logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzebiatów wygrywa 13. edycję plebiscytu miast Świeć się z Energą

  PR 26.01.2022, przeczytano 350 razy
ilustracjastrzałka
Trzebiatów - 1. miejsce w 13. edycji Świeć się z Energą

Trzebiatów uzyskał blisko 130 000 głosów w finałowej rundzie i wygrał doroczny plebiscyt Świeć się z Energą. Tuż za nim uplasowały się Ostrów Wielkopolski i Bielsko-Biała. W trwającej na przełomie grudnia 2021 i stycznia 2022 zabawie, internauci wybierali najpiękniej rozświetlone miasta spośród 266 miejscowości z całej Polski. W 13. edycji konkursu zainicjowanego przez Energę z Grupy ORLEN, obok symbolicznych tytułów Świetlnej Stolicy Polski oraz mistrzów regionów, do 16 wyróżnionych w plebiscycie miast trafi pomoc o łącznej wartości 200 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzebiatow-wygrywa-13.-edycje-plebiscytu-miast-swiec-sie-z-energa,394544,artykul.html

Świeć się z Energą to plebiscyt, w którym w internetowym głosowaniu, na podstawie zdjęć zgłoszonych przez mieszkańców i przedstawicieli miast, wybierane są miejscowości o najpiękniejszych świątecznych iluminacjach w każdym z województw, a następnie w całym kraju. Żeby wygrać, należy pochwalić się nie tylko zdjęciami przystrojonych ulic, placów i choinek, ale należy do głosowania przekonać jak największą liczbę głosujących. Od lat gwarancją osiągnięcia dobrego wyniku jest mobilizacja mieszkańców i sympatyków oraz regularność w codziennym oddawaniu głosów. Przodują w tym zwłaszcza średnie i mniejsze miejscowości.

ilustracjastrzałka

Bielsko-Biała - 3. miejsce w 13. edycji Świeć się z Energą

Miasta biorące udział w konkursie zabiegają nie tylko o rozgłos i ogólnopolską promocję. Rywalizacja toczy się też o atrakcyjne nagrody przeznaczone na dobroczynne cele - nowoczesny sprzęt AGD, wirusobójcze lampy UV-C i instalację fotowoltaiczną dla placówki typu dom dziecka. Dzięki organizowanej od 13. lat akcji Świeć się z Energą, wsparcie dla potrzebujących  przekroczy w tym roku wartość 1,4 mln zł.

– Do konkursu zgłosiło się rekordowe 266 miejscowości, a we wszystkich głosowaniach internauci oddali ponad 1,5 mln głosów! Mieszkańcy wielu miast udowodnili po raz kolejny, jak bardzo jesteśmy dumni ze swoich małych ojczyzn i bliska jest nam idea rywalizacji w szczytnym celu – mówi Justyna Kruszewska, dyrektor Departamentu Marketingu Energi SA. – Dziękujemy za udział uczestnikom i głosującym, gratulujemy wszystkim laureatom. Cieszymy się, że po raz kolejny w akcji Energi z Grupy ORLEN, udało nam się pokazać wiele pięknych miejsc w całej Polsce i wyzwolić tak dużo dobrej energii i współpracy. To dzięki niej możemy zanieść pomoc do kolejnych miast i osób w potrzebie.

Zacięta walka o tytuł i rekordowe wyniki

13. edycja Świeć się z Energą cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. W plebiscycie udział wzięło aż 266 miejscowości, a w obu rundach głosowania internauci oddali w sumie ponad 866 000 głosów. Największa liczba miast zgłosiła się z województw: wielkopolskiego (26), śląskiego (24) i pomorskiego (24).

ilustracjastrzałka

Ostrów Wielkopolski - 2. miejsce w 13. edycji Świeć się z Energą

Pierwsze miejsce zdobył Trzebiatów, gromadząc imponującą pulę 130 000 głosów. O sukcesie reprezentującego województwo zachodniopomorskie miasteczka zadecydowała determinacja, pomysłowość i zaangażowanie wielu mieszkańców i sympatyków miasta. Kandydaturę Trzebiatowa promowała na swoich opakowaniach lokalna pizzeria. Ogromne wsparcie okazał również Grzegorz Krychowiak, który do głosowania na bliską mu miejscowość zachęcał w mediach społecznościowych. O zwycięstwo do ostatniej chwili walczył Ostrów Wielkopolski, który zgromadził ponad 111 000 głosów i ostatecznie uplasował się na drugiej pozycji. Trzykrotny tryumfator Bielsko-Biała, musiała tym razem zadowolić się trzecim miejscem (ponad 33 000 głosów).

