logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzecia część kampanii kredytu konsolidacyjnego db kredyt

  PR 25.05.2008, przeczytano 829 razy

Rozpoczęła się trzecia część ogólnopolskiej kampanii kredytu konsolidacyjnego db kredyt, zatytułowanej „Zawodowo dajemy gotówkę”. Promocja „0% prowizji” ma zachęcić do wzięcia gotówki na dowolny cel, a jednocześnie do skonsolidowania swoich starych kredytów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzecia-czesc-kampanii-kredytu-konsolidacyjnego-db-kredyt,7329,artykul.html

Kampania reklamowa kredytu konsolidacyjnego potrwa do końca maja. Reklama telewizyjna pt. „db zawodowiec” wyemitowana zostanie w najważniejszych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP, TV4, TVP3 oraz TVN24. Kampanię telewizyjną wesprze kampania prasowa. Reklamy kredytu konsolidacyjnego db kredyt pojawią się także w prasie branżowej. Zintesyfikowane zostaną także działania reklamowe w Internecie. Obejmą one między innymi kampanię w wyszukiwarkach internetowych oraz e-mailingi targetowane. db kredyt będzie również obecny w Telegazetach.

Spot telewizyjny „db zawodowiec” nakręcony został w konwencji filmu sensacyjnego, z wykorzystaniem odpowiednio stylizowanych zdjęć, specjalnie skomponowanej muzyki oraz przy udziale lektora czytającego na co dzień listy dialogowe filmów. Akcja rozgrywa się w Placówce db kredyt. Przedstawia sytuację, w której klient db kredyt korzysta nie tylko z kredytu gotówkowego, ale przy okazji zleca db zawodowcowi konsolidację swoich starych kredytów.

Kampanię przygotowała agencja AdWorks. Za zakup mediów odpowiada Macroscope OMD.

Komentarz: Jarosław Skowron, Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu CF:
Nasza najnowsza kampania jest kolejną odsłoną przyjętej przez nas strategii konsekwentnej budowy wizerunku db kredyt jako banku wyspecjalizowanego w udzielaniu nowoczesnych i łatwo dostępnych kredytów. Proponujemy naszym klientom nie tylko gotówkę, lecz dodatkowo ułatwiamy uporządkowanie domowych budżetów poprzez konsolidację dotychczasowych zobowiazań. Taka strategia przynosi efekty, co potwierdza sukces naszych poprzednich kampanii.

Źródło: Deutsche Bank PBC

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764