logo
WIADOMOŚCI

Trzecia generacja drukarek GelSprinters

redakcja  PR 09.08.2009, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka

Firma Ricoh Polska poinformowała o wprowadzeniu do oferty dwóch wysokowydajnych żelowych drukarek kolorowych: Aficio GX e3300N oraz GX e3350N. Rewolucyjny tryb pracy GelSprinter ECOnomy Color pozwala drukować w kolorze za cenę porównywalną z wydrukami monochromatycznymi z drukarki laserowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzecia-generacja-drukarek-gelsprinters,9346,artykul.html

Szybkie, solidne i niezawodne drukarki GX e3300N/GX e3350N przeznaczone są do druku kolorowego w małych firmach oraz w zastosowaniach domowych. Idealnie nadają się też do współdzielenia w małych grupach roboczych.

"GX e3300N i GX e3350N to trzecia generacja drukarek GelSprinters.” - wyjaśnia Rafał Gąglewski, menedżer produktu w Ricoh Polska. „Lepki atrament Ricoh Liquid Gel doskonale sprawdza się na papierze zwykłym oraz makulaturowym. W razie zapotrzebowania na szybkie drukowanie dokumentów biurowych, zawierających teksty i obrazy, GX e3300N/GX e3350N oferują unikatowy tryb pracy ECOnomy Color. W odróżnieniu od trybu roboczego drukarek atramentowych, system odróżnia tekst od obrazów, pozwalając oszczędzać kolorowy żel przy odwzorowywaniu obrazów, jednocześnie drukując teksty głęboką czernią o wysokim kontraście. Tryb ECOnomy Color obniża całkowite koszty własności urządzenia – wydruki kolorowe kosztują niemal tyle samo co czarnobiałe."

Jednym z ważnych cech nowych drukarek jest wydajność. GX e3300N/GX e3350N drukują z prędkością 29 stron na minutę (ppm) w trybie priorytetu prędkości.. Liquid Gel nie przenika przez papier, a wydruki nie plamią. Papier jest podawany i pozycjonowany bardzo precyzyjnie, dzięki pasowemu systemowi przenoszenia.

GX e3300N/GX e3350N są łatwe w użyciu i utrzymaniu. Ruchomy panel operatora umożliwia odczytywanie informacji z pozycji siedzącej. Pełen dostęp od przodu ułatwia ładowanie papieru i wymianę kaset. W przypadku konieczności interwencji, urządzenia wysyłają emailowe ostrzeżenia – na przykład, gdy brakuje tonera lub papieru. Drukarki wyposażone są w licznik, który rejestruje liczbę zadrukowanych stron w poszczególnych trybach. Informacje z licznika również wysyłane są emailem. Pozwala to administratorom śledzić wykorzystanie drukarki i związane z tym koszty.

Dzięki minimalnemu zużyciu energii i trybowi oszczędzania prądu, GX e3300N/GX e3350N wyróżniają się zmniejszonym oddziaływaniem na środowisko. Praca urządzeń jest czysta, ponieważ GelSprinters nie pyli. W standardzie jest również druk obustronny, co pozwala zmniejszyć zużycie papieru.

Aficio GX e3300N i GX e3350N to najnowsze modele w ofercie zaawansowanych, cyfrowych urządzeń Ricoh, dostępne u dystrybutora odpowiednio w cenie: 430 zł netto oraz 610 zł netto. Urządzenia objęte są 12- miesięczną gwarancją.

Firma Ricoh produkuje jeden z najszerszych asortymentów kopiarek, drukarek, skanerów, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, a także zaawansowane rozwiązania programowe. Oferuje wsparcie klienta w zakresie prowadzenia inwestycji w infrastrukturę dokumentową. Obejmuje to pełną analizę środowiska dokumentowego Klienta, opracowanie projektu zmian, ich wdrożenie oraz opiekę nad systemem wraz z kontrolą jego rozwoju.

Źródło: Ricoh Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 75 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone