logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzecia edycja loterii Espresso organizowana przez Nav agency

  PR 02.10.2023, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lavazza w czwartym kwartale 2023 r. ponownie stawia na promocję linii Lavazza Espresso Barista. W październiku rusza ogólnopolska loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store i digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzecia-edycja-loterii-espresso-organizowana-przez-nav-agency,401566,artykul.html

Lavazza kontynuując strategię rozwoju linii Espresso rusza z trzecią edycją loterii „Wygraj nagrody w stylu espresso” zorganizowaną przez NAV agency. Jej uczestnicy mają szansę wygrać setki nagród, a wśród nich kultowe skutery Junak Vintage 50, 1000 zł i kawę Lavazza Espresso Gran Crema.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolną kawę Lavazza z linii Espresso i zarejestrować paragon na dedykowanym landing page. Uczestnik po zarejestrowaniu paragonu od razu dowiaduje się czy wygrał jedną z nagród natychmiastowych w postaci gotówki oraz kawy Espresso Gran Crema. Nagrody główne - osiem skuterów Junak Vintage 50 - zostaną wylosowane na koniec aktywacji ze wszystkich zgłoszeń.

Na uczestników, którzy zakupią produkty Lavazza Espresso za min. 100 zł czeka specjalny bonus – pięć ekstra szans w losowaniu finałowym. Loteria trwa od 01.10 do 15.11.2023 r. Szczegóły dostępne są na stronie www.wstyluespresso.pl.

W ramach wsparcia loterii i promocji linii Espresso, startuje także ogólnopolska akcja degustacyjna Lavazza Espresso Barista w wybranych sieciach handlowych. Aktywacje wsparte są ponadto szeroką komunikacją in-store i digital.

Za opracowanie koncepcji aktywacji, stworzenie materiałów kreatywnych oraz kompleksową obsługę loterii i degustacji odpowiada NAV agency.

Źródło: NAV agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764