logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzeźwe myślenie w 2. edycji kampanii Carlsberg Polska

  PR 15.06.2018, przeczytano 664 razy
ilustracjastrzałka

TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania edukująca na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu. Jej ambasadorem ponownie został Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m². Działania w ramach TRZEŹWO MYŚLĘ będą łączyć komunikację skierowaną do konsumentów, mediów i pracowników firmy. Kampania potrwa od 9 czerwca do końca lipca br. Inicjatywa wpisuje się w strategię i cele zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzezwe-myslenie-w-2.-edycji-kampanii-carlsberg-polska,36900,artykul.html

Trzeźwe myślenie, czyli?

Intencją kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ jest pozytywnie i z humorem przekonywać do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Umiejętność racjonalnego myślenia pomaga zachować kontrolę, lepiej odkrywać świat i czerpać z życia więcej przyjemności i radości. Tegoroczne działania skupiać się będą również na temacie asertywnego odmawiania alkoholu oraz odpowiedzialności za siebie i innych – szczególnie w kontekście kobiet w ciąży i rodziców nieletnich dzieci.

- Zeszłoroczna edycja TRZEŹWO MYŚLĘ spotkała się z pozytywnym odbiorem i okazała się świetnym uzupełnieniem dotychczasowych działań naszej firmy w obszarze edukowania o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku pragniemy znów przypominać, że trzeźwe myślenie to filozofia, która pozwala czerpać z życia pełnymi garściami, m.in. dzięki podejmowaniu mądrych, świadomych wyborów. Dlatego warto wcielić ją w swoje życie – mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.

TRZEŹWO MYŚLĘ krok po kroku

Jednym z filarów prowadzonych przez markę działań będzie prezentacja wyników badania „KOCHAM ŻYCIE – TRZEŹWO MYŚLĘ”, przeprowadzonego przez Carlsberg Polska we współpracy z agencją badawczą SW Research. Sprawdzono opinie i postawy Polaków w kilku kluczowych obszarach: znaczenia „trzeźwego myślenia” w życiu, doświadczeń związanych z alkoholem i asertywności w jego odmawianiu. Szczególną wagę przywiązano do sytuacji, które kategorycznie nie powinny być powiązane ze spożyciem alkoholu – prowadzenia pojazdów, kobiet w ciąży i rodziców, mających pod swoją opieką małe dzieci. Wsparciem merytorycznym w komunikacji badania jest Magdalena Chorzewska psycholog i psychoterapeuta z wieloletnim doświadczeniem.

Firma, w ramach szerzenia przekazu kampanii, zaplanowała współpracę z placówkami Lux Med i Medicover w całej Polsce. Kampanię wspierają też influencerzy. Carlsberg Polska kontynuuje współpracę z zeszłorocznym ambasadorem – Łukaszem Jakóbiakiem. Kampanię wesprze również blogerka Marta Lech-Maciejewska, znana jako SuperStyler, która podejmie temat odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji alkoholu z kobiecej i rodzinnej perspektywy. Wybór influencerów nie był przypadkowy. Marta jest aktywną mamą dwóch synów, dla której w życiu ogromne znaczenie mają takie wartości, jak rodzina, zdrowie i nieustanne odkrywanie świata. Z kolei Łukasz ceni zrównoważone i satysfakcjonujące życie oraz przykłada wagę do odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

obrazek

W ramach tegorocznej kampanii, Carlsberg Polska będzie tak samo aktywnie angażować swoich konsumentów, jak i pracowników poprzez m.in. wewnętrzne konkursy z limitowanymi gadżetami kampanii. Z kolei mieszkańcy Warszawy, 9 czerwca, będą mogli bawić się odpowiedzialnie na dedykowanych, otwartych wydarzeniach w lokalach partnerskich Carlsberga – Królestwie Wwa, British Bulldog Pub, Chicago’s Bar&Grill i Klubie Explosion, zyskując vouchery zniżkowe na bezpieczny powrót taksówką do domu.

Together Towards Zero

Kampania TRZEŹWO MYŚLĘ wpisuje się w cele zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg, ogłoszone w czerwcu 2017 roku, pod nazwą Together Towards Zero. Zakładają one, że do 2030 r. Grupa - w tym Carlsberg Polska - zredukuje emisję dwutlenku węgla do zera, obniży o połowę zużycie wody w browarach, zredukuje do zera liczbę wypadków we wszystkich swoich browarach na świecie oraz zapewni konsumentom 100 proc. możliwości wyboru bezalkoholowych wariantów piw, jednocześnie aktywnie promując odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i umieszczając symbole odpowiedzialnościowe na wszystkich opakowaniach i w komunikacji marek z konsumentem.

TRZEŹWO MYŚLĘ

Druga odsłona kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ będzie realizowana w czerwcu i w lipcu 2018 roku. Zaplanowano działania, które łączą w sobie elementy edukacyjne i aktywnie angażujące konsumentów: komunikację wyników reprezentatywnego badania ilościowego, media relations, współpracę z influencerami, kampanię displayową w placówkach Lux Med i Medicover oraz promocję odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu podczas wydarzeń w partnerskich lokalach w Warszawie. Działania kierowane są także do pracowników Firmy. Za koncepcję kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ i jej realizację odpowiada agencja Multi Communications.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764