Rozpoczęła się trzecia część ogólnopolskiej kampanii kredytu konsolidacyjnego db kredyt, zatytułowanej „Zawodowo dajemy gotówkę”. Promocja „0% prowizji” ma zachęcić do wzięcia gotówki na dowolny cel, a jednocześnie do skonsolidowania swoich starych kredytów.
Kampania reklamowa kredytu konsolidacyjnego potrwa do końca maja. Reklama telewizyjna pt. „db zawodowiec” wyemitowana zostanie w najważniejszych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP, TV4, TVP3 oraz TVN24. Kampanię telewizyjną wesprze kampania prasowa. Reklamy kredytu konsolidacyjnego db kredyt pojawią się także w prasie branżowej. Zintesyfikowane zostaną także działania reklamowe w Internecie. Obejmą one między innymi kampanię w wyszukiwarkach internetowych oraz e-mailingi targetowane. db kredyt będzie również obecny w Telegazetach.
Spot telewizyjny „db zawodowiec” nakręcony został w konwencji filmu sensacyjnego, z wykorzystaniem odpowiednio stylizowanych zdjęć, specjalnie skomponowanej muzyki oraz przy udziale lektora czytającego na co dzień listy dialogowe filmów. Akcja rozgrywa się w Placówce db kredyt. Przedstawia sytuację, w której klient db kredyt korzysta nie tylko z kredytu gotówkowego, ale przy okazji zleca db zawodowcowi konsolidację swoich starych kredytów.
Kampanię przygotowała agencja AdWorks. Za zakup mediów odpowiada Macroscope OMD.
Komentarz: Jarosław Skowron, Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu CF:
Nasza najnowsza kampania jest kolejną odsłoną przyjętej przez nas strategii konsekwentnej budowy wizerunku db kredyt jako banku wyspecjalizowanego w udzielaniu nowoczesnych i łatwo dostępnych kredytów. Proponujemy naszym klientom nie tylko gotówkę, lecz dodatkowo ułatwiamy uporządkowanie domowych budżetów poprzez konsolidację dotychczasowych zobowiazań. Taka strategia przynosi efekty, co potwierdza sukces naszych poprzednich kampanii.
Źródło: Deutsche Bank PBC