Domówki to innowacyjne opakowanie produktu, które jest jednocześnie grą towarzyską. Marka kontynuuje swoją dotychczasową komunikację i zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tryb-domowki-%E2%80%93-nowa-odslona-kampanii-marki-wyborowa,390625,artykul.html

Lockdown nie sprzyja spotkaniom, a próbując odnaleźć się w nowej rzeczywistości, łatwo zapomnieć o tym co ważne. Wyborowa przekonuje konsumentów, że w tych trudnych okolicznościach warto szczególnie zadbać o utrzymanie relacji ze znajomymi – online lub offline. Marka chce inspirować ludzi, by znajdowali pomysły oraz odpowiedni moment na włączenie trybu spotkań. Dlatego w ramach nowej odsłony kampanii Włącz Tryb Spotkań, Wyborowa dostarcza swoim fanom rozwiązanie, które ułatwia ten cel – wyjątkową grę planszową, Tryb Domówki.

Tryb Domówki to gra towarzyska, która zapewni użytkownikom doskonałą zabawę. Dostępna jest w formie planszówki, z minimalną liczbą graczy, od 3 osób. Grę można rozgrywać w czterech różnych trybach: przyśpieszonym, zbliżeniowym, wyciszonym, oświeconym. Autorzy rozbudowali ją o wersję z wirtualną rzeczywistością, która uruchamia się za pomocą kodu QR. Zawodnikom towarzyszyć będzie sam Wojtek Sokół, ambasador marki i przewodnik po wirtualnym trybie. Współtwórcami planszy w trybie wirtualnym byli Wojtek Sokół i PROSTO.

–  Wiemy, że popularność planszówek w Polsce rośnie i są one coraz częstszym elementem domówek, dlatego chcemy dostarczyć naszym konsumentom czegoś więcej. Tryb Domówki od marki Wyborowa nie jest zwykłą grą dołączaną do produktu. To doskonały sposób na rozkręcenie imprezy. Gra dostępna jest w wersji offline i online. Po uruchomieniu trybu wirtualnego można spotkać się z Sokołem, który opowie o grze, czy podziwiać wizualizacje inspirowane klipami do najpopularniejszych utworów Wojtka. Tryb Domówki jest tym, czego najbardziej potrzebują ludzie, by w pełni cieszyć się z włączonego trybu spotkań. – mówi Tadeusz Rusek, Marketing Manager Global marki Wyborowa.

Tryb Domówki będzie dostępny w wybranych sklepach w całej Polsce, od 15 marca. W skład zestawu sprzedawanego z produktami marki Wyborowa wchodzą pionki, instrukcja, karty oraz plansza. Nietypowa aktywacja konsumencka w formie gry jest pierwszą spośród kilku działań zaplanowanych przez markę z myślą o fanach Wyborowej. W promocję gry, zostanie zaangażowany nie tylko ambasador marki, Wojtek Sokół, a także wybrani influencerzy.

W ramach kampanii przewidziano również działania digitalowe, promocję w mediach społecznościowych, konkursy i inne aktywacje konsumenckie, aktywności PR czy trade marketingowe. Kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Włącz Tryb Spotkań” potrwa do połowy maja br. Za koncepcję i egzekucję kampanii odpowiada VMLY&R Polska. Agencja CAPE MORRIS zajmuje się obsługą PR kampanii.

ilustracjastrzałka

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764