logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzeci numer „Lürzer's Archive” - 180 stron przykładów reklam

  PR 21.06.2011, przeczytano 2570 razy

Od czerwca w sklepie internetowym wydawnictwa VFP Communications dostępny jest kolejny numer „Lürzer's Archive” (Vol. 3-2011), magazynu, który słynie z prezentowania najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Na 180 stronach znajdziemy najbardziej atrakcyjne reklamy prasowe, outdoorowe, projekty internetowe i multimedialne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzeci-numer-l%C3%BCrzer-s-archive---180-stron-przykladow-reklam,12751,artykul.html

VFP Communications jest jedynym dystrybutorem na Polskę cenionego i już kultowego magazynu „Lürzer´s Archive”. Od kilku dni dostępny jest najnowszy numer – czerwcowy.

W każdym numerze dwumiesięcznika prezentowane są najbardziej atrakcyjne kampanie reklamowe (od 70 do 80 kampanii), prace najlepszych grafików, fotografów i projektantów. W magazynie znajdziemy reklamy z każdej możliwej dziedziny - od motoryzacji, przez modę, produkty spożywcze po reklamy społeczne. Świat cyfrowy a więc strony internetowe, multimedia i inne aplikacje, to obszerny i osobny dział. Dwumiesięcznik prezentuje również wywiady z twórcami, artykuły poświęcone najnowszym trendom w reklamie oraz kalendarium zbliżających się branżowych wydarzeń.

„Lürzer´s Archive” ma aż 180 stron! Wydawany jest w języku angielskim i dociera do 40 000 prenumeratorów na całym świecie. W dwumiesięczniku znajdziemy reklamy w ich oryginalnym kształcie, dlatego jest atrakcyjną pozycją nie tylko dla branży reklamowej, ale także dla wszystkich osób zainteresowanych grafiką, designem
i wzornictwem.

„Niewątpliwym atutem magazynu jest prezentowanie reklam dosłownie z całego świata. W „Lürzer´s Archive” znajdują się prace, które nigdy nie mogłyby być zaprezentowane w Polskich mediach. Często szokujące i kontrowersyjne, ale zawsze pobudzające do myślenia!” – mówi Marzenna Reyher, redaktor naczelny miesięcznika „Media&Marketing Polska”.

W dwumiesięczniku „Lürzer´s Archive” znajdziemy również artykuły poświęcone najważniejszym osobowościom branży. W numerze czerwcowym opublikowano wywiad z Mauricem Lévy – prezesem agencji reklamowej Publicis – czwartego na świecie pod względem wielkości globalnego holdingu reklamowego.

Najnowszy, czerwcowy „Lürzer´s Archive”, jest szczególny. To pierwsze wydanie w tworzeniu którego nie brał udziału Walter Lürzer – twórca magazynu. Walter Lürzer, 14 kwietnia zmarł w swoim rodzinnym domy w Salsburgu. Osoby, które dobrze znały postać Waltera Lürzera ale i Ci, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej o tej niezmiernie ważnej osobie dla międzynarodowej branży reklamowej, mają możliwość przeczytania w najnowszym numerze magazynu, specjalnego pożegnania, napisanego przez jego przyjaciela i wieloletniego partnera biznesowego, Michaela Conrada.

Dwumiesięcznik „Lürzer´s Archive”:
- dostępny w prenumeracie - 399 zł/rok brutto (prenumerata obejmuje 6 egzemplarzy)
- pojedyncze egzemplarze - 88 zł/szt. brutto.

Za pośrednictwem strony sklep.media.com.pl, dostępne są również ekskluzywne dodatki:

1. "200 Best Illustrators worldwide 2011/2012"
2. "200 Best Packaging Design 2010/2011"
3. "200 Best Ad Photographers 2010/2011"
4. "Art Directors Club of Europe, 19th Awards Annual"
5. "Art Directors Club of Europe, 18th Awards Annual"
6. "25 Years Lurzers Archive"

Źródło: VFP Communications Ltd

Galeria: Trzeci numer "Lürzer's Archive" (Vol. 3-2011)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764