– Bardzo dziękuję wszystkim, którzy głosowali na Trzebiatów i cieszę się, że nasze świąteczne iluminacje zachwyciły tylu głosujących internautów. To dla nas ogromny sukces, bo udało nam się zwyciężyć po raz pierwszy, pokonując po drodze duże metropolie – mówi Józef Domański, burmistrz Trzebiatowa. – Dzięki Enerdze do najbardziej potrzebujących mieszkańców naszego miasta trafi sprzęt AGD oraz instalacja fotowoltaiczna, którą będziemy chcieli zainstalować w gminie – dodaje.

Ostateczna klasyfikacja Plebiscytu Miast

  • Trzebiatów (zachodniopomorskie)
  • Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
  • Bielsko-Biała (śląskie)
  • Brzesko (małopolskie)
  • Lubartów (lubelskie)
  • Radom (mazowieckie)
  • Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
  • Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
  • Braniewo (warmińsko-mazurskie)
  • Legnica (dolnośląskie)
  • Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
  • Starachowice (świętokrzyskie)
  • Wschowa lubuskie)
  • Kluczbork opolskie)
  • Gdynia (pomorskie)
  • Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

Ponad 300 urządzeń o wartości 200 000 zł trafi do potrzebujących

Każdy z 16. finalistów akcji wywalczył tytuł „mistrza regionu” i zdobył zestaw 18. urządzeń AGD o wartości 10 tys. zł: lampę wirusobójczą UV-C z oferty spółki Energa Oświetlenie, 3 lodówki, 3 pralki, kuchenkę elektryczną, 2 mikrofalówki, 3 odkurzacze, 3 sokowirówki i 2 miksery. Laureat 1. miejsca otrzyma dodatkową pulę sprzętu AGD powiększoną o 3 zmywarki, 3 pralko-suszarki i 4 lodówki oraz instalację fotowoltaiczną o wartości 25 tys. zł, która zostanie dobrana przez ekspertów spółki Energa Obrót oraz zainstalowana na wskazanej instytucji pomocowej.

Rywalizacja amatorów świątecznej fotografii

Zakończyła się też pierwsza część rywalizacji fotograficznej. Na zgłoszonych w plebiscycie ponad 3 200 zdjęć, oddano łącznie ponad 680 000 głosów. W finale internauci wybrali 3 zwycięzców. Do nich oraz pozostałych 45 laureatów głosowania publiczności trafią vouchery na zakup sprzętu RTVAGD.

Wszystkie zgłoszone do zabawy prace oceni jeszcze jury pod przewodnictwem Lidii Popiel. Zdjęcia zostaną ocenione w pięciu kategoriach: Moje Miasto, Mój Dom, Moi Bliscy, Moja Iluminacja i Moja Szopka. Wartościowymi voucherami nagrodzony zostanie zdobywca grand prix i tytułu Mistrza Świątecznej Fotografii, 5 zwycięzców kategorii oraz 20 autorów wyróżnionych zdjęć.

Organizatorzy i partnerzy akcji

Inicjatorem projektu Świeć się z Energą jest Energa z Grupy ORLEN. Organizatorem 13. edycji akcji jest Polska Press Grupa wraz z siecią dzienników regionalnych, tygodników lokalnych oraz serwisów naszemiasto.pl. Dostawcą instalacji fotowoltaicznej dla zdobywcy 1. miejsca w Plebiscycie Miast jest Energa Obrót, zaś 16 lamp UV-C dla laureatów wojewódzkich konkursu udostępni spółka Energa Oświetlenie.

Źródło: Energa

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska Adequate,Warki / Grupy Żywiec, Gameset, 2012 Agency Starcom, Frenzy, Narodowego Centrum Krwiodawstwa, Screen Network oraz ERBUD.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w jedenastej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.
Bank Millennium z nagrodą Kantar Polska za najbardziej efektywną komunikację marki 2021
Agencja badawcza Kantar Polska wyróżniła banki, które w 2021 roku zrealizowały najbardziej efektywną komunikację marketingową. Bank Millennium zajął 3. miejsce. Efektywność mierzono jako rozpoznawalność w odniesieniu do nakładów na komunikację.
Joanna Juchacz i Anna Kubas zwycięskim teamem w Young Creatives Cannes 2022
Znamy zwycięzców i wyróżnionych w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes. Wśród nich znalazły się Joanna Juchacz i Anna Kubas z VMLY&R. Duet kreatywnych zwyciężył w kategorii DIGITAL.
RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, otrzymała statuetkę w kategorii „Najlepsza Technologia w Zakupie Programtycznym” (po stronie kupującego) międzynarodowej nagrody The Drum Digital Advertising Award. W finale pokonała firmy takie jak Sharethrough, Xandr, Cognitiv oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764