logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzecia edycja Targów Event 2011 zakończona

   24.10.2011, przeczytano 2259 razy
ilustracjastrzałka
Trzecia edycja Targów Event 2011 zakończona

Blisko 2,8 tys. osób odwiedziło III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, które w dniach 5 i 6 października odbyły się w Centrum MT Polska w Warszawie. Szeroką ofertę produktów i usług dla organizatorów eventów z agencji, firm oraz dla przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej zaprezentowało 116 wystawców. W programie targów znalazło się wiele interesujących konferencji i seminariów, a także warsztatów, w których w sumie wzięło udział kilkuset słuchaczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzecia-edycja-targow-event-2011-zakonczona,13745,artykul.html

Wystawcy Targów Event 2011 zaprezentowali swoją ofertę w czterech głównych sektorach: rozrywka, bezpieczeństwo i porządek, techniki oraz obiekty eventowe.

Na targach zaprezentowano wiele nowości z rynku reklamowego, np. świecące balony z oferty firmy CONFETTIART. Odwiedzający Event 2011 mogli zobaczyć także m.in. największą i najdłuższą imprezową limuzynę w Polsce, mobilne kino 5D, automat do robienia zdjęć – Flashbox, piknik piłkarski i wiele urządzeń rozrywkowych. Nie zabrakło również prezentacji obiektów odpowiednich do organizacji konferencji, koncertów i innych eventów. Przykładowo, po raz pierwszy na Targach Event zaprezentowały się Studia Nagraniowe i Koncertowe Polskiego Radia.

Na stoiskach prezentowane były różnorodne nośniki reklamowe, obecne były firmy zajmujące się marketingiem zintegrowanym, organizujące akcje eventowe, konferencje i wyjazdy. W ofercie znalazły się również m.in. oświetlenia estradowe, teatralne, dyskotekowe, ekrany LED, usługi satelitarnych przekazów wideo, wideokonferencji, telemostów, realizacji obrazu czy multimediów. Można było również zapoznać się z propozycjami kompleksowych usług medycznych, bezpieczeństwa i ochrony. Nie zabrakło pokazów barmańskich w stylu flair, występów akrobatycznych i iluzjonistycznych. Ponadto w tym roku zwiedzający mogli zapoznać się również z ofertą wystawców IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011, które jako niezależna impreza targowa odbyły się równolegle do Targów Event, w tym samym miejscu i czasie.

Jak informują organizatorzy, dużym zainteresowaniem cieszyły się konferencje i warsztaty. Pierwszego dnia odbyło się I Event Forum – konferencja „CSR i nowe technologie w służbie eventom” przygotowane przez Event Managers Club oraz warsztaty biznesowe „MP Fast Date” organizowane przez MeetingPlanner.pl. Dużym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty „Praktyczne zastosowanie menadżerskich technik motywacyjnych w pracy Event Managera” przygotowane przez Dom Szkoleniowy JS. Tego dnia odbyła się również prezentacja przygotowana przez firmę Infrared Group „Event spersonalizowany - preferencje uczestnika: jak poznać, gdzie przechowywać, jak zarządzać?” podpowiadająca, jak dopasować event do potrzeb odbiorcy. Drugiego dnia targów miała miejsce konferencja „Event Manager – człowiek renesansu” przygotowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej, poruszająca zagadnienia psychologii, prawa i zarządzania w pracy Event Managera. Ponadto, specjalnie z myślą o przedstawicielach samorządów odpowiedzialnych za organizację eventów w miastach, gminach i powiatach została zorganizowana przez Związek Firm Public Relations konferencja „Biznes i samorząd – skuteczna PRomocja regionu”, nad którą Patronat Honorowy objął Marszałek Województwa Mazowieckiego, Adam Struzik.

Po raz pierwszy targom towarzyszył konkurs na najlepsza ofertę wystawców zorganizowany wspólnie z MT Targi oraz Stowarzyszeniem Branży Eventowej. W kategorii „Produkty, usługi  i technologie eventowe” zwyciężyła firma Guest-One Sp. z o.o., za bezprzewodowe czytniki komórkowe do kart zbliżeniowych. Jury przyznało dwa wyróżnienia: firmie TTcomm S.A. za satelitarną transmisję audio-wideo oraz firmie CONFETTIART Rafał Aniołkowski za świecące balony Magic Ball. W kategorii „Atrakcje eventowe” główną nagrodę zdobyła firma 5-D Co za kino W. Misztal, A. Walkiewicz Sp.j. za mobilne kino 5D, natomiast wyróżnienia otrzymali: Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego ZKWK GUIDO za event „Turbogolf” oraz firma A-J-M Sp. z o.o. za BarBus  – autobus przystosowany do organizowania różnego rodzaju imprez. W kategorii „Obiekty eventowe” najlepszy okazał się Hotel Remes Sport & SPA****, a wyróżnienia wręczono firmie Podgaje sp. z o.o. za Country Park „Pod Gajem” oraz Hali Sportowo-Widowiskowej GDYNIA. W kategorii „Bezpieczeństwo i porządek” zwycięstwo przypadło firmie Infrared Group s.c. za SpotMe – system elektronicznych terminali, natomiast wyróżnienia otrzymali: firma Newco Sp. z o.o. za system płatności i fakturowania – szczególną funkcjonalność portalu www.COGITORS.pl oraz WC Serwis Sp. z o.o. za przyczepy sanitarne LUX. Zwycięzcy zostali nagrodzeni logotypem „Najlepszy produkt Targów Event 2011” w danej kategorii oraz pakietami promocyjnymi przygotowanymi przez: serwis marketingowiec.pl, Grupę IT Tourism oraz serwis e-konferencje.pl wraz z firmą grupa24h.pl.

Źródło: MT targi

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764