logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzebiatów wygrywa 13. edycję plebiscytu miast Świeć się z Energą

  PR 26.01.2022, przeczytano 916 razy
ilustracjastrzałka
Trzebiatów - 1. miejsce w 13. edycji Świeć się z Energą

Trzebiatów uzyskał blisko 130 000 głosów w finałowej rundzie i wygrał doroczny plebiscyt Świeć się z Energą. Tuż za nim uplasowały się Ostrów Wielkopolski i Bielsko-Biała. W trwającej na przełomie grudnia 2021 i stycznia 2022 zabawie, internauci wybierali najpiękniej rozświetlone miasta spośród 266 miejscowości z całej Polski. W 13. edycji konkursu zainicjowanego przez Energę z Grupy ORLEN, obok symbolicznych tytułów Świetlnej Stolicy Polski oraz mistrzów regionów, do 16 wyróżnionych w plebiscycie miast trafi pomoc o łącznej wartości 200 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzebiatow-wygrywa-13.-edycje-plebiscytu-miast-swiec-sie-z-energa,394544,artykul.html

Świeć się z Energą to plebiscyt, w którym w internetowym głosowaniu, na podstawie zdjęć zgłoszonych przez mieszkańców i przedstawicieli miast, wybierane są miejscowości o najpiękniejszych świątecznych iluminacjach w każdym z województw, a następnie w całym kraju. Żeby wygrać, należy pochwalić się nie tylko zdjęciami przystrojonych ulic, placów i choinek, ale należy do głosowania przekonać jak największą liczbę głosujących. Od lat gwarancją osiągnięcia dobrego wyniku jest mobilizacja mieszkańców i sympatyków oraz regularność w codziennym oddawaniu głosów. Przodują w tym zwłaszcza średnie i mniejsze miejscowości.

ilustracjastrzałka

Bielsko-Biała - 3. miejsce w 13. edycji Świeć się z Energą

Miasta biorące udział w konkursie zabiegają nie tylko o rozgłos i ogólnopolską promocję. Rywalizacja toczy się też o atrakcyjne nagrody przeznaczone na dobroczynne cele - nowoczesny sprzęt AGD, wirusobójcze lampy UV-C i instalację fotowoltaiczną dla placówki typu dom dziecka. Dzięki organizowanej od 13. lat akcji Świeć się z Energą, wsparcie dla potrzebujących  przekroczy w tym roku wartość 1,4 mln zł.

– Do konkursu zgłosiło się rekordowe 266 miejscowości, a we wszystkich głosowaniach internauci oddali ponad 1,5 mln głosów! Mieszkańcy wielu miast udowodnili po raz kolejny, jak bardzo jesteśmy dumni ze swoich małych ojczyzn i bliska jest nam idea rywalizacji w szczytnym celu – mówi Justyna Kruszewska, dyrektor Departamentu Marketingu Energi SA. – Dziękujemy za udział uczestnikom i głosującym, gratulujemy wszystkim laureatom. Cieszymy się, że po raz kolejny w akcji Energi z Grupy ORLEN, udało nam się pokazać wiele pięknych miejsc w całej Polsce i wyzwolić tak dużo dobrej energii i współpracy. To dzięki niej możemy zanieść pomoc do kolejnych miast i osób w potrzebie.

Zacięta walka o tytuł i rekordowe wyniki

13. edycja Świeć się z Energą cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. W plebiscycie udział wzięło aż 266 miejscowości, a w obu rundach głosowania internauci oddali w sumie ponad 866 000 głosów. Największa liczba miast zgłosiła się z województw: wielkopolskiego (26), śląskiego (24) i pomorskiego (24).

ilustracjastrzałka

Ostrów Wielkopolski - 2. miejsce w 13. edycji Świeć się z Energą

Pierwsze miejsce zdobył Trzebiatów, gromadząc imponującą pulę 130 000 głosów. O sukcesie reprezentującego województwo zachodniopomorskie miasteczka zadecydowała determinacja, pomysłowość i zaangażowanie wielu mieszkańców i sympatyków miasta. Kandydaturę Trzebiatowa promowała na swoich opakowaniach lokalna pizzeria. Ogromne wsparcie okazał również Grzegorz Krychowiak, który do głosowania na bliską mu miejscowość zachęcał w mediach społecznościowych. O zwycięstwo do ostatniej chwili walczył Ostrów Wielkopolski, który zgromadził ponad 111 000 głosów i ostatecznie uplasował się na drugiej pozycji. Trzykrotny tryumfator Bielsko-Biała, musiała tym razem zadowolić się trzecim miejscem (ponad 33 000 głosów).

– Bardzo dziękuję wszystkim, którzy głosowali na Trzebiatów i cieszę się, że nasze świąteczne iluminacje zachwyciły tylu głosujących internautów. To dla nas ogromny sukces, bo udało nam się zwyciężyć po raz pierwszy, pokonując po drodze duże metropolie – mówi Józef Domański, burmistrz Trzebiatowa. – Dzięki Enerdze do najbardziej potrzebujących mieszkańców naszego miasta trafi sprzęt AGD oraz instalacja fotowoltaiczna, którą będziemy chcieli zainstalować w gminie – dodaje.

Ostateczna klasyfikacja Plebiscytu Miast

  • Trzebiatów (zachodniopomorskie)
  • Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
  • Bielsko-Biała (śląskie)
  • Brzesko (małopolskie)
  • Lubartów (lubelskie)
  • Radom (mazowieckie)
  • Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
  • Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
  • Braniewo (warmińsko-mazurskie)
  • Legnica (dolnośląskie)
  • Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
  • Starachowice (świętokrzyskie)
  • Wschowa lubuskie)
  • Kluczbork opolskie)
  • Gdynia (pomorskie)
  • Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

Ponad 300 urządzeń o wartości 200 000 zł trafi do potrzebujących

Każdy z 16. finalistów akcji wywalczył tytuł „mistrza regionu” i zdobył zestaw 18. urządzeń AGD o wartości 10 tys. zł: lampę wirusobójczą UV-C z oferty spółki Energa Oświetlenie, 3 lodówki, 3 pralki, kuchenkę elektryczną, 2 mikrofalówki, 3 odkurzacze, 3 sokowirówki i 2 miksery. Laureat 1. miejsca otrzyma dodatkową pulę sprzętu AGD powiększoną o 3 zmywarki, 3 pralko-suszarki i 4 lodówki oraz instalację fotowoltaiczną o wartości 25 tys. zł, która zostanie dobrana przez ekspertów spółki Energa Obrót oraz zainstalowana na wskazanej instytucji pomocowej.

Rywalizacja amatorów świątecznej fotografii

Zakończyła się też pierwsza część rywalizacji fotograficznej. Na zgłoszonych w plebiscycie ponad 3 200 zdjęć, oddano łącznie ponad 680 000 głosów. W finale internauci wybrali 3 zwycięzców. Do nich oraz pozostałych 45 laureatów głosowania publiczności trafią vouchery na zakup sprzętu RTVAGD.

Wszystkie zgłoszone do zabawy prace oceni jeszcze jury pod przewodnictwem Lidii Popiel. Zdjęcia zostaną ocenione w pięciu kategoriach: Moje Miasto, Mój Dom, Moi Bliscy, Moja Iluminacja i Moja Szopka. Wartościowymi voucherami nagrodzony zostanie zdobywca grand prix i tytułu Mistrza Świątecznej Fotografii, 5 zwycięzców kategorii oraz 20 autorów wyróżnionych zdjęć.

Organizatorzy i partnerzy akcji

Inicjatorem projektu Świeć się z Energą jest Energa z Grupy ORLEN. Organizatorem 13. edycji akcji jest Polska Press Grupa wraz z siecią dzienników regionalnych, tygodników lokalnych oraz serwisów naszemiasto.pl. Dostawcą instalacji fotowoltaicznej dla zdobywcy 1. miejsca w Plebiscycie Miast jest Energa Obrót, zaś 16 lamp UV-C dla laureatów wojewódzkich konkursu udostępni spółka Energa Oświetlenie.

Źródło: Energa

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764