logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzecia edycja loterii Espresso organizowana przez Nav agency

  PR 02.10.2023, przeczytano 387 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lavazza w czwartym kwartale 2023 r. ponownie stawia na promocję linii Lavazza Espresso Barista. W październiku rusza ogólnopolska loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store i digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzecia-edycja-loterii-espresso-organizowana-przez-nav-agency,401566,artykul.html

Lavazza kontynuując strategię rozwoju linii Espresso rusza z trzecią edycją loterii „Wygraj nagrody w stylu espresso” zorganizowaną przez NAV agency. Jej uczestnicy mają szansę wygrać setki nagród, a wśród nich kultowe skutery Junak Vintage 50, 1000 zł i kawę Lavazza Espresso Gran Crema.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolną kawę Lavazza z linii Espresso i zarejestrować paragon na dedykowanym landing page. Uczestnik po zarejestrowaniu paragonu od razu dowiaduje się czy wygrał jedną z nagród natychmiastowych w postaci gotówki oraz kawy Espresso Gran Crema. Nagrody główne - osiem skuterów Junak Vintage 50 - zostaną wylosowane na koniec aktywacji ze wszystkich zgłoszeń.

Na uczestników, którzy zakupią produkty Lavazza Espresso za min. 100 zł czeka specjalny bonus – pięć ekstra szans w losowaniu finałowym. Loteria trwa od 01.10 do 15.11.2023 r. Szczegóły dostępne są na stronie www.wstyluespresso.pl.

W ramach wsparcia loterii i promocji linii Espresso, startuje także ogólnopolska akcja degustacyjna Lavazza Espresso Barista w wybranych sieciach handlowych. Aktywacje wsparte są ponadto szeroką komunikacją in-store i digital.

Za opracowanie koncepcji aktywacji, stworzenie materiałów kreatywnych oraz kompleksową obsługę loterii i degustacji odpowiada NAV agency.

Źródło: NAV agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